Otwarta bankowość Santander open
  • Wszystko w jednym miejscu
    Wszystko w jednym miejscu

    Korzystasz z jednego serwisu i jednej aplikacji, żeby sprawdzić, ile masz pieniędzy na kontach w różnych bankach.

  • przelewy
    Przelewy z dodanych kont

    Robisz przelewy z dodanych kont z innych banków – po zaksięgowaniu zobaczysz je w zakładce Historia.

  • Podgląd historii
    Podgląd historii

    Lepiej planujesz swoje wydatki, gdy masz dostęp do historii transakcji wszystkich swoich kont w jednym miejscu.

  • 0 zł
    Bez dodatkowych opłat

    Nie płacisz za podgląd kont z innych banków.

  • Ochrona w sieci
    Ochrona w sieci

    Korzystasz z bezpłatnego i całodobowego wsparcia w internecie.

  • Santander open
    Santander open

    Usługa jest przeznaczona dla klientów indywidualnych i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Innowacyjny bank, innowacyjne bankowanie

Dowiedz się, czym jest otwarta bankowość

Santander open to usługa w bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile, która powstała w oparciu o dyrektywę unijną PSD2 oraz koncepcję otwartej bankowości. Dzięki niej możesz mieć dostęp do Twoich kont z innych banków.

Twoje konta z różnych banków w jednym miejscu

Poznaj korzyści Santander open

  • W jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzasz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach.

    W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium.

  • Wysyłasz przelewy z dodanych kont, korzystając z bankowości internetowej.

    W Santander open możesz zainicjować płatność z kont w:
    PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium.

  • Otrzymujesz dodatkowe korzyści, jeśli zgodzisz się, abyśmy przetwarzali Twoje dane z innych banków.

    Będziemy mogli np. szybciej sprawdzić Twoją zdolność kredytową oraz zaproponować ofertę dopasowaną do Ciebie.

Bezpieczeństwo

Nie martw się o swoje dane

Informacje o Twoich kontach pobieramy tylko na Twoją prośbę. To Ty decydujesz, do których Twoich kont masz dostęp z bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile. Nie zapisujemy i nie przechowujemy Twoich danych do logowania do innych banków.

Otwarta bankowość z pakietem bezpieczeństwa

Dodaj konta z innych banków i korzystaj z ochrony w sieci.
Weź udział w promocji i odbierz dostęp do usługi CyberRescue.

Dodaj konta z innych banków

Przez internet lub aplikację mobilną

Zaloguj się do bankowości internetowej
Na Pulpicie kliknij Dodaj konta z innych banków. Jeśli nie widzisz tego przycisku, konta możesz dodać w zakładce Konta z innych bankówUstawieniach.
Zaakceptuj zgody
Zapoznaj się z treścią regulaminu i zgód.
Wybierz bank i konta, które chcesz dodać
Wybierz bank, z którego chcesz dodać konta – przekierujemy Cię do serwisu tego banku, gdzie wybierzesz konta.
Zaloguj się do aplikacji
Na Pulpicie nad listą kont wybierz Dodaj, a następnie Dodaj konta z innych banków.
Zaakceptuj zgody
Zapoznaj się z treścią regulaminu i zgód.
Wybierz bank i rachunki, które chcesz dodać
Wybierz bank, z którego chcesz dodać konta – przekierujemy Cię do tego banku, gdzie wybierzesz konta.

Najczęstsze pytania

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami

  • Jakie konta z innych banków mogę dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile?

    Możesz dodać konta, które w danym banku są określone jako rachunki płatnicze dostępne online.  Rachunkiem płatniczym jest konto, które służy do wykonywania transakcji płatniczych, np. przelewów.

    U nas są to:

    • konta złotowe,
    • konta walutowe,
    • konta oszczędnościowe
    • rachunek karty kredytowej.

    W innych bankach konta oszczędnościowe lub karty kredytowe mogą nie być rachunkami płatniczym. W takiej sytuacji nie możesz ich dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile. Rachunkami płatniczymi nie są lokaty, co oznacza, że nie możesz ich dodać z innego banku do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.

  • Ile kont mogę dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile?

    Możesz dodać nieograniczoną liczbę kont. To Ty decydujesz, które konta dodajesz. Aktualna lista banków, z których możesz dodać konta znajduje się po zalogowaniu do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.

    Za jednym razem możesz dodać kilka kont, jeśli pochodzą z tego samego banku. Jeśli chcesz dodać konta z różnych banków, musisz zrobić to oddzielnie dla każdego banku.
     

  • Jak szybko zobaczę moje konto z innego banku w bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile?

    To zależy od możliwości technicznych banku, z którego pochodzi dodawane konto. Może to potrwać do kilkunastu minut. 

Dokumenty

Regulamin otwartej bankowości - Santander open
30 Wrzesień 2020 r.
477.6 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z nami, jak chcesz

 

Doradca online

Infolinia

24h

W oddziale

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 roku w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto to rachunek płatniczy dostępny online.
    • Przelew to polecenie przelewu.
    • Bankowość internetowa i aplikacja Santander mobile to usługi bankowości elektronicznej.

    Organizatorem promocji „Otwarta bankowość z pakietem bezpieczeństwa” jest Santander Bank Polska S.A . Promocja trwa od 27 maja 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. Regulamin tej promocji udostępniamy w naszych placówkach oraz na stronie santander.pl.

    W ramach usługi PIS możesz zainicjować przelew zwykły w PLN (Elixir). Twój przelew trafi do odbiorcy według zasad, które obowiązują w banku źródłowym dla dodanego konta. Nie zrealizujesz przelewu z datą przyszłą. Za wykonanie transakcji w ramach usługi PIS, bank źródłowy dla dodanego konta może pobrać opłatę zgodnie ze swoja taryfą opłat i prowizji.