Szukaj na stronie

Nowość! Aplikacja mobilna Santander mobile już dla dzieci 7–12 lat!

21 lipca 2025

Stawiamy na edukację finansową od najmłodszych lat! A teraz dzieci w wieku 7–12 lat mogą korzystać z dedykowanej dla nich wersji aplikacji Santander mobile – przygotowanej specjalnie z myślą o ich edukacji finansowej, bezpieczeństwie i wygodzie.

Dzięki aplikacji:

  • dzieci mogą uczyć się zarządzać pieniędzmi w praktyce – z pomocą funkcji takich jak BLIK, Moje cele czy doładowanie telefonu,
  • rodzic ma kontrolę i wgląd w transakcje dziecka,
  • personalizacja (tapeta, powitanie, zdjęcie) sprawia, że korzystanie z aplikacji to frajda,
  • niskie limity transakcji - dziecko może uczyć się odpowiedzialności finansowej w bezpiecznych granicach,
  • tryb dyskretny - pozwala ukryć saldo w miejscach publicznych.

Konto dla młodych i aplikacja to świetny sposób, aby zacząć wspólnie z dzieckiem budować zdrowe nawyki finansowe – w nowoczesny i bezpieczny sposób.

Konto dla dziecka oraz usługi Santander online możesz założyć w swojej bankowości mobilnej i internetowej a także w dowolnej placówce naszego banku.

Więcej o aplikacji dla dzieci na stronie: santander.pl/apka-dla-dziecka Uruchomi się w nowym oknie


Nota prawna
Santander Bank Polska S.A. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD. Konto dla młodych, Konto dla dziecka są rachunkiem płatniczym. Aplikacja Santander mobile, usługi Santander online, aplikacja to usługa bankowości elektronicznej. Przez konto dla dziecka, dla młodych rozumiemy Konto Santander dla osób poniżej 26 roku życia. Rachunek Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania. BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowych, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Przelew na telefon można zrobić do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Stan na 21.07.2025