Pobierz aplikację
Najczęściej wyszukiwane:
Masz już kredyt hipoteczny?
Sprawdź informacje o obsłudze kredytu
Zakres czynności posprzedażowych, o które możesz zawnioskować zdalnie:
Santander internet | Santander mobile
za pośrednictwem Santander internet/Santander mobile możesz:
- Zlecić przedterminową częściową lub całkowitą spłatę kredytu (dotyczy kredytów z wypłaconymi wszystkimi transzami)
- Zlecić zmianę terminu płatności raty z zachowaniem końcowej daty spłaty kredytu dla umowy zawartej z jednym kredytobiorcą (tę zmianę zrealizujemy bez aneksu)
- Złożyć wniosek o zmianę terminu płatności raty z zachowaniem końcowej daty spłaty kredytu dla kredytów udzielonych przez Kredyt Bank i Deutsche Bank (tę zmianę zrealizujemy, gdy wszyscy kredytobiorcy podpiszą aneks)
- Zlecić zmianę rachunku do spłaty na inny rachunek, którego jesteś właścicielem
- Dostarczyć polisę ubezpieczenia nieruchomości
- Obniżyć ratę kapitałową kredytu na okres 12 miesięcy Więcej
- Dostarczyć akt notarialny nabycia nieruchomości
- Zamówić i odebrać oświadczenie banku do ustanowienia hipoteki przez notariusza
- Złożyć dyspozycję wypłaty kolejnej transzy kredytu
Santander internet
Infolinia
Zlecić:
• przedterminową częściową lub całkowitą spłatę kredytu,
• spłatę raty/należności przeterminowanej,
• spłatę raty/należności przeterminowanej bezpośrednio w walucie kredytu, gdy rachunkiem do obsługi kredytu jest konto w walucie innej niż kredyt,
• zmianę terminu płatności raty i zachować końcową datę spłaty kredytu,
• zmianę sposobu wypłaty transzy, która nie wymaga dodatkowej dyspozycji (transza automatyczna), na realizowaną na podstawie pisemnej dyspozycji,
• zmianę rodzaju oprocentowania z okresowo stałego na zmienne lub odwrotnie,
• przygotowanie zaświadczenia,
• przygotowanie oświadczenia banku do ustanowienia hipoteki przez notariusza,
• wydłużenie okresu kredytowania (spłaty kredytu),
• przygotowanie oferty banku na ponowne skorzystanie z oprocentowania okresowo stałego po zakończeniu bieżącego okresu oprocentowania stałego,
• obniżenie raty kapitałowej kredytu na 12 miesięcy,
• zmianę waluty kredytu z waluty obcej na PLN,
• zmianę konta do obsługi kredytu,
• zmianę z rat równych na malejące lub odwrotnie,
• zmianę harmonogramu wypłaty transz [1],
• zmianę przeznaczenia transz kredytu [1],
• zmianę rachunku do wypłaty transzy [1],
• rezygnację z wypłaty transz (zmniejszyć kwotę kredytu) [1].
-
Przesunąć/wstrzymać wypłatę transzy, która nie wymaga dodatkowej dyspozycji (transza automatyczna).
-
Skorzystać z zawieszenia raty kapitałowo-odsetkowej (wakacji kredytowych) na 1 miesiąc - dla kredytów i pożyczek hipotecznych udzielonych przez dawny Kredyt Bank, na warunkach z umowy kredytu lub OWKM.
-
Złożyć wniosek o odstąpienie lub rezygnację z zawieszenia spłaty kredytu (wakacje kredytowe).
Oddział
Zaprosimy Cię do naszego dowolnego oddziału w przypadku dyspozycji:
- nie ujętych w tym zestawieniu,
- takich, przy których potrzebujesz podpisać dodatkowe dokumenty lub odebrać je w oryginale,
- oznaczonych [1], jeśli nie wszyscy współkredytobiorcy: korzystają z usługi Santander online (Santander internet lub Santander mobile), mają zgodę na Elektroniczny Kanał Kontaktu i/lub nie wyrażą zgody na jednorazowe elektroniczne podpisanie aneksu.
- Natomiast po całkowitej spłacie kredytu nie wymagamy kontaktu z Twojej strony – wyślemy Ci dokumenty do zwolnienia zabezpieczenia kredytu na adres korespondencyjny.
