Szukaj na stronie

Nasza bramka e-mail - kontakt@santanderbankpolska.pl

24 sierpnia 2020

Klienci coraz częściej korzystają ze zdalnych kanałów komunikacji z bankiem. W czasie pandemii e-mail, chat oraz komunikator stały się podstawą w naszej codziennej komunikacji, również tej bankowej. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, w sierpniu uruchomiliśmy bramkę e-mailową.

Co otrzymasz od nas na adres e-mail

Na adres e-mail możesz od nas otrzymać cenniki i regulaminy oraz informacje o zmianach w banku. Jeśli wyraziłeś wcześniej zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych – otrzymasz informacje o promocjach, konkursach, a także propozycje produktów dostosowanych do Twoich potrzeb. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zrezygnować z takich wiadomości. Zrobisz to m.in. w bankowości internetowej (zakładka Ustawienia – Zgody na kontakt).

Nie odpowiadaj

Z tej skrzynki wysyłamy tylko wiadomości automatyczne, dlatego nie odpowiadaj na otrzymane z niej wiadomości.
Twoja wiadomość nie będzie przekazana do naszych doradców i nie będziemy mogli na nią odpowiedzieć.

Jeśli masz jakieś oczekiwania związane z danymi osobowymi, np. sprzeciwiasz się ich przetwarzaniu, to wyślij do nas wiadomość:

Ważne

Nigdy nie wyślemy do Ciebie prośby o podanie poufnych danych takich jak PIN, hasło, dane osobowe czy nr karty. Nigdy nie poprosimy Cię też o zalogowanie się do bankowości poprzez link wysłany e-mailem.

Co zrobić, jeśli e-mail wydaje Ci się podejrzany

Jeśli otrzymasz e-mail, który wydaje Ci się podejrzany, skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie – całodobowo pod numerem 1 9999
  • elektronicznie – przez formularz kontaktowy dostępny na stronie banku
  • osobiście – w dowolnym oddziale