Płać, wypłacaj i przelewaj za pomocą BLIKA, gdziekolwiek jesteś.
Pod ręką
Masz stały dostęp do konta i najważniejszych funkcji na wyciągnięcie kciuka
Mobilny portfel
Możesz płacić zbliżeniowo telefonem, BLIKIEM, kupować bilety i opłacać parking
Wygoda
Aplikacja ułatwi Ci codzienne bankowanie, dlatego warto mieć ją przy sobie
Poznaj funkcje, które ułatwią Ci codzienne bankowanie
Powiadomienia w aplikacji
Nie musisz logować się do aplikacji, by dowiedzieć się, że właśnie przyszedł do Ciebie przelew lub nadszedł czas spłaty karty kredytowej – o wszystkim poinformujemy Cię w powiadomieniach na telefon. Damy Ci również znać o nadchodzących przerwach w bankowości internetowej i mobilnej oraz o usługach i produktach, które mogą Cię zainteresować. Włącz bezpłatne powiadomienia – wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji Santander mobile i wejdziesz w Ustawienia > Powiadomienia.
BLIK
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty.
Mobilna autoryzacja
To szybki i bezpieczny sposób potwierdzania transakcji np. przelewów w bankowości internetowej za pomocą PIN-u, który samodzielnie ustawiasz.
Płatności mobilne
Płatności w zasięgu kciuka? Płacisz zbliżeniowo telefonem lub zegarkiem, bez użycia karty plastikowej.
Zacznij korzystać z aplikacji mobilnej
Pierwsze logowanie do Santander mobile
Zarejestruj telefon
Wpisz login, czyli NIK z umowy. Wpisz hasło startowe (znajdziesz je w kopercie, w SMS-ie lub e-mailu). Zarejestruj swój telefon i korzystaj ze wszystkich możliwości.
Zobacz więcej
Korzystaj
Poznaj naszą bankowość mobilną i korzystaj ze wszystkich możliwości.
Pierwsze kroki z aplikacją Santander mobile
Dajemy Ci wiele możliwości, zaloguj się i zdecyduj, z których chcesz skorzystać
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zobacz broszurę Pierwsze kroki w Santander internet i mobile
Pierwsze logowanie do aplikacji Santander mobile
Wykonaj przelew w aplikacji Santander mobile
Otwarta bankowość w aplikacji Santander mobile
Zmiana hasła na PIN mobile w aplikacji Santander mobile
Odkryj zalety płatności mobilnych
Dodaj swoją kartę do portfela cyfrowego i płać tak, jak chcesz – telefonem lub zegarkiem
Twoje finanse są dla nas najważniejsze
Codziennie dbamy o to, by były bezpieczne. Poznaj zasady bezpieczeństwa i możliwości otwartej bankowości.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami, jak chcesz
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
codziennie 8.00-20.00
Infolinia
24 h
Infolinia
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
ePUAP - co to jest i jak założyć konto?
ePUAP służy do załatwiania spraw urzędowych przez internet. Dowiedz się jak z niego korzystać.
Agregacja kont
Poznaj możliwości, jakie daje agregacja rachunków płatniczych. Czym jest ta usługa oraz jak z niej skorzystać?
Bezpieczne zakupy w Internecie
Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpiecznych zakupach online i jak uniknąć oszustów internetowych.
Karta kredytowa na wszelki wypadek
Zobacz, jak działa karta kredytowa i co to jest okres bezodsetkowy.
Jak płacić telefonem lub zegarkiem?
Płatności w zasięgu kciuka? Portfel możesz mieć zawsze przy sobie- w telefonie lub zegarku.
Finanse w podróży
Zadbaj o finanse jeszcze przed wyjazdem- poznaj nasze wskazówki, które ułatwią Ci podróżowanie.
Bez gotówki na wakacjach
Wyślij gotówkę na urlop, a kartę noś w swoim telefonie lub zegarku.
Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Przelew na telefon to polecenie przelewu.
- Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
- Zarządzanie kartami – aktywacja, nadanie PIN, zmiana limitów, włączenie paska magnetycznego, zastrzeżenie lub zablokowanie karty to obsługa karty debetowej/kredytowej.