Pobierz aplikację
Najczęściej wyszukiwane:
za prowadzenie konta
za przelewy zwykłe i natychmiastowe w internecie
za wypłaty gotówki BLIKIEM oraz za przelewy na numer telefonu BLIK
za wypłatę gotówki kartą Dopasowaną w bankomatach na całym świecie
za kartę Dopasowaną jeśli zapłacisz min. 1 raz BLIKIEM lub kartą
wygodna aplikacja mobilna i bankowość internetowa
Poznaj funkcje, które ułatwią codzienne bankowanie
Stały dostęp do konta
Dzięki aplikacji mobilnej nastolatek ma podgląd do swoich pieniędzy. Może również kupić bilety komunikacji miejskiej.
Doładowanie telefonu
Możesz łatwo doładować konto sobie lub swoim bliskim, aby zawsze być z nimi w kontakcie.
Płatności mobile
Nastolatek może płacić telefonem, zegarkiem lub BLIKIEM (dostawca danej usługi może ograniczyć korzystanie ze względu na wiek).
Karta do konta
Karta Dopasowana wykonana jest w 85% z recyclingu. Można ustawić elastyczne limity wypłat zgodne z własnymi preferencjami.
Poznaj program Pomagam z Santander
Program, który uczy pomagania oraz daje dodatkowo korzyści:
- w promocji zwolnienie z opłaty za kartę
- Nastolatek może wziąć udział w cyklicznych akcjach charytatywnych, które organizuje Fundacja Santander
- Regulamin programu
Zasady dysponowania pieniędzmi na kontach małoletnich
Osoba małoletnia może płacić, przelewać lub wypłacać pieniądze z konta w granicach zwykłego zarządu, tj. do kwoty 5 000 zł miesięcznie. Rodzic czy opiekun prawny może przelewać i wypłacać pieniądze w granicach zwykłego zarządu tylko w placówce. Ograniczenie wynika z przepisów prawa. Aby korzystać z wyższej kwoty, potrzebujemy zgody sądu opiekuńczego.
Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność
BLIK
Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.
Szybki podgląd
Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.
Doładowania
Możesz łatwo doładować swój telefon w najpopularniejszych sieciach komórkowych w kraju.
Szybkie logowanie
Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.
Płatności telefonem
Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.
Bilety komunikacji miejskiej
Nie musisz już szukać biletomatów. Dzięki aplikacji możesz kupować bilety komunikacji miejskiej o każdej porze.
Jak założyć konto nastolatkowi
Konto możesz otworzyć w oddziale lub w Santander internet
- Santander internet
- W oddziale
Opłaty i dokumenty
Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz
Najczęściej zadawane pytania
- Kto i gdzie może otworzyć konto dla dziecka, które ukończyło 13 rok życia?
W bankowości internetowej
Jeżeli jesteś rodzicem i naszym klientem, możesz otworzyć konto dziecku. Podczas rejestracji danych dziecka we wniosku składasz oświadczenie, które potwierdza, że jesteś rodzicem.
Tylko w placówce naszego banku, jeśli:- jeden z rodziców otworzył już konto dla dziecka w swojej bankowości internetowej, drugi – będzie mógł otworzyć kolejne konto dla tego dziecka tylko w naszej placówce,
- jesteś opiekunem albo kuratorem dziecka. Poprosimy Ciebie o przedstawienie dokumentu, który potwierdzi, że możesz w jego imieniu otworzyć mu konto.
- Kiedy mogę założyć konto w bankowości internetowej swojemu dziecku?
Otworzysz je, gdy dziecko:
- jest poniżej 18 roku życia,
- posiada dowód osobisty,
- nie ma obecnie i nie korzystało wcześniej z produktów naszego banku. Jeśli Twoje dziecko miało już lub nadal korzysta z naszej oferty – konto otworzysz w naszej dowolnej placówce.
- Z czego wynika ograniczenie do 5 000 zł miesięcznie w korzystaniu z pieniędzy na koncie dla dziecka?
Przyjęliśmy, że maksymalna, łączna kwota wypłat gotówki lub poleceń przelewów na koncie dziecka poniżej 18 roku życia to kwota nie większa niż 5000 zł miesięcznie.
- Większość banków, jako granicę zakresu zwykłego zarządu, przyjmuje kwotę przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce, czyli ok. 5000 zł miesięcznie.
- Aby wypłacić gotówkę lub złożyć polecenie przelewu na kwotę wyższą niż 5000 zł, będziemy prosić Ciebie o przedłożenie zezwolenia sądu opiekuńczego.
Podstawa prawna
Zgodnie z art. 101 par. 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego „Rodzice nie mogą bez zezwolenia sądu opiekuńczego dokonywać czynności przekraczających zakres zwykłego zarządu ani wyrażać zgody na dokonywanie takich czynności przez dziecko”.
