Santander Bank Polska Najlepszym Bankiem dla Firm
Santander Bank Polska zwycięzcą rankingu Bank Przyjazny Firmie. To wyróżnienie za ofertę i obsługę dla MSP przyznano bankowi po raz piąty. II pozycją doceniono jakoś obsługi w kategorii „Bank dla zamożnych. Także jakość obsługi klientów indywidualnych została nagrodzona II miejscem w kategorii „bankowość zdalna” oraz „bankowość tradycyjna”.
W konkursie „Najlepszy Bank dla Firm” miesięcznika Forbes audytorzy oceniają jakoś usług dla małych i średnich firm. W tym roku audytorzy firmy Mind & Roses wcielili się w przedsiębiorców, którzy chcą otworzyć konto. Sprawdzano stronę www, infolinię, formularz/mail i obsługę w oddziale. To wszystko, aby ocenić jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu i cechy placówek bankowych. Santander Bank Polska po raz piąty jest zwycięzcą tego rankingu.
Santander Bank Polska zdobył II miejsce w kategorii „Bank dla Zamożnych” miesięcznika Forbes. Bank od lat rozwija ofertę Select dla klientów z tej grupy i od początku rankingu zajmuje miejsce na podium. W tegorocznej edycji audytorzy ocenili jakość obsługi, pozyskanie klienta, zdalne kanały kontaktu cech placówek bankowych.
W rankingu Newsweeka Santander Bank zdobył II miejsce w obu rankingowych kategoriach – bankowości tradycyjnej i bankowości zdalnej dla klientów indywidualnych. Audytorzy sprawdzali jakość obsługi, w tym m.in. zaangażowanie doradców, prezentację oferty, rozpoznawanie potrzeb klienta.
O rankingu
Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla przedsiębiorców oraz – po raz drugi – dla klientów zamożnych. Ranking tygodnika Newsweek ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla klientów indywidualnych. Oba badania jakości obsługi bazują na metodzie mystery shopper we współpracy z agencją badawczą Minds & Roses.