Szukaj na stronie

Santander Bank Polska ponownie wśród liderów rankingu Złoty Bank

31 maja 2023

W tegorocznej edycji rankingu „Złoty Bankier” zdobyliśmy III miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi". Nagrodzono również nasze konto osobiste, kredyt gotówkowy i kartę płatniczą.

Od wielu lat znajdujemy się w TOP 3 rankingu głównego „Złoty Bank”. W zestawieniu audytorzy oceniają jakość obsługi klientów. Analizują doświadczenia klientów przy korzystaniu z różnych produktów w 4 kanałach kontaktu – w placówce, bankowości internetowej i mobilnej, przez infolinię oraz korespondencję. Audytorzy zbadali także kwestie bezpieczeństwa.

W zestawieniu „Złoty Bankier” jesteśmy w czołówce banków w Polsce. Nasz kredyt gotówkowy otrzymał II miejscem, a konto osobiste i karta płatnicza zajęły III.

Osobno oceniane są wybrane produkty bankowe z perspektywy dotychczasowego i nowego klienta. W produktach kredytowych istotne były m.in. ceny, dostępność w kanałach zdalnych i akceptacja różnych źródeł dochodu. W kontach audytorzy badali opłaty i zakres usług dodatkowych.

Uznanie zdobyły także nasze kanały social media - znalazły się na III miejscu wśród wszystkich banków.

Badanie jest kompleksową oceną jakości usług banków. Badacze w tegorocznej edycji rankingu 800 razy odwiedzili placówki bankowe i odbyli 560 rozmów na infoliniach. 440 razy skorzystali z czatów lub formularzy i przeprowadzili 4,2 tys. wywiadów na temat bankowości cyfrowej.

Ranking Złoty Bankier organizuje Bankier.pl i Puls Biznesu. Agencja Minds&Roses - partner merytoryczny rankingu - zrealizowała badanie jakości obsługi.