Szukaj na stronie
Ilustracja mężczyzny z wąsem

Ubezpieczenie życia i zdrowia z pakietem zdrowotnym, w ramach którego możesz otrzymać do 150 tys. zł w przypadku choroby nowotworowej objętej ubezpieczeniem.

BLIK

Zawsze w zasięgu ręki

Płać zbliżeniowo(min. Android 6.0)

BLIK zbliżeniowy

  1. Zaloguj się  i wybierz BLIK
  2. Kliknij Płatności zbliżeniowe BLIK i aktywuj je
  3. Jeżeli nie masz wybranej naszej aplikacji jako domyślnej do płatności
    lub nie masz włączonego NFC poprosimy Cię o to w tym miejscu
  4. Potwierdź aktywację BLIKA Zbliżeniowego Mobilną autoryzacją
  5. Możesz teraz płacić w terminalach z logiem BLIK lub Mastercard

BLIK zbliżeniowy - na co zwrócić uwagę

Wystarczy telefon z systemem Android (wersja min. 6.0) z włączoną funkcją NFC.

Nie musisz podawać kodu BLIK.

Zapłacisz również wtedy, gdy nie masz dostępu do internetu.

Rozwiń więcej informacji

BLIK zbliżeniowy - za granicą

Zapłacisz w terminalu z logo Mastercard, który obsługuje płatności zbliżeniowe. Twoje płatności będą zawsze przewalutowane na złotówki. My nie pobierzemy za to opłaty.

W jaki sposób są przeliczane płatności zagraniczne

  1. Przewalutowanie odbywa się po kursie Mastercard, z dnia przeliczenia transakcji.
  2. Jeżeli zapłacisz w EUR lub USD to przewalutowanie będzie bezpośrednio na PLN.
  3. Pozostałe waluty MC najpierw przeliczy na USD, a następnie PLN.

Płać w internecie

Płatność BLIKIEM za zakupy

  1. Zaloguj się i wybierz BLIK
  2. Wpisz kod na stronie sklepu internetowego
  3. Sprawdź szczegóły transakcji  w aplikacji
  4. Potwierdź transakcję  w aplikacji
  5. Zatwierdź transakcję Mobilną autoryzacją

Wypłacaj z bankomatu

Wypłata gotówki z bankomatu BLIKIEM

  1. Zaloguj się  i wybierz BLIK
  2. Wpisz kod BLIK na ekranie bankomatu lub na terminalu
  3. Sprawdź szczegóły transakcji w aplikacji
  4. Potwierdź transakcję w aplikacji
  5. Potwierdź transakcję Mobilną autoryzacją

Wysyłaj i odbieraj przelewy na telefon

Przelew na telefon BLIK

  1. Zaloguj się i wybierz BLIK
  2. Wybierz Przelew na telefon BLIK
  3. Wybierz kontakt z książki adresowej lub wpisz numer telefonu
  4. Uzupełnij kwotę (ewentualnie zmień tytuł)
  5. Potwierdź przelew
  6. Potwierdź transakcję Mobilną autoryzacją

Zarejestruj numer w bazie BLIK, by odebrać przelew na telefon

  1. Zaloguj się  i wybierz BLIK
  2. Wybierz Ustawienia BLIK
  3. Wybierz Przelew na telefon BLIK
  4. Kliknij Rejestruj numer
  5. Zaakceptuj oświadczenie i kliknij Rejestruj
  6. Potwierdź zlecenie Mobilną autoryzacją

Zacznij korzystać z BLIKA -
pobierz aplikację Santander mobile

W zależności od tego, jaki masz smartfon lub tablet, wybierz odpowiedni sklep dla twojego urządzenia(Google Play lub App Store) i .

Bezpieczne płatności

  • Gdy płacisz BLIKIEM, korzystasz z jednorazowego, sześciocyfrowego kodu, który jest ważny przez 120 sekund.
  • Każdą transakcję potwierdzasz w aplikacji Santander mobile.
  • Możesz ustawić własne dzienne limity dla transakcji BLIK
    w aplikacji Santander mobile i Santander internet.

