Mobilny podpis

Zatwierdzaj transakcje w aplikacji Santander mobile

  • Nie musisz przepisywać smsKodu. 

  • Bezpieczeństwo

    Informacje o Twoich dyspozycjach nie są dostępne dla innych osób i innych aplikacji w telefonie.

Jak działa Mobilny podpis 

Zobacz, jakie to proste

Transakcje i operacje, które wykonujesz za pomocą aplikacji, nie będą wymagać dodatkowej autoryzacji - tutaj wszystko pozostaje bez zmian.

Przykładowe dyspozycje, które możesz zaakceptować Mobilnym podpisem:

    • Logowanie
    • Przelewy
    • Doładowania telefonu
    • Zerwanie lub modyfikacja lokaty
    • Złożenie wniosku o nowe konto osobiste lub oszczędnościowe
    • Dodanie danych do listy odbiorców przelewów
    • Zmiana danych osobowych

Jak włączyć Mobilny podpis

1

Uruchom aplikację Santander mobile

Na dole ekranu naciśnij przycisk „Mobilny podpis”, następnie wybierz „Włącz Mobilny podpis”. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile. Aby przejść dalej, utwórz PIN do Mobilnego podpisu, następnie naciśnij przycisk "Zapisz".

2

Zaloguj się do bankowości internetowej i dokończ aktywację

Na ekranie zobaczysz informację o aktywacji Mobilnego podpisu. Potwierdź jego włączenie. Wybierz przycisk „Potwierdź włączenie Mobilnego podpisu”. W kolejnym, ostatnim, kroku konieczne będzie wpisanie smsKodu. 

3

Gotowe!

Sprawdź, czy dane się zgadzają i wpisz smsKod. Mobilny podpis włączony. Możesz potwierdzać dyspozycje w aplikacji mobilnej.

Jak wyłączyć Mobilny podpis

Uwaga! Nie usuwaj aplikacji. Najpierw zmień narzędzie do autoryzacji. Zobacz, jak to zrobić.
Jeśli aplikacja została przez Ciebie usunięta, przejdź do sekcji "Najcześciej zadawane pytania".

1

Zaloguj się do bankowości internetowej

Wejdź w "Ustawienia" > "Sposoby logowania i potwierdzania zleceń".

 

2

Zmień narzędzie do autoryzacji

W sekcji "Sposób potwierdzania logowania, zleceń i innych dyspozycji" zaznacz smsKod. Zatwierdź zmianę – kliknij w przycisk „Zmień” na dole strony.

3

Potwierdź zmianę w aplikacji mobilnej

Potwierdź dyspozycję za pomocą Mobilnego podpisu w aplikacji. Teraz znów możesz autoryzować dyspozycje za pomocą smsKodów.

Najczęściej zadawane pytania

Aplikacja z włączonym Mobilnym podpisem została przeze mnie usunięta

Jeśli usuniesz aplikację z zaufanego telefonu, a była to jedyna aplikacja, w której miałeś aktywny Mobilny podpis, to nie będziesz mógł potwierdzać zleceń. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

Chcę wrócić do korzystania z smsKodów lub tokena

Wykonaj poniższe kroki:

1.    Zaloguj się do bankowości internetowej.
2.    Wejdź w „Ustawienia"> „Sposób potwierdzania zleceń” i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania operacji na smsKod lub token. 
3.    Zatwierdź zmianę w aplikacji mobilnej, przy użyciu Mobilnego podpisu.
4.    Możesz znów potwierdzać operacje za pomocą smsKodu lub tokena.
 

Chcę wrócić do korzystania z Mobilnego podpisu, ale nie mogę go aktywować

Wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
  2. Wejdź w "Ustawienia" > "Twoje urządzenia mobilne" i usuń Mobilny podpis - obok nazwy Twojego urządzenia w kolumnie "Mobilny podpis" kliknij przycisk "Usuń".
  3. Zatwierdź zmianę, kliknij w przycisk "Usuń Mobilny podpis".
  4. Wejdź w „Ustawienia"> „Sposób potwierdzania zleceń” i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania operacji na Mobilny podpis. Zatwierdź tę zmianę, wpisz smsKod.
  5. Zatwierdź zmianę w aplikacji Santander mobile.
Mam nowy telefon. Czy muszę aktywować Mobilny podpis ponownie?

Tak, jeśli zmieniłeś telefon, musisz ponownie włączyć Mobilny podpis. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

Wsparcie przy aktywacji Mobilnego podpisu

Skontaktuj się z nami. Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 w Polsce

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

Pobierz aplikację Santander mobile

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

Pobierz aplikację z Google Play Ocena aplikacji w Google Play

Ocena 4,7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore Ocena aplikacji w AppStore

Ocena 4,5 w App Store

Aplikacja Santander mobile na smartfonie
  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
    • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
    • Zarządzanie kartami – aktywacja, nadanie PIN, zmiana limitów, włączenie paska magnetycznego, zastrzeżenie lub zablokowanie karty to obsługa karty debetowej/kredytowej.