Uważaj
na fałszywe maile podszywające się pod bank. Nie podawaj swoich danych. Więcej na naszej stronie >

Złoty Bank to my!

7 czerwca 2022

W tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier, aż pięciokrotnie znaleźliśmy się na podium! Jesteśmy dumni, że po raz drugi zdobyliśmy tytuł główny - „Złoty Bank” za wielokanałową jakość obsługi!

Główna nagroda Złoty Bank to dla nas ogromne wyróżnienie. Współczesna, doskonała obsługa klienta to nie tylko dobre produkty i serwis. Kluczowe jest aktywne słuchanie klientów, aby zrozumieć potrzeby i na nie realnie odpowiedzieć. Nasze podejście przyniosło zwycięstwo, które potwierdza właściwą drogę do serc klientów. Dziękuję pracownikom banku, którzy codziennie na tę nagrodę pracowali. Jesteśmy na podium już po raz piąty, bo doskonale zdajemy sobie sprawę, że jakość wymaga systematyczności i ciągłego stawiania poprzeczki jeszcze wyżej.– powiedział Michał Gajewski, Prezes zarządu Santander Bank Polska.

Złoty Bankier 2022 - nagroda

Stanęliśmy na podium, aż pięciokrotnie! 

Nasza radość jest tym większa, ponieważ oprócz zwycięstwa w kategorii głównej, w rankingu „Złoty Bankier 2022”, zajęliśmy 2 miejsce w kategorii Konto osobiste za Konto Jakie chcę i za kredyt hipoteczny oraz 3. miejsce w kategorii Karta płatnicza - najlepszy design i Karta kredytowa.

Jak wygląda badanie

W tym roku audytorzy oceniali podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentację oferty oraz szeroko pojętą jakość obsługi – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów. Przeanalizowano też doświadczenia użytkowników w bankowości elektronicznej i dostępność serwisów. Badanie objęło ok. 750 placówek bankowych oraz po 560 kontaktów telefonicznych i korespondencyjnych oraz ponad 300 zadań w bankowości elektronicznej.

O rankingu

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking Złoty Bankier, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. Partnerami merytorycznymi odpowiedzialnymi za badanie jakości obsługi są agencja Minds&Roses oraz Obserwatorium.biz.