Bezpieczne bankowanie więcej informacji

Najczęściej zadawane pytania

  • Tak. W ustawieniach aplikacji ustaw ją jako domyślną do płatności telefonem. W każdej chwili możesz to zmienić, aby skorzystać z Google Pay.

  • Nie musisz mieć karty płatniczej, żeby korzystać z Płatności zbliżeniowych BLIK.

  • Aktualnie Płatności zbliżeniowe BLIK dostępne są tylko na telefonach z systemem operacyjnym Android.

  • Nie. Jeśli chcesz wypłacić gotówkę, użyj kodu BLIK.

  • Tak, będzie można płacić w każdym terminalu płatniczym, w którym możliwe jest wykonywanie płatności zbliżeniowych Mastercard.

  • Nie. Natomiast co pewien czas aplikacja banku może poprosić Cię o zalogowanie.

  • Nie pobieramy żadnych opłat za korzystanie z BLIKA.

  • Limity dzienne dla płatności, wypłaty gotówki i czeków BLIK ustawisz w aplikacji Santander mobile w opcji BLIK > Ustawienia > Limity transakcji BLIK.

  • Funkcję BLIK znajdziesz na ekranie głównym aplikacji Santander mobile. W ustawieniach BLIK, możesz włączyć opcję "Kod BLIK widoczny w Twoje produkty" oraz szczegóły transakcji widoczne bez lub po zalogowaniu.

  • Funkcja ta umożliwia wysłanie przelewu na numer telefonu odbiorcy. Aby otrzymać pieniądze odbiorca musi zarejestrować swój numer w bazie powiązań BLIK. 

  • Za pomocą czeków BLIK i kodów BLIK możesz płacić za zakupy w sklepach i internecie oraz wypłacać gotówkę z bankomatów. Czek BLIK utworzysz w aplikacji Santander mobile, gdzie ustalasz kwotę, czas ważności czeku (maksymalnie 72 h) i hasło. Czek możesz zrealizować sam lub przekazać (wysłać) innej osobie.

  • Możesz bez opłat wypłacać gotówkę BLIKIEM w bankomatach, które akceptują wypłatę BLIK.

  • Te kwestie określają regulaminy poszczególnych produktów bankowych (np. konta, karty debetowej) oraz ewentualne ograniczenia wiekowe, wynikające z zasad obowiązujących u dostawców usług (np. portfeli cyfrowych).

  • Przelew wewnętrzny

    Jeżeli przelew na telefon BLIK wykonujesz do osoby, która ma konto w naszym banku, to maksymalna, łączna kwota takiego przelewu wynosi 10 000 zł.

    Przelew zewnętrzny

    Jeżeli przelew na telefon BLIK wykonujesz do osoby, która ma konto w innym banku, to maksymalna, łączna kwota takiego przelewu wynosi 5000 zł (przelew oparty jest na przelewach Ekspres Elixir).

    Informację o tym, czy jest to przelew wewnętrzny (oznaczony jako przelew wewnętrzny), czy zewnętrzny (oznaczony jako BLIK), zobaczysz w podsumowaniu swojego przelewu po kliknięciu w „Wykonaj”.

Sprawdź również

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 13.09.2023.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

  • Płatność BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
  • Płatność zbliżeniowa BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK.
  • Przelew na telefon BLIK / Przelew na telefon to przelew wykonywany na podstawie Dyspozycji, składanej w aplikacji Santander mobile, polegający na przekazaniu środków pieniężnych na konto Odbiorcy zarejestrowanego w Bazie powiązań BLIK i realizowany w czasie rzeczywistym w dniu złożenia Dyspozycji Przelewu, Przelew na telefon BLIK jest Poleceniem przelewu.
  • Wypłata gotówki BLIK / Wypłata BLIK    to transakcja BLIK polegająca na wypłacie środków pieniężnych w bankomacie lub w Terminalu POS, bez użycia karty płatniczej, Wypłata BLIK jest Wypłatą gotówki.
  • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej
  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
  • Konto to rachunek płatniczy