W pilotażu wzięło udział ponad 93 tysiące uczestników
W czasie pilotażu klienci przekazali nam ponad 24 tysiące opinii
Dzięki komentarzom klientów m.in. ulepszyliśmy nawigację, dodaliśmy menu dolne i uprościliśmy język aplikacji
Wszystko, co lubisz w aplikacji pilotażowej, znajdziesz w nowej wersji Santander mobile
Poznaj nową wersję Santander mobile
Dokumenty
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami, jak chcesz
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Połącz się szybko z doradcą
za pomocą asystenta głosowego.
Powiedz nazwę produktu i temat,
o którym chcesz porozmawiać -
Nie daj sie oszukać, sprawdź czy to my dzwonimy - więcej Uruchomi się w nowym oknie
Napisz
Napisz
Santander internet lub Santander mobile > Poczta > Napisz wiadomość > Kontakt Santander online
W temacie wiadomości wybierz Obecnie posiadane produkty.
Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce.
Usługa Autopay jest świadczona przez Autopay Mobility Sp z o.o., która za nią odpowiada.
Autopay Mobility sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 3/18, 00-019 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000794787, o kapitale zakładowym 2 796 050 PLN, o numerze NIP: 5272898696
Finanteq S.A. Partner Banku z którym Bank zawarł umowę na świadczenie usług w ramach aplikacji Santander mobile - dostawca modułu: Zakupy mobilne (zakładka bilety, parkingi, taxi). Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Nałęczowska 16, 20- 701 Lublin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, pod numerem KRS 0000521114, po numerze NIP 7133087558, o kapitale zakładowym w wysokości 230 000, - PLN opłaconym w całości.
Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Przelew na telefon to polecenie przelewu.
- Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
- Zarządzanie kartami to obsługa karty debetowej i karty kredytowej.
- Korzystanie z Kantoru Santander w usługach bankowości elektronicznej dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę Santander online.
- Rachunek Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania dostępny w bankowości elektronicznej.
- smsKod to powiadamianie SMS.
- BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowym, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata gotówki BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online.
- Przelew zagraniczny to przelew w dowolnej walucie na rachunek w banku zagranicznym, inny niż polecenie przelewu SEPA