- Gdzie w bankowości internetowej otworzę konto dla dziecka?
Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, wniosek o otwarcie Konta dla dziecka znajdziesz w Ofercie banku - Konto dla dziecka albo Konta osobiste.
- Jakie dokumenty są wymagane, aby otworzyć konto dla dziecka (13-17 lat) w bankowości internetowej?
- Dowód osobisty dziecka.
- Nie możemy otworzyć konta dla dziecka na podstawie paszportu lub legitymacji szkolnej dziecka.
- Co w sytuacji, gdy błędnie podam dane z dowodu osobistego dziecka?
Dane z dowodu weryfikujemy w Rejestrze Dowodów Osobistych. Jeśli podane dane będą nieprawidłowe, powiadomimy Cię o tym.
- Czy dziecko (13-17 lat) musi być obecne podczas otwierania konta w bankowości internetowej?
Nie, dziecko od 13 roku życia nie musi być obecne podczas otwierania konta.
- Korzystanie z konta dla dziecka (13-17 lat) – jaki dostęp ma rodzic, a jaki dziecko?
W bankowości internetowej
1. Przedstawiciel ustawowy będzie mógł sprawdzić np.:- saldo konta,
- numer rachunku,
- historię rachunku.
Dostęp do konta dla dziecka możliwy jest po 7 dniach od daty jego otwarcia.
2. Dziecko otrzyma dostęp do bankowości internetowej, w której będzie mogło m.in.:- sprawdzić saldo konta/historię rachunku,
- wykonywać przelewy,
- modyfikować ustawienia np. karty debetowej.
Udostępnienie karty debetowej
Dzieci powyżej 13 roku życia mogą korzystać z karty debetowej do konta. Można ją zamówić w trakcie procesu otwarcia konta dla dziecka.Przelewy z konta dla dziecka
- Dziecko możesz przelewać pieniądze ze swojego konta w ramach zwykłego zarządu do limitu 5000 zł miesięcznie. Jest to maksymalna miesięczna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.
- Ty jako rodzic z konta dziecka nie możesz przelewać pieniędzy w bankowości internetowej. Przelew możesz zlecić w naszej dowolnej placówce w ramach przyjętego u nas zakresu zwykłego zarządu (limit 5000 zł). Jest to maksymalna miesięczna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.
Wypłata gotówki z konta
- Dziecko może wypłacać gotówkę ze swojego konta w ramach zwykłego zarządu do limitu 5000 zł miesięcznie.
- Z konta dziecka możesz wypłacić gotówkę w naszej placówce. Limit wypłat to 5000 zł w miesiącu. Jest to maksymalna, łączna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.
Dysponowanie środkami na koncie
Dzieci powyżej 13 roku mogą dysponować środkami zgromadzonymi na swoim koncie do 5000 zł miesięcznie.
- Czy mogę otworzyć dziecku (13-17 lat) kilka kont?
Tak, możesz otworzyć dziecku kilka kont. Jednak tylko pierwsze konto możesz mu otworzyć w swojej bankowości internetowej, kolejne – w dowolnej placówce naszego banku.
- Czy mogę mieć wspólne konto z dzieckiem (13-17 lat)?
Nie, nie ma możliwości otwarcia konta wspólnego przez rodzica z dzieckiem, które jest osobą małoletnią, czyli nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Czy konto dla dziecka (13-17 lat) będzie oprocentowane?
Nie. Konto dla dziecka powyżej 13 roku życia nie jest oprocentowane.
- Gdzie znajdę dokumenty dotyczące konta dla dziecka (13-17 lat)?
W bankowości internetowej
Znajdziesz tu potwierdzenie zawarcia umowy o konto dla dziecka, jeśli zostało otwarte w Twojej bankowości internetowej. Dodatkowo znajdują się tam również wyciągi do rachunku dziecka.W skrzynce na listy
Listy od nas prześlemy na adres dziecka, który wskażesz podczas otwierania konta.
zobacz mniej
Bilety komunikacji miejskiej, opłaty za parkowanie oraz zamówienie taksówki są dostępne w wybranych miastach.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu Express ELIXIR lub polecenie przelewu BlueCash.
- Przelew24 to polecenie przelewu wewnętrznego.
- Przelew na telefon to polecenie przelewu.
- BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
- Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
- Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
- smsKod to powiadamianie SMS.
Nie masz jeszcze konta w naszym banku
Otwórz konto sobie, a następnie otwórz konto nastolatkowi w bankowości internetowej.
Nie masz jeszcze konta w naszym banku
Otwórz konto sobie, a następnie otwórz konto nastolatkowi w bankowości internetowej.