Wszystko w jednym miejscu
Korzystasz z jednego serwisu i jednej aplikacji, żeby sprawdzić, ile masz pieniędzy na kontach w różnych bankach.
Przelewy z dodanych kont
Robisz przelewy z dodanych kont z innych banków – po zaksięgowaniu zobaczysz je w zakładce Historia.
Podgląd historii
Lepiej planujesz swoje wydatki, gdy masz dostęp do historii transakcji wszystkich swoich kont w jednym miejscu.
Bez dodatkowych opłat
Nie płacisz za podgląd kont z innych banków.
Ochrona w sieci
Korzystasz z bezpłatnego i całodobowego wsparcia w internecie.
Santander open
Usługa jest przeznaczona dla klientów indywidualnych i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
Innowacyjny bank, innowacyjne bankowanie
Dowiedz się, czym jest otwarta bankowość
Santander open to usługa w bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile, która powstała w oparciu o dyrektywę unijną PSD2 oraz koncepcję otwartej bankowości. Dzięki niej możesz mieć dostęp do Twoich kont z innych banków.
Twoje konta z różnych banków w jednym miejscu
Poznaj korzyści Santander open
W jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzasz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach.
W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium.
Wysyłasz przelewy z dodanych kont, korzystając z bankowości internetowej.
W Santander open możesz zainicjować płatność z kont w:
PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium.Otrzymujesz dodatkowe korzyści, jeśli zgodzisz się, abyśmy przetwarzali Twoje dane z innych banków.
Będziemy mogli np. szybciej sprawdzić Twoją zdolność kredytową oraz zaproponować ofertę dopasowaną do Ciebie.
Bezpieczeństwo
Nie martw się o swoje dane
Informacje o Twoich kontach pobieramy tylko na Twoją prośbę. To Ty decydujesz, do których Twoich kont masz dostęp z bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile. Nie zapisujemy i nie przechowujemy Twoich danych do logowania do innych banków.
Otwarta bankowość z pakietem bezpieczeństwa
Dodaj konta z innych banków i korzystaj z ochrony w sieci.
Weź udział w promocji i odbierz dostęp do usługi CyberRescue.
Dodaj konta z innych banków
Przez internet lub aplikację mobilną
- Bankowość internetowa
- Santander mobile
Zobacz, jak dodać konta z innych banków
Najczęstsze pytania
Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami
- Jakie konta z innych banków mogę dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile?
Możesz dodać konta, które w danym banku są określone jako rachunki płatnicze dostępne online. Rachunkiem płatniczym jest konto, które służy do wykonywania transakcji płatniczych, np. przelewów.
U nas są to:
- konta złotowe,
- konta walutowe,
- konta oszczędnościowe
- rachunek karty kredytowej.
W innych bankach konta oszczędnościowe lub karty kredytowe mogą nie być rachunkami płatniczym. W takiej sytuacji nie możesz ich dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile. Rachunkami płatniczymi nie są lokaty, co oznacza, że nie możesz ich dodać z innego banku do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.
- Ile kont mogę dodać do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile?
Możesz dodać nieograniczoną liczbę kont. To Ty decydujesz, które konta dodajesz. Aktualna lista banków, z których możesz dodać konta znajduje się po zalogowaniu do bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile.
Za jednym razem możesz dodać kilka kont, jeśli pochodzą z tego samego banku. Jeśli chcesz dodać konta z różnych banków, musisz zrobić to oddzielnie dla każdego banku.
- Jak szybko zobaczę moje konto z innego banku w bankowości internetowej i aplikacji Santander mobile?
To zależy od możliwości technicznych banku, z którego pochodzi dodawane konto. Może to potrwać do kilkunastu minut.
Dokumenty
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z nami, jak chcesz
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-20.00
weekendy 8.00-20.00
czat, połączenie głosowe lub wideo
Infolinia
24h
Infolinia
Porozmawiaj z konsultantem
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
Czym jest otwarta bankowość?
Otwarta bankowość co to jest i na czym polega?
Agregacja kont
Poznaj możliwości, jakie daje agregacja rachunków płatniczych. Czym jest ta usługa oraz jak z niej skorzystać?
PSD2- jaki ma wpływ na Twoje finanse?
Dyrektywa PSD2. Co się za nią kryje i jaki wpływ ma na sektor bankowy?
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 roku w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Konto to rachunek płatniczy dostępny online.
- Przelew to polecenie przelewu.
- Bankowość internetowa i aplikacja Santander mobile to usługi bankowości elektronicznej.
Organizatorem promocji „Otwarta bankowość z pakietem bezpieczeństwa” jest Santander Bank Polska S.A . Promocja trwa od 27 maja 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. Regulamin tej promocji udostępniamy w naszych placówkach oraz na stronie santander.pl.
W ramach usługi PIS możesz zainicjować przelew zwykły w PLN (Elixir). Twój przelew trafi do odbiorcy według zasad, które obowiązują w banku źródłowym dla dodanego konta. Nie zrealizujesz przelewu z datą przyszłą. Za wykonanie transakcji w ramach usługi PIS, bank źródłowy dla dodanego konta może pobrać opłatę zgodnie ze swoja taryfą opłat i prowizji.