W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Jeździsz komunikacją miejską w Warszawie? Sprawdź co się zmieni

    25 marca 2021

    Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego zmienia sposób zakupu i aktywacji biletów komunikacji miejskiej. Dlatego, od 2 kwietnia inaczej kupisz bilet w aplikacji Santander mobile, gdy podróżujesz po Warszawie.

    Obecnie, kiedy kupujesz bilet w aplikacji Santander mobile, jest on już aktywny i nie musisz go kasować. Po zmianie, bilet, który kupisz będzie nieaktywny – Ty zdecydujesz, kiedy go aktywujesz.
    Żeby to zrobić, konieczne będzie zeskanowanie kodu QR, który umieszczony jest przy wejściu do metra i wewnątrz pojazdu. Dzięki temu, możesz kupić kilka biletów „na zapas” i użyć wtedy kiedy będą Ci potrzebne.

    Jak kupić bilet w naszej aplikacji

    1. Otwórz aplikację i wybierz Bilety, Parkingi, Taxi. Zaakceptuj jednorazowo Regulamin usługi Zakupy Mobilne.
    2. Wybierz > Komunikacja miejska > miasto - Warszawa > rodzaj biletu, jaki chcesz kupić i kliknij kupuję i płacę.
    3. Wskaż konto, z którego opłacisz bilet i kliknij na zapłać.

    Jak skasować bilet

    1. Kliknij Nieskasowane.
    2. Zaznacz swój bilet i wybierz skasuj bilet.
    3. Zeskanuj kod QR. Masz na to 10 sekund. Jeśli jedziesz metrem – kod zeskanujesz przy wejściu, w innych pojazdach – znajdziesz go wewnątrz.

    Twój bilet jest już aktywny. A podczas kontroli biletowej znajdziesz go w zakładce Aktywne > wybierz bilet.