Uważaj na telefony od oszustów! Przestępcy wyłudzają poufne dane poprzez rozmowę telefoniczną. Więcej na naszej stronie >

Najczęściej wyszukiwane:
Zobacz więcej

Nasze wsparcie

Rozwiązania, które wspierają Cię w codziennym bankowaniu

Jak pracujemy

Zasady obsługi w naszych placówkach

  • W przypadku dużej liczby klientów możemy poprosić, aby oczekiwali Państwo na obsługę przed oddziałem.
  • Prosimy o zachowanie odległość przynajmniej 2 metrów od pozostałych osób.
  • Podczas obsługi poprosimy o odsłonięcie twarzy, aby zidentyfikować Państwa tożsamość.
  • Prosimy nie przychodzić do placówki z objawami choroby (kaszel, wysoka gorączka).
  • Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.
  • Nasze oddziały poddajemy bieżącej dezynfekcji – w trosce o nas i naszych klientów.
     

Lista placówek i godziny dostępności

Obsługa w naszych placówkach i Strefach Santander w galeriach i centrach handlowych przebiega, zgodnie z najlepszymi standardami i zasadami bezpieczeństwa.

 Sprawdź listę placówek

 

Otworzyliśmy większość placówek Santander Universidades na uczelniach w Polsce. Do odwołania pracują w niepełnym wymiarze godzin.

 Sprawdź jak działają nasze placówki Santander Universidades

Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu

Bankowość internetowa i aplikacja mobilna to najprostsze sposoby bezpiecznego zarządzania pieniędzmi, w dowolnym miejscu i czasie.

Klient indywidualny

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę. W zakładce Oferta banku możesz samodzielnie zamówić produkty i usługi banku.

Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

 pomocy Doradcy online podczas połączenia w bankowości internetowej i mobilnej.

To tylko niektóre sprawy, w  których nasi doradcy mogą Ci pomóc. Nie musisz wychodzić z domu!
Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Nowi klienci otworzą Konto Jakie Chcę w rozmowie wideo z doradcą.

Select

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy Doradcy online podczas połączenia wideo w bankowości internetowej i mobilnej

pomocy telefonicznego doradcy Select pod numerem 61 885 86 00

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.

Nowi klienci otworzą Konto Select w rozmowie wideo z doradcą.

Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie

Private Banking

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

Możesz również:

skontaktować się ze swoim bankierem prywatnym

zgłosić prośbę o kontakt zwrotny w formularzu kontaktowym  

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.

Małe firmy

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Mini Firma lub Moja Firma plus

aplikacji mobilnej Santander mobile dla firm

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

Nowi klienci otworzą Konto Firmowe Godne Polecenia w rozmowie wideo z doradcą.

bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy i wymienisz walutę.

Duże firmy i korporacje

Skontaktuj się z Doradcami Operacyjnymi:

Centrum Obsługi Biznesu: (71) 393 8888, godz. 8:00-16:00 w dni robocze

Centrum Obsługi Klienta Firmowego: (81) 461 2243, godz. 8:00-16:00 w dni robocze

Zapraszamy do telefonicznego kontaktu z Państwa Doradcą/Bankierem w Centrum Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej

 

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej iBiznes24

aplikacji mobilnej iBiznes24 mobile

pomocy Doradców iBiznes24: (61) 856 56 06, godz. 8:00-18:00 w dni robocze

Korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych

Tak, jak zaleca Światowa Organizacja Zdrowia ogranicz korzystanie z gotówki.
Zamiast płacić gotówką, korzystaj z innych form płatności.

Wspólnie odkryjcie

naszą bankowość internetową i jak załatwić sprawy urzędowe z domu

Spłata zobowiązań u nas

Podpowiadamy, z jakich rozwiązań skorzystać, żeby dopasować spłatę zobowiązań do Twojej sytuacji i budżetu domowego

Symulator zmiany warunków kredytu

Możliwość zmiany warunków kredytu

Sprawdź, jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Klient indywidualny Małe firmy

 

Zachowaj czujność

Niestety, oszuści mogą próbować skorzystać z obecnej sytuacji. 
Pamiętaj,  że nie prosimy Cię o podanie pełnego kodu PIN lub hasła, pod żadnym pozorem nie prosimy o przeniesienie pieniędzy z konta.

