Mobilny podpis

Zatwierdzaj transakcje w aplikacji Santander mobile

  • Bezpieczeństwo

    Informacje o Twoich dyspozycjach nie są dostępne dla innych osób i innych aplikacji na telefonie.

  • Nie czekasz na smsKod i nie musisz nic przepisywać. 

Jak działa Mobilny podpis?  

Zobacz jakie to proste

Transakcje i operacje, które wykonujesz za pomocą aplikacji, nie będą wymagać dodatkowej autoryzacji - tutaj wszystko pozostaje bez zmian.

Przykładowe dyspozycje, które możesz zaakceptować Mobilnym podpisem:

    • Logowanie
    • Przelewy
    • Doładowania telefonu
    • Zerwanie lub modyfikacja lokaty
    • Złożenie wniosku o nowe konto osobiste lub oszczędnościowe
    • Dodanie danych do listy obiorców przelewów
    • Zmiana danych osobowych

Jak włączyć Mobilny podpis?

1

Wejdź w aplikację Santander mobile

Na dole ekranu kliknij Mobilny podpis i postępuj zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na ekranie.

2

Zaloguj się do Santander internet

Zaloguj się do Santander internet, aby potwierdzić włączenie Mobilnego podpisu.

Najczęściej zadawane pytania

Usunąłem aplikację z Mobilnym podpisem – co teraz zrobić

Jeśli usuniesz aplikację z zaufanego telefonu, a była to jedyna aplikacja, w której miałeś aktywny Mobilny podpis, to nie będziesz mógł potwierdzać zleceń. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

Chcę wrócić do korzystania z smsKodów lub tokena

Wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
  2. Wejdź w „Ustawienia"> „Sposób potwierdzania zleceń” i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania operacji na smsKod lub token.
Zmieniłem już raz narzędzie autoryzacji z Mobilnego podpisu na smsKod lub token, ale teraz chciałbym ponownie korzystać z Mobilnego podpisu

Wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
  2. Wejdź w „Ustawienia"> „Sposób potwierdzania zleceń” i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania operacji na Mobilny podpis.
Zmieniłem telefon, czy muszę aktywować mobilny podpis ponownie

Tak, jeśli zmieniłeś telefon musisz ponownie włączyć mobilny podpis. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

Wsparcie przy wyborze Mobilnego podpisu

Skontaktuj się z nami. Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 w Polsce

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

Zostaw numer

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

Pobierz aplikację Santander mobile

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

Pobierz aplikację z Google Play Ocena aplikacji w Google Play

Ocena 4,7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore Ocena aplikacji w AppStore

Ocena 4,5 w App Store

Aplikacja Santander mobile na smartfonie
  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
    • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
    • Zarządzanie kartami – aktywacja, nadanie PIN, zmiana limitów, włączenie paska magnetycznego, zastrzeżenie lub zablokowanie karty to obsługa karty debetowej/kredytowej.