Najlepsza jakość obsługi w placówkach bankowych w Polsce!

29 maja 2022

Wg 7. edycji rankingu Instytucji Roku organizowanego przez branżowy portal Moje Bankowanie: "Najlepszym bankiem pod względem jakości obsługi w placówce został Santander Bank Polska. Niezależnie od tematu, z jakim klienci przyszli do placówek, doradcy zawsze stawali na wysokości zadania.”

W rankingu oceniano głownie eksperckość doradców. Wyróżnili się oni na tle innych, umiejętnością przedstawienia – w zrozumiały sposób, różnic i zalet poszczególnych produktów, a także najkorzystniejszego dla klienta rozwiązania.

 

Poniżej lista 33 oddziałów z tytułem Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce!

 

1 Oddział w Bochni

2 Oddział w Olsztynie

4 Oddział w Radomiu

1 Oddział w Dębicy

1 Oddział w Ostrowcu Świętokrzyskim

1 Oddział w Słupsku

1 Oddział w Koninie

2 Oddział w Sieradzu

1 Oddział w Sosnowcu

3 Oddział w Lesznie

1 Oddział w Świdnicy

6 Oddział w Szczecinie

1 Oddział w Łodzi

1 Oddział w Toruniu

1 Oddział w Zielonej Górze

2 Oddział w Łodzi

Work Cafe w Warszawie

2 Oddział w Katowicach

1 Oddział w Pruszczu Gdańskim

1 Oddział w Częstochowie

1 Oddział w Tarnowie

1 Oddział w Skierniewicach

1 Oddział w Jeleniej Górze

1 Oddział we Włocławku

2 Oddział we Włocławku

23 Oddział w Krakowie

10 Oddział w Bydgoszczy

5 Oddział w Gliwicach

2 Oddział w Łomży

4 Oddział w Warszawie

1 Oddział w Kędzierzynie-Koźlu

13 Oddział w Łodzi

1 Oddział w Wołowie

 

Więcej

Tytuł Instytucja Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce oraz Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych przyznawany jest, jeśli średni wynik z 4 fal badania wynosi minimum 80%. Santander Bank Polska utrzymał pozycję lidera i niezależnie od badanego produktu, osiągał wyniki przekraczające 90%.