- Po dostarczeniu aktu notarialnego przeniesienia własności nieruchomości, przygotowane dokumenty do Sądu dotyczące wpisu hipoteki wyślemy Ci na adres korespondencyjny.
- Gdy przygotujemy Oświadczenie do ustanowienia hipoteki dla notariusza, komplet dokumentacji z wymaganym pełnomocnictwem udostępnimy elektronicznie w bankowości internetowej, gdy korzystasz z usługi Santander online (Santander internet lub Santander mobile).
W tych trzech sytuacjach wyślemy do Ciebie sms, gdy już wykonamy te czynności.
[1] gdy korzystasz z usługi Santander online (Santander internet lub Santander mobile) i posiadasz zgodę na Elektroniczny Kanał Kontaktu.
W przypadku pytań, zapraszamy Cię do kontaktu:
- telefonicznie – prosimy wybrać opcję „kredyt hipoteczny” – w dni robocze w godz. od 8:00 do 18:00 pod numerem 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (dla połączeń z zagranicy). Koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora, lub
- elektronicznie – e‑mailem kontakt@santander.pl lub w Santander internet - opcja Poczta.
Informacje o dyspozycjach znajdziesz również na stronie www.santander.pl/hipotekazdalnie.
Nowość
Teraz harmonogram Twojego kredytu hipotecznego możesz otrzymywać elektronicznie
Wybierz elektroniczną formę kontaktu z nami, dzięki której:
- otrzymasz harmonogram kredytu hipotecznego w formie elektronicznej (w Santander internet i Santander mobile),
- otrzymasz elektronicznie regulacje oraz informacje o ich zmianach, np. taryfę opłat i prowizji i inne dokumenty wskazane w Regulaminie Elektronicznego Kanału Kontaktu,
- masz dostęp do wiadomości od nas w komputerze i smartfonie,
a dodatkowo wspólnie oszczędzamy papier i chronimy drzewa.
Dołącz do ponad 3,5 miliona naszych klientów, którzy już wybrali to bezpieczne i wygodne rozwiązanie.
Masz problemy ze spłatą rat?
Sprawdź, która z poniższych propozycji jest dla Ciebie
Zmiana warunków kredytu
Jeśli masz trudności ze spłatą zobowiązań kredytowych i chcesz obniżyć raty kapitałowe, sprawdź z jakich rozwiązań możesz skorzystać.
Wakacje kredytowe
- zawieszenie spłaty kredytuWniosek o wakcje kredytowe - zawieszenie spłaty kredytu hipotecznego możesz złożyć od 29 lipca 2022 r. w Santander internet i oddziałach.
Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
To pomoc dla osób fizycznych, dla których z różnych przyczyn raty kredytu mieszkaniowego stały się zbyt dużym obciążeniem domowego budżetu.
Możesz zawnioskować o zmianę oprocentowania kredytu ze zmiennego na okresowo stałe.
Wystarczy, że złożysz wniosek w naszym oddziale lub przez telefon pod numerem 1 9999 (opcja kredyt hipoteczny) lub +48 61 81 1 9999 (dla połączeń z zagranicy) w dni robocze od 8:00 do 18:00 (koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora) i podpiszesz aneks do umowy kredytu wraz z pozostałymi współkredytobiorcami, w naszym oddziale.
Przydatne dokumenty
Dyspozycje wypłaty kolejnej transzy kredytu składane w Santander internet (obowiazujące tylko w czasie epidemii COVID‑19)
Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu
Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu
Elektronicznie
Elektronicznie
Wyślij do nas e-mail na adres kontakt@santander.pl lub zaloguj się do Santander internet lub aplikacji Santander mobile i przejdź do zakładki Poczta.
Telefonicznie
24 h
Telefonicznie
W dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00 (prosimy wybrać opcję kredyt hipoteczny) pod numerem 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (dla połączeń z zagranicy). Koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
elektronicznie
w bankowości internetowej lub w aplikacji mobilnej
(Ustawienia – Ustawienia bezpieczeństwa - Formy utrzymywania korespondencji)telefonicznie
pod numerem 19999 (całodobowo), koszt połączenia zgodny z taryfą operatora
osobiście
w naszym dowolnym oddziale