W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Nowość

    Nowości w Santander mobile

    12 marca 2025

    Stale pracujemy nad tym, aby nasza aplikacja mobilna jeszcze lepiej odpowiadała na Twoje potrzeby. Z przyjemnością przedstawiamy kolejne nowości, dzięki którym korzystanie z naszych usług stanie się jeszcze prostsze i wygodniejsze.

    Limity przelewów

    Wśród najnowszych rozwiązań, które przygotowaliśmy, znajduje się możliwość samodzielnego ustawiania limitów przelewów. Od teraz  klienci indywidualni mogą w dowolnym momencie dostosować limity do swoich potrzeb. Cały proces odbywa się intuicyjnie – wystarczy kliknąć w limity przelewów, aby zobaczyć maksymalną dozwoloną kwotę płatności i wpisać taką, która będzie dostosowana do Twojej aktualnej potrzeby. To świetne ułatwienie dla tych, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad wysokością swoich przelewów.

    Zlecenia stałe i zaufani odbiorcy

    Wierzymy, że oszczędność czasu to klucz do wygodnego korzystania z banku, dlatego udostępniliśmy także zlecenia stałe dla klientów indywidualnych i MŚP. Możesz je teraz zakładać, edytować oraz usuwać bezpośrednio w aplikacji – w zakładce „Zaplanowane płatności”. To działa zarówno dla przelewów na rachunki obce, jak i na własne. Wybierz opcję „Zlecenia Stałe”, wpisz szczegóły płatności – i gotowe. Koniec z każdorazowym wprowadzaniem tych samych danych!

    Nowością jest też opcja oznaczania zaufanych odbiorców. Dzięki niej, przy przelewach do wybranych odbiorców krajowych możesz pominąć autoryzację, co pozwoli jeszcze szybciej i wygodniej przelewać pieniądze.

    BLIK przed logowaniem

    Aby jeszcze bardziej ułatwić życie, BLIK jest teraz dostępny przed logowaniem do aplikacji – automatycznie, bez konieczności włączania go w ustawieniach.

    Ulepszony interfejs i częściowy dostęp do apki w trakcie przerwy sewisowej

    Stale dbamy o to, by korzystanie z aplikacji było intuicyjne i dopasowane do oczekiwań klientów. Dlatego dotychczasowy Smart został zastąpiony klasyczną wersją aplikacji, która oferuje pełnię funkcjonalności. Zyskujesz dzięki temu m.in. dostęp do Santander w podróży, Asystenta finansów, Subskrypcji czy opcji Wsparcia rodziców.
    Ma być wygodnie i dlatego w ubiegłym roku wprowadziliśmy częściowy dostęp do aplikacji w trakcie przerw. Teraz rozszerzyliśmy ją o przeglądanie historii transakcji. Dzięki temu zobaczysz stan konta i historię transakcji sprzed przerwy oraz listę zakupionych biletów lub parkingów.

    Pobierz aplikację

    W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep dla Twojego urządzenia (Google Play lub App Store) i pobierz aplikację.

    Aplikacja Santander mobile jest dostępna tylko w sklepach Google PlayApp Store. Ze względów na bezpieczeństwo, nie instaluj jej z innych źródeł.

    Ważne! Przy pobieraniu aplikacji ze sklepu Google PlayApp Store zwróć uwagę na dostawcę aplikacji – pamiętaj, jest nim wyłącznie Santander Bank Polska.

     


    Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD.
     

    • Przelew to polecenie przelewu wewnętrznego. Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu.

    • Santander mobile, aplikacja to usługa bankowości elektronicznej.

    BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowym, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.

     Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Ustawy Kodeks Cywilny.

    Stan na 12.03.2025 r.