Wpisujesz kilkucyfrowy PIN, co zajmuje znacznie mniej czasu, niż wprowadzenie hasła składającego się z małych i dużych liter oraz cyfr.
To Ty określasz, jaki ma być Twój PIN, więc łatwiej jest Ci go zapamiętać.
Czym jest PIN mobile
Sprawdź, dlaczego warto z niego korzystać
PIN mobile to jeden ze sposobów na szybsze logowanie do aplikacji Santander mobile (obok logowania odciskiem palca lub przy użyciu rozpoznawania twarzy). Jest to uproszczone hasło, które może mieć od 4 do 8 cyfr. Ciąg cyfr oraz długość hasła ustawiasz samodzielnie i według Twoich preferencji. Pamiętaj, aby nie podawać go innym.
Jak ustawić PIN mobile
PIN mobile ustawisz w aplikacji mobilnej – zobacz, jakie to proste
Krok 1.
Zaloguj się do aplikacji Santander mobile swoim standardowym loginem i hasłem. Przejdź do Ustawień, które znajdziesz w prawym, górnym rogu ekranu.
Krok 2.
W Ustawieniach wybierz zakładkę Sposób logowania.
Krok 3.
Na ekranie zobaczysz dostępne opcje logowania.
Krok 4.
Zaznacz PIN mobile jako aktywny i zatwierdź swój wybór.
Krok 5.
Wprowadź swoje dotychczasowe hasło oraz nadany przez Ciebie PIN mobile – podstępuj zgodnie z instrukcją na ekranie. Kliknij Zatwierdź.
Krok 6.
Gotowe! Od teraz gdy logujesz się do aplikacji, podajesz tylko PIN mobile.
Wsparcie przy ustawianiu PIN mobile
Jeśli nie wiesz, jak ustawić PIN mobile, możesz też poprosić naszych doradców o wsparcie
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-20.00
weekendy 8.00-20.00
czat, połączenie głosowe lub wideo
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Aplikacja Santander mobile/aplikacja mobilna to usługa bankowości elektronicznej.
- Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.