W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • #Najlepszy bank

    Santander najlepszym bankiem dla firm i klienta zamożnego

    31 października 2024

    Wygrywamy rankingi miesięcznika Forbes:

    I miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm

    I miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Klienta Zamożnego

    Dodatkowo zajmujemy

    II miejsce w rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka w kategorii Bank dla Kowalskiego

    Tytuł „Bank Przyjazny Firmie” otrzymaliśmy już po raz czwarty z rzędu. Warto podkreślić, że żaden inny bank nie był dotąd tak długo na pierwszej pozycji tego rankingu. To dowód, że nie zwalniamy tempa i utrzymujemy najwyższe standardy usług oraz jakość obsługi dla małych i średnich firm.

    Z kolei tytuł „Najlepszy Bank dla Klienta Zamożnego” został rozdany po raz pierwszy. Ten nowy moduł badania miał swoją premierę w tym roku. Oceniane były między innymi rozpoznanie potrzeb, zakres oferty i jej dopasowanie do klientów zamożnych. Cieszy nas, że w tym inauguracyjnym badaniu zajęliśmy najwyższe miejsce.

    Drugie miejsce w rankingu Newsweeka, w kategorii Bank dla Kowalskiego, to także awans o jedną pozycję w porównaniu z zeszłym rokiem. Nasza obsługa klienta i jakość dostarczanych usług jest zatem coraz lepsza.

    Te nagrody, to nasz wspólny sukces. To efekt współdziałania wszystkich zespołów, które dbają o doświadczenia klienta, zarówno w zakresie obsługi jak i dostarczanych usług.

    Na czym polegały badania

    Rankingi Forbes oraz Newsweek to jedne z najważniejszych badań jakościowych dla bankowości. Audytorzy sprawdzali nasze usługi i jakość obsługi zarówno w placówkach, jak i przez telefon, czat czy wideo. Dużą uwagę zwracali także na aplikację i bankowość internetową.

    Oba badania bazowały na metodzie mystery shopper. Audytorzy Forbesa oceniali usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MŚP i klienta zamożnego. Natomiast badanie Newsweeka skupiało się na klientach indywidualnych.