W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Nowość

    Nowy sposób potwierdzania tożsamości na naszej infolinii

    23 września 2024

    Od 1 października wprowadzamy nowy sposób weryfikacji tożsamości w aplikacji Santander mobile przez Mobilną autoryzację.

    Możesz też skontaktować się z naszym doradcą, po zalogowaniu do Santander mobile. Połączenie nastąpi po zalogowaniu, dzięki temu będziemy już wiedzieć, że Ty to Ty.

    Ta opcja będzie dostępna w zakładce Pomoc i kontakt w sekcji Zadzwoń do nas.

    Telefon z banku? Sprawdź, czy to nasz pracownik

    Jeśli masz przeczucie, że  osoba, z którą rozmawiasz to nie nasz pracownik, poproś ją o wysłanie swojej wizytówki w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu, powinny wyświetlić się dane naszego doradcy.


    Nota prawna:

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Aplikacja Santander mobile, aplikacja mobilna – to usługa bankowości elektronicznej.

    • Infolinia – to usługa bankowości telefonicznej

    Opłata za połączenie z infolinią banku, jest zgodna z taryfą Twojego operatora.