W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Nasza bramka e-mail - kontakt@santanderbankpolska.pl

    24 sierpnia 2020

    Klienci coraz częściej korzystają ze zdalnych kanałów komunikacji z bankiem. W czasie pandemii e-mail, chat oraz komunikator stały się podstawą w naszej codziennej komunikacji, również tej bankowej. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, w sierpniu uruchomiliśmy bramkę e-mailową.

    Co otrzymasz od nas na adres e-mail

    Na adres e-mail możesz od nas otrzymać cenniki i regulaminy oraz informacje o zmianach w banku. Jeśli wyraziłeś wcześniej zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych – otrzymasz informacje o promocjach, konkursach, a także propozycje produktów dostosowanych do Twoich potrzeb. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zrezygnować z takich wiadomości. Zrobisz to m.in. w bankowości internetowej (zakładka Ustawienia – Zgody na kontakt).

    Nie odpowiadaj

    Z tej skrzynki wysyłamy tylko wiadomości automatyczne, dlatego nie odpowiadaj na otrzymane z niej wiadomości.
    Twoja wiadomość nie będzie przekazana do naszych doradców i nie będziemy mogli na nią odpowiedzieć.

    Jeśli masz jakieś oczekiwania związane z danymi osobowymi, np. sprzeciwiasz się ich przetwarzaniu, to wyślij do nas wiadomość:

    Ważne

    Nigdy nie wyślemy do Ciebie prośby o podanie poufnych danych takich jak PIN, hasło, dane osobowe czy nr karty. Nigdy nie poprosimy Cię też o zalogowanie się do bankowości poprzez link wysłany e-mailem.

    Co zrobić, jeśli e-mail wydaje Ci się podejrzany

    Jeśli otrzymasz e-mail, który wydaje Ci się podejrzany, skontaktuj się z nami:

    • telefonicznie – całodobowo pod numerem 1 9999
    • elektronicznie – przez formularz kontaktowy dostępny na stronie banku
    • osobiście – w dowolnym oddziale