Koronawirus stał się okazją dla przestępców!

Jedną z metod przestępców jest rozsyłanie SMS-ów, które zawierają linki do fałszywych stron bankowości internetowej.

Zobacz szczegóły

Chroń się przed oszustami

Sprawdź na co zwrócić uwagę, aby zadbać o bezpieczeństwo w bankowości internetowej i mobilnej.

Zobacz więcej

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak bezpiecznie korzystać z usług banku?

    Prosimy, korzystaj z bankowości internetowej  i mobilnej. Postaraj się płacić kartą lub telefonem - to bardziej higieniczny sposób niż gotówka. Wpłacać i wypłacać możesz w naszych bankomatach i wpłatomatach.

  • Jakie środki bezpieczeństwa podjęliście?

    Dla wspólnego bezpieczeństwa podejmujemy niezbędne działania profilaktyczne w naszych placówkach: 

    • Do placówek i biur dostarczamy odpowiednie środki dezynfekujące oraz ochronne (maseczki, rękawiczki).
    • Witamy się bez podawania ręki, nie proponujemy napojów.
    • Ze względów bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów. Naszych klientów zapraszamy do oddziału pojedynczo.
    • Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.

    Zalecamy:

    • Jeśli masz objawy choroby (kaszel, wysoka gorączka), bankuj z domu.
    • Korzystaj z bankowości internetowej lub mobilnej.
    • Kolejne kroki będziemy podejmować w zależności od rozwoju sytuacji i rekomendacji odpowiednich służb.
  • Czy placówki będą normalnie otwarte?

    Ze względu na troskę o zdrowie  naszych klientów i pracowników liczba otwartych placówek może być mniejsza. Niektóre będą czynne krócej. Jeśli tak się stanie, będziesz mógł korzystać z obsługi w najbliższym naszym oddziale.
    Rekomendujemy przede wszystkim korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej. 

  • Czy można wypłacać pieniądze z bankomatu?

    Tak, bankomaty są czynne. Uzupełniamy gotówkę na bieżąco, więc nie ma potrzeby wypłacania większych kwot. Mogą wystąpić czasowe opóźnienia spowodowane ograniczeniami logistycznymi. Zachęcamy do płatności bezgotówkowych - kartą, telefonem lub płatnościami mobilnymi.

  • Jak mogę zwiększyć limit na karcie płatniczej?

    Swoja kartą możesz zarządzać samodzielnie w bankowości internetowej i mobilnej – tam zmienisz także swój limit.

  • Czy moje pieniądze są bezpieczne?

    Tak, Twoje pieniądze są bezpieczne – niezmiennie. Więcej o bezpieczeństwie przeczytasz na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.

Rozwińzobacz mniej

Pytania dotyczące ubezpieczeń

Rozwińzobacz mniej

Aktualne źródła informacji

Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego, na rządowej stronie informacyjnej i bezpłatnej infolinii NFZ  800-190-590.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
  • Płatność BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
  • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
  • Przelew to polecenie przelewu.
  • Konto, Konto osobiste, Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne to rachunki płatnicze
  • SMSkod, to powiadomienie sms
  • Santander online to usługa bankowości elektronicznej

Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania wymaganego do używania portfeli cyfrowych oraz karty mobilnej znajduje się na www.santander.pl. Usługa Apple Pay dostarczana jest przez Apple Inc. Usługa Google Pay dostarczana jest przez Google Inc. Usługa Garmin Pay dostarczana jest przez firmę Garmin. Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. 

Decyzja kredytowa, wysokość oprocentowania, maksymalna kwota kredytu oraz maksymalny okres kredytowania uzależnione są od wyniku indywidualnego badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego, dokonanych przez Santander Bank Polska S.A. Kredyt przeznaczony jest na dowolny cel konsumpcyjny. Maksymalna kwota kredytu to 300 000 zł, z tym zastrzeżeniem, że zaangażowanie kredytowe w niezabezpieczonych produktach kredytowych w całym sektorze bankowym i pozabankowym nie przekracza pięćdziesięciokrotności dochodu netto kredytobiorcy i kwoty 500 000 zł. RRSO to rzeczywista roczna stopa oprocentowania wyliczona zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r. (Dz.U. 2018.993 t.j. z dnia 2018.05.24).