Najczęściej wyszukiwane:
Dbaj o swoich bliskich
Zobacz więcej

Zobacz jak możesz pomóc rodzicom i dziadkom w bankowaniu z domu

Zostań ekspertem od bankowości dla swoich bliskich

  • Jak sprawnie i bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej
    Jak sprawnie korzystać z bankowości internetowej

    Kiedyś to oni uczyli Cię stawiania pierwszych kroków, dziś ten krok należy do Ciebie. Wspólnie odkryjcie naszą bankowość internetową.

  • Zakupy przez internet
    Zakupy przez internet

    Możliwości płatności w internecie jest wiele. Możesz zapłacić kodem BLIK, kartą lub przelewem.
    Tym samym, podstawowe zakupy możesz zrobić z dostawą pod drzwi.

Potrzebujecie wsparcia doradcy

Przygotowaliśmy dla Was specjalną opcję do wyboru na infolinii. Nasi doradcy czekają, by pomóc Wam bankować zdalnie.

Dzwoniąc pod numer 1 9999 wybierzcie "jesteś Seniorem lub szukasz informacji, jak bankować zdalnie".

Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i bliskich

Niestety, oszuści mogą próbować skorzystać z obecnej sytuacji

  • Nie daj się oszukać
    Nie daj się oszukać

    Koronawirus stał się okazją dla przestępców. Zobacz jakie metody wykorzystują, by nie dać się oszukać w bankowości internetowej. 
    Zobacz więcej

  • Zwróć uwagę na treść
    Zwróć uwagę na treść

    Jedną z metod przestępców jest rozsyłanie SMS-ów, które zawierają linki do fałszywych stron bankowości internetowej. Zobacz więcej

Co zrobić, aby płacić mniej:

Sprawdź jakie konto i kartę posiadasz oraz jakie opłaty za nie ponosisz - ich nazwy znajdziesz w bankowości internetowej i mobilnej lub u doradcy pod numerem telefonu 1 9999

  • Jeśli masz inne konto, możesz porównać opłaty za jego prowadzenie w eTaryfie i zamienić je na Konto Jakie Chcę, bez zmiany numeru rachunku.

Jeśli nie masz karty – możesz zamówić  kartę Dopasowaną, jak Ci wygodnie

Płać mniej za konto i kartę

Korzystaj aktywnie z Konta Jakie Chcę i karty Dopasowanej

  • co miesiąc zasil swoje konto kwotą min. 500 zł i zapłać min. 1 raz kartą lub BLIKIEM, a nie zapłacisz miesięcznie 6 zł za prowadzenie Konta Jakie Chcę i 8 zł za kartę Dopasowaną.

Aktywność się opłaca!

  • Aby zasilić konto, możesz przenieść do nas swoją emeryturę lub wynagrodzenie – zrób to samodzielnie w bankowości internetowej lub zleć doradcy pod numerem telefonu 1 9999. Możesz też wpłacić pieniądze na swoje konto w naszych wpłatomatach – za 0 zł.
  • Płać za zakupy kartą Dopasowaną lub BLIKIEM z aplikacją mobilną, bezpośrednio z Twojego konta.

 

Płać mniej za przelewy w bankowości internetowej i mobilnej

Zamiast ponosić opłatę za przelew na poczcie, czy w oddziale - opłacaj rachunki w bankowości internetowej i mobilnej. Korzystaj z bezpiecznych przelewów ekspresowych i zwykłych -  za 0 zł.

W Santander internet i mobile, bez opłat, masz dostęp do:

  • potwierdzeń płatności w formie elektronicznej
  • historii Twojego rachunku
  • korespondencji elektronicznej (EKK) - pomyśl o przyszłych pokoleniach i wspieraj dla nich ochronę środowiska

Płać mniej za wypłatę pieniędzy kartą Dopasowaną lub BLIKIEM z bankomatów

Kiedy potrzebujesz gotówki, korzystaj z naszych bankomatów i wypłacaj pieniądze – za 0 zł.

Z  rodzinnym bankowaniem też można płacić mniej

Czas to pieniądz. Tego uczyliście swoje dzieci i wnuki.
Teraz możecie zyskać więcej czasu, ale też pieniędzy, dzięki wspólnemu bankowaniu. W jaki sposób?

  • Ikona komputera i telefonu

    Korzystajcie z bankowości internetowej i mobilnej

    Pieniądze wysłane przelewem dochodzą w kilka sekund na konto Twoich bliskich, jeśli też mają u nas konto.

  • ikona dwóch postaci

    Załóżcie nowe, wspólne konto

    Jeśli wspieracie się finansowo z dorosłymi dziećmi.

  • ikona karty płatniczej

    Używajcie karty dodatkowej

    Gdy Wasz małżonek lub dorosłe dziecko ma swoje konto, możecie korzystać z pieniędzy z tego samego rachunku, dzięki dodatkowej karcie do konta.

  • ikona świnki skarbonki

    Pokażcie wnukom jak oszczędzać pieniądze

    Możecie zachęcić rodziców waszych wnuków, aby założyli im konto dla dziecka i tam wpłacali kieszonkowe. A Wy nauczycie ich rozsądnie wydawać pieniądze.

Przydatny patent na #zostańwdomu

Sprawy urzędowe i zdrowotne bez wychodzenia z domu

1

Zaloguj się

Zaloguj się do Santander internet. 

Zaloguj się

2

Załóż Profil zaufany

Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd i kliknij Załóż Profil zaufany.

3

Korzystaj

Wejdź na interesujący Ciebie portal administracji publicznej i załatw swoją sprawę online. 

Dzięki Profilowi zaufanemu załatwisz szereg spraw m.in.:

    • Skorzystasz z Internetowego Konta Pacjenta
    • Załatwisz różnego rodzaju zaświadczenia, odpisy
    • Sprawdzisz swoje dane w rejestrze Dowodów Osobistych lub w Rejestrze PESEL
    • Rozliczysz PIT
    • Załatwisz sprawy związane z ZUSem i podatkami
    • Zamówisz dowód osobisty

     

Podcasty z naszymi ekspertami od bankowości

Zapraszamy do posłuchania co mówią o płatnościach kartą, usługach mobilnych i bezpiecznym korzystaniu z usług bankowych

silne uwierzytelnienie   Dedykowane godziny obsługi w oddziałach
 

Jeśli wizyta w oddziale jest niezbędna, zadbaj by bliscy skorzystali z dedykowanych godzin. Specjalnie dla osób powyżej 60 roku życia w pierwszej godzinie otwarcia banku zapewniamy pierwszeństwo obsługi.

Sprawdź dostępność placówek

Zasady obsługi w naszych placówkach

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
  • Płatność BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
  • Santander internet jest usługą bankowości elektronicznej.
  • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
  • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu.
  • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
  • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.