Trwają prace nad bankowością internetową i aplikacją mobilną. Szczegóły na santander.pl/dostepnosc 

Najczęściej wyszukiwane:

Przelew na telefon

Wysyłaj przelewy na numer telefonu

  • Odbiorca przelewu

    Nie musisz znać numeru konta odbiorcy – wystarczy numer telefonu

  • Natychmiastowe przelewy

    Pieniądze trafią na konto odbiorcy natychmiastowo

  • 0 zł

    To nic nie kosztuje – nie płacisz za wysłanie przelewu

  • Przelew na telefon od ręki

    Zrobisz go od ręki, gdziekolwiek jesteś – wystarczy, że masz przy sobie aplikację Santander mobile

Jak wysłać przelew na numer telefonu?

1

Włącz aplikację Santander mobile

2

Wybierz opcję BLIK na ekranie głównym, a następnie przelew na telefon

3

Wpisz lub wybierz numer telefonu z listy kontaktów, wpisz kwotę i kliknij dalej

Chcesz wiedzieć, kto z Twoich znajomych korzysta z BLIKA?

Sprawdzisz to w książce telefonicznej, widocznej w aplikacji podczas wykonywaniu przelewu.
Przy kontaktach, które korzystają z przelewu na telefon wyświetli się ikona BLIK.

Jak odebrać przelew na telefon?

Musisz zarejestrować się w bazie powiązań BLIK. Brzmi skomplikowanie, ale takie nie jest

1

Zaloguj się do aplikacji i wejdź w Ustawienia

2

Wybierz opcję przelew na telefon

3

Kliknij – rejestruj numer

Sprawdź również

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Przelew na telefon polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.