Przydatne informacje
- Możesz samodzielnie zlecić lub zrealizować zmiany zdalnie w Santander online (Santander internet lub Santander mobile), jeśli korzystasz z tej usługi.
- Możesz podpisać aneks zdalnie w Santander online (Santander internet lub Santander mobile), jeśli korzystasz z tej usługi i masz zgodę na Elektroniczny Kanał Kontaktu. Dotyczy to wszystkich kredytobiorców.
- Niektóre zmiany wymagają aneksu, przy nich znajdziesz dopisek „wymagany aneks”. Wówczas wszyscy kredytobiorcy muszą podpisać aneks (osobiście lub zdalnie).
Kredyt hipoteczny
Kredyt hipoteczny z dofinansowaniem BGK
Przedstawiamy listę spraw, które możesz zrealizować lub zlecić zdalnie dla swojego kredytu hipotecznego w naszym banku, jeśli jest to:
- gwarantowany kredyt mieszkaniowy,
- rodzinny kredyt mieszkaniowy,
- kredyt mieszkanie dla młodych,
- mieszkaniowy bezpieczny kredyt 2%.
Oddział
Zaprosimy Cię do naszego dowolnego oddziału w przypadku dyspozycji:
- nieujętych w tym zestawieniu,
- takich, przy których potrzebujesz złożyć, podpisać dodatkowe dokumenty lub odebrać je w oryginale,
- zmian, które wymagają aneksu, gdy nie wszyscy kredytobiorcy mają dostęp do Santander online i zgodę na Elektroniczny Kanał Kontaktu,
- dla których nie zgodzisz się zawrzeć aneksu przed upływem 30 dni od dnia, w którym otrzymasz „Informację dla kredytobiorcy przed zawarciem aneksu”.
Kiedy nie musisz się z nami kontaktować
W tych trzech sytuacjach nie wymagamy kontaktu z Twojej strony. Wyślemy do Ciebie wiadomość SMS, gdy już wykonamy te czynności:
- Po całkowitej spłacie kredytu – wyślemy na Twój adres korespondencyjny dokumenty do zwolnienia zabezpieczeń.
- Po dostarczeniu aktu notarialnego przeniesienia własności nieruchomości – wyślemy na Twój adres korespondencyjny dokumenty potrzebne do wpisu hipoteki w księdze wieczystej.
- Gdy przygotujemy oświadczenie do ustanowienia hipoteki przez notariusza – udostępnimy Ci komplet dokumentów z wymaganym pełnomocnictwem w Santander online (jeśli z niego korzystasz).
Teraz harmonogram Twojego kredytu hipotecznego możesz otrzymywać elektronicznie
Wybierz elektroniczną formę kontaktu z nami, dzięki której:
- otrzymasz harmonogram kredytu hipotecznego w formie elektronicznej (w Santander internet i Santander mobile),
- otrzymasz elektronicznie regulacje oraz informacje o ich zmianach, np. taryfę opłat i prowizji i inne dokumenty wskazane w Regulaminie Elektronicznego Kanału Kontaktu,
- masz dostęp do wiadomości od nas w komputerze i smartfonie,
a dodatkowo wspólnie oszczędzamy papier i chronimy drzewa.
Dołącz do ponad 3,5 miliona naszych klientów, którzy już wybrali to bezpieczne i wygodne rozwiązanie.
Masz problemy ze spłatą rat?
Sprawdź, która z poniższych propozycji jest dla Ciebie
Możesz zawnioskować o zmianę oprocentowania kredytu ze zmiennego na okresowo stałe.
Wystarczy, że złożysz wniosek w naszym oddziale lub przez telefon pod numerem 1 9999 (opcja kredyt hipoteczny) lub +48 61 81 1 9999 (dla połączeń z zagranicy) w dni robocze od 8:00 do 18:00 (koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora) i podpiszesz aneks do umowy kredytu wraz z pozostałymi współkredytobiorcami, w naszym oddziale.
Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.