Uwaga na oszustów,
którzy wysyłają maile z prośbą i linkiem do aktualizacji danych. Nie wysyłamy takich wiadomości! Przeczytaj więcej o zagrożeniu >

Szukaj na stronie
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Masz już kredyt hipoteczny?

Sprawdź, co możesz zrobić zdalnie ze swoim kredytem hipotecznym

Przydatne informacje

  1. Możesz samodzielnie zlecić lub zrealizować zmiany zdalnie w Santander online (Santander internet lub Santander mobile), jeśli korzystasz z tej usługi.
  2. Możesz podpisać aneks zdalnie w Santander online (Santander internet lub Santander mobile), jeśli korzystasz z tej usługi i masz zgodę na Elektroniczny Kanał Kontaktu. Dotyczy to wszystkich kredytobiorców.
  3. Niektóre zmiany wymagają aneksu, przy nich znajdziesz dopisek „wymagany aneks”. Wówczas wszyscy kredytobiorcy muszą podpisać aneks (osobiście lub zdalnie).

Kredyt hipoteczny

Kredyt hipoteczny z dofinansowaniem BGK

Przedstawiamy listę spraw, które możesz zrealizować lub zlecić zdalnie dla swojego kredytu hipotecznego w naszym banku, jeśli jest to:

  1. gwarantowany kredyt mieszkaniowy,
  2. rodzinny kredyt mieszkaniowy,
  3. kredyt mieszkanie dla młodych,
  4. mieszkaniowy bezpieczny kredyt 2%.

  Oddział

Zaprosimy Cię do naszego dowolnego oddziału w przypadku dyspozycji:

  1. nieujętych w tym zestawieniu,
  2. takich, przy których potrzebujesz złożyć, podpisać dodatkowe dokumenty lub odebrać je w oryginale,
  3. zmian, które wymagają aneksu, gdy nie wszyscy kredytobiorcy mają dostęp do Santander online i zgodę na Elektroniczny Kanał Kontaktu,
  4. dla których nie zgodzisz się zawrzeć aneksu przed upływem 30 dni od dnia, w którym otrzymasz „Informację dla kredytobiorcy przed zawarciem aneksu”.

 

  Kiedy nie musisz się z nami kontaktować

W tych trzech sytuacjach nie wymagamy kontaktu z Twojej strony. Wyślemy do Ciebie wiadomość SMS, gdy już wykonamy te czynności:

  1. Po całkowitej spłacie kredytu – wyślemy na Twój adres korespondencyjny dokumenty do zwolnienia zabezpieczeń.
  2. Po dostarczeniu aktu notarialnego przeniesienia własności nieruchomości – wyślemy na Twój adres korespondencyjny dokumenty potrzebne do wpisu hipoteki w księdze wieczystej.
  3. Gdy przygotujemy oświadczenie do ustanowienia hipoteki przez notariusza – udostępnimy Ci komplet dokumentów z wymaganym pełnomocnictwem w Santander online (jeśli z niego korzystasz).

Teraz harmonogram Twojego kredytu hipotecznego możesz otrzymywać elektronicznie

Wybierz elektroniczną formę kontaktu z nami, dzięki której:

  • otrzymasz harmonogram kredytu hipotecznego w formie elektronicznej (w Santander internet i Santander mobile),
  • otrzymasz elektronicznie regulacje oraz informacje o ich zmianach, np. taryfę opłat i prowizji i inne dokumenty wskazane w Regulaminie Elektronicznego Kanału Kontaktu,
  • masz dostęp do wiadomości od nas w komputerze i smartfonie,
    a dodatkowo wspólnie oszczędzamy papier i chronimy drzewa.

Dołącz do ponad 3,5 miliona naszych klientów, którzy już wybrali to bezpieczne i wygodne rozwiązanie.

Masz problemy ze spłatą rat?

Sprawdź, która z poniższych propozycji jest dla Ciebie

Fundusz Wsparcia Kredytobiorców

To pomoc dla osób fizycznych, dla których z różnych przyczyn raty kredytu mieszkaniowego stały się zbyt dużym obciążeniem domowego budżetu.

   Możesz zawnioskować o zmianę oprocentowania kredytu ze zmiennego na okresowo stałe.
Wystarczy, że złożysz wniosek w naszym oddziale lub przez telefon pod numerem 1 9999 (opcja kredyt hipoteczny) lub +48 61 81 1 9999 (dla połączeń z zagranicy) w dni robocze od 8:00 do 18:00 (koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora) i podpiszesz aneks do umowy kredytu wraz z pozostałymi współkredytobiorcami, w naszym oddziale.

Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu

  • Elektronicznie

    Wyślij do nas e-mail na adres kontakt@santander.pl lub zaloguj się do Santander internet lub aplikacji Santander mobile i przejdź do zakładki Poczta.

  • 24h

    Telefonicznie

    W dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00 (prosimy wybrać opcję kredyt hipoteczny) pod numerem: 

    1 9999 lub 

    +48 61 81 1 9999 
    (dla połączeń z zagranicy)

    Koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.