Zobacz jak możesz pomóc rodzicom i dziadkom w bankowaniu z domu
Zostań ekspertem od bankowości dla swoich bliskich
Jak sprawnie korzystać z bankowości internetowej
Kiedyś to oni uczyli Cię stawiania pierwszych kroków, dziś ten krok należy do Ciebie. Wspólnie odkryjcie naszą bankowość internetową.
Potrzebujecie wsparcia doradcy
Przygotowaliśmy dla Was specjalną opcję do wyboru na infolinii. Nasi doradcy czekają, by pomóc Wam bankować zdalnie.
Dzwoniąc pod numer 1 9999 wybierzcie "jesteś Seniorem lub szukasz informacji, jak bankować zdalnie".
Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i bliskich
Niestety, oszuści mogą próbować skorzystać z obecnej sytuacji
Nie daj się oszukać
Koronawirus stał się okazją dla przestępców. Zobacz jakie metody wykorzystują, by nie dać się oszukać w bankowości internetowej.
Zobacz więcejZwróć uwagę na treść
Jedną z metod przestępców jest rozsyłanie SMS-ów, które zawierają linki do fałszywych stron bankowości internetowej. Zobacz więcej
Przydatny patent na #zostańwdomu
Sprawy urzędowe i zdrowotne bez wychodzenia z domu
Korzystaj
Wejdź na interesujący Ciebie portal administracji publicznej i załatw swoją sprawę online.
Dzięki Profilowi zaufanemu załatwisz szereg spraw m.in.:
- Skorzystasz z Internetowego Konta Pacjenta
- Załatwisz różnego rodzaju zaświadczenia, odpisy
- Sprawdzisz swoje dane w rejestrze Dowodów Osobistych lub w Rejestrze PESEL
- Rozliczysz PIT za 2019 rok
- Załatwisz sprawy związane z ZUSem i podatkami
- Zamówisz dowód osobisty
Podcasty z naszymi ekspertami od bankowości
Zapraszamy do posłuchania co mówią o płatnościach kartą, usługach mobilnych i bezpiecznym korzystaniu z usług bankowych
Bezpieczne korzystanie z bankowości internetowej
Płatność kartą i usługi mobilne
Dedykowane godziny obsługi w oddziałach
Jeśli wizyta w oddziale jest niezbędna, zadbaj by bliscy skorzystali z dedykowanych godzin. Specjalnie dla osób powyżej 60 roku życia w pierwszej godzinie otwarcia banku zapewniamy pierwszeństwo obsługi.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
- Płatność BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Santander internet jest usługą bankowości elektronicznej.
- Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
- Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu.
- Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
- Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.