Kiedy ceny rosną
Zadbaj o finansowy spokój
Kupujesz tyle samo, płacisz więcej
Czym jest inflacja
Inflacja to proces wzrostu cen produktów i usług w danym czasie.
Gdy porównamy ten sam miesiąc w różnych latach, za niektóre produkty teraz płacimy dużo więcej.
Spokój w finansach, czyli
…sposobów kilka, aby nasze pieniądze nie traciły na wartości
Oszczędzaj elastycznie z Kontem Max oszczędnościowym
Zyskaj 4% w skali roku do 300 tys. zł dla nowych środków.
Oszczędzaj łatwo z lokatą mobilną w naszej aplikacji
Ulokuj max. 100 tys. zł na 5,5% w skali roku i odbierz swój zysk za 4 miesiące.
Odkładaj z Moimi celami w naszej aplikacji. To łatwe!
Odkładaj pieniądze na swoje cele.
Kredyt mieszkaniowy ze stałym oprocentowaniem na 5 lat
W tym czasie Twoja rata nie zmieni się
RRSO: 9,39%
Koszty życia rosną?
Oszczędzaj, inwestuj i zachowaj spokój na każdym etapie swojego życia
Pokaż dziecku, jak oszczędzać
Jak rozmawiać z dzieckiem o oszczędnościach?
Oszczędzaj tu i teraz
Przejmij kontrolę nad domowymi wydatkami i oszczędzaj każdego dnia.
Pomyśl o przyszłości
Nie czekaj - zabezpiecz siebie i bliskich z Indywidualnym Kontem Emerytalnym.
Infolinia 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły oferty, informacje o opłatach i prowizjach udostępniamy na santander.pl. Stan na 01.06.2021 r.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Konto osobiste to rachunek płatniczy.
- Rachunek Moich celów to rachunek do celowego oszczędzania.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.
Santi
Wirtualny asystent
Rozmowa z konsultantem
Czy moje odpowiedzi były dla Ciebie pomocne?
Cieszę się, że byłem dla Ciebie pomocny!
Proszę, oceń naszą rozmowę.
Przykro mi, że moje odpowiedzi nie były dla Ciebie pomocne. Popracuję nad tym.
Proszę, oceń naszą rozmowę.
Dziękuję!
Co podobało Ci się najbardziej?
Co mogę zrobić lepiej?
Dziękuję za ocenę!
Chętnie porozmawiam z Tobą ponownie.
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?
Jak mogę Ci pomóc?