Przerwa 19/20 kwietnia Rozwijamy naszą bankowość, dlatego potrzebujemy przerwy. Do 7:00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne. Możesz płacić kartą i korzystać z bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia!

Szukaj na stronie

Jeździsz komunikacją miejską w Warszawie? Sprawdź co się zmieni

25 marca 2021

Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego zmienia sposób zakupu i aktywacji biletów komunikacji miejskiej. Dlatego, od 2 kwietnia inaczej kupisz bilet w aplikacji Santander mobile, gdy podróżujesz po Warszawie.

Obecnie, kiedy kupujesz bilet w aplikacji Santander mobile, jest on już aktywny i nie musisz go kasować. Po zmianie, bilet, który kupisz będzie nieaktywny – Ty zdecydujesz, kiedy go aktywujesz.
Żeby to zrobić, konieczne będzie zeskanowanie kodu QR, który umieszczony jest przy wejściu do metra i wewnątrz pojazdu. Dzięki temu, możesz kupić kilka biletów „na zapas” i użyć wtedy kiedy będą Ci potrzebne.

Jak kupić bilet w naszej aplikacji

  1. Otwórz aplikację i wybierz Bilety, Parkingi, Taxi. Zaakceptuj jednorazowo Regulamin usługi Zakupy Mobilne.
  2. Wybierz > Komunikacja miejska > miasto - Warszawa > rodzaj biletu, jaki chcesz kupić i kliknij kupuję i płacę.
  3. Wskaż konto, z którego opłacisz bilet i kliknij na zapłać.

Jak skasować bilet

  1. Kliknij Nieskasowane.
  2. Zaznacz swój bilet i wybierz skasuj bilet.
  3. Zeskanuj kod QR. Masz na to 10 sekund. Jeśli jedziesz metrem – kod zeskanujesz przy wejściu, w innych pojazdach – znajdziesz go wewnątrz.

Twój bilet jest już aktywny. A podczas kontroli biletowej znajdziesz go w zakładce Aktywne > wybierz bilet.