• 0 zł za prowadzenie konta

  • 0 zł za przelewy zwykłe i natychmiastowe w internecie

  • 0 zł za wypłaty gotówki BLIKIEM oraz za przelewy na numer telefonu BLIK

  • 0 zł za wypłatę gotówki kartą Dopasowaną w bankomatach na całym świecie

  • 0 zł za kartę Dopasowaną jeśli zapłacisz min. 1 raz BLIKIEM lub kartą

100 zł dla nastolatka 

Sprawdź, jak łatwo zyskać 100 zł kieszonkowego w promocji Konta Jakie Chcę dla nastolatka.

Regulamin pomocji

Poznaj funkcje, które ułatwią codzienne bankowanie

  • Stały dostęp do konta

    Dzięki aplikacji mobilnej nastolatek ma podgląd do swoich pieniędzy. Może również kupić bilety komunikacji miejskiej.
    Zobacz więcej

  • Doładowanie telefonu

    Możesz łatwo doładować konto sobie lub swoim bliskim, aby zawsze być z nimi w kontakcie.
    Zobacz więcej

  • Płatności mobile

    Nastolatek może płacić telefonem, zegarkiem lub BLIKIEM (dostawca danej usługi może ograniczyć korzystanie ze względu na wiek).
    Zobacz więcej

  • Eko karta do konta

    Karta Dopasowana wykonana jest w 85% z recyclingu. Można ustawić elastyczne limity wypłat zgodne z własnymi preferencjami.

Poznaj program Pomagam z Santander 

Program, który uczy pomagania oraz daje dodatkowo korzyści:

  • w promocji zwolnienie z opłaty za kartę
  • Nastolatek może wziąć udział w cyklicznych akcjach charytatywnych, które organizuje Fundacja Santander
  • Regulamin programu

Sprawdź

Zasady dysponowania pieniędzmi na kontach małoletnich

Osoba małoletnia może płacić, przelewać lub wypłacać pieniądze z konta w granicach zwykłego zarządu, tj. do kwoty 5 000 zł miesięcznie. Rodzic czy opiekun prawny może przelewać i wypłacać pieniądze w granicach zwykłego zarządu  tylko w placówce. Ograniczenie wynika z przepisów prawa. Aby korzystać z wyższej kwoty, potrzebujemy zgody sądu opiekuńczego.

Aplikacja Santander mobile

ułatwi Ci codzienność!

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybki podgląd

Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

Doładowania

Możesz łatwo doładować swój telefon w najpopularniejszych sieciach komórkowych w kraju.

Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

Bilety komunikacji miejskiej

Nie musisz już szukać biletomatów. Dzięki aplikacji możesz kupować bilety komunikacji miejskiej o każdej porze.

Otwórz konto nastolatkowi, jak Ci wygodnie

Konto Jakie Chce dla młodych możesz założyć w bankowości internetowej, jeśli Twoje dziecko nie ma jeszcze żadnych produktów u nas

 

Zaloguj się
Zaloguj się do bankowości internetowej, następnie wejdź w Ofertę banku i Konta osobiste.
Potwierdź tożsamość dziecka
Uzupełnij dane dziecka z dowodu osobistego.
Korzystajcie z konta
Podgląd konta dziecka otrzymasz w ciągu 7 dni. Twoje dziecko może korzystać z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zobacz więcej
Przyjdź do oddziału
Jeśli jesteś rodzicem lub opiekunem prawnym przyjdź do dowolnego oddziału z osobą małoletnią i jej dokumentem tożsamości (dowód osobisty, paszport lub legitymacja szkolna).
Podpisanie umowy
Umowę podpisuje nastolatek.
Otwarcie konta
Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale. Podgląd do konta nastolatka otrzymasz w ciągu 7 dni.

Opłaty i dokumenty

Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz

  • Prowadzenie konta 0 zł miesięcznie
    Przelew natychmiastowy 0 zł
    Opłata za kartę 8 zł lub 0zł Jak nie płacić
    Opłata banku za wypłaty gotówki z bankomatów na świecie 0 zł
    Wypłaty gotówki z bankomatów, gdy korzystasz z BLIK 0 zł
    Zlecenie stałe 0 zł
    Polecenie zapłaty

    0 zł

     

    Zobacz Taryfę opłat i prowizji

     

Najczęściej zadawane pytania

  • Kto i gdzie może otworzyć konto dla dziecka, które ukończyło 13 rok życia?

    W bankowości internetowej
    Jeżeli jesteś rodzicem i naszym klientem, możesz otworzyć konto dziecku. Podczas rejestracji danych dziecka we wniosku składasz oświadczenie, które potwierdza, że jesteś rodzicem. 

    Tylko w placówce naszego banku, jeśli:

    • jeden z rodziców otworzył już konto dla dziecka w swojej bankowości internetowej, drugi – będzie mógł otworzyć kolejne konto dla tego dziecka tylko w naszej placówce,
    • jesteś opiekunem albo kuratorem dziecka. Poprosimy Ciebie o przedstawienie dokumentu, który potwierdzi, że możesz w jego imieniu otworzyć mu konto.  
  • Kiedy mogę założyć konto w bankowości internetowej swojemu dziecku?

    Otworzysz je, gdy dziecko:

    • jest poniżej 18 roku życia,
    • posiada dowód osobisty,
    • nie ma obecnie i nie korzystało wcześniej z produktów naszego banku.  Jeśli Twoje dziecko miało już lub nadal korzysta z naszej oferty – konto otworzysz w naszej dowolnej placówce.
       
  • Z czego wynika ograniczenie do 5 000 zł miesięcznie w korzystaniu z pieniędzy na koncie dla dziecka?

    Przyjęliśmy, że maksymalna, łączna kwota wypłat gotówki lub poleceń przelewów na koncie dziecka poniżej 18 roku życia to kwota nie większa niż 5000 zł miesięcznie.

    • Większość banków, jako granicę zakresu zwykłego zarządu, przyjmuje kwotę przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce, czyli ok. 5000 zł miesięcznie.
    • Aby wypłacić gotówkę lub złożyć polecenie przelewu na kwotę wyższą niż 5000 zł, będziemy prosić Ciebie o przedłożenie zezwolenia sądu opiekuńczego.

    Podstawa prawna

    Zgodnie z art. 101 par. 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego „Rodzice nie mogą bez zezwolenia sądu opiekuńczego dokonywać czynności przekraczających zakres zwykłego zarządu ani wyrażać zgody na dokonywanie takich czynności przez dziecko”. 
     

  • Gdzie w bankowości internetowej otworzę konto dla dziecka?

    Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, wniosek o otwarcie Konta dla dziecka znajdziesz w Ofercie banku - Konto dla dziecka albo Konta osobiste.

  • Jakie dokumenty są wymagane, aby otworzyć konto dla dziecka (13-17 lat) w bankowości internetowej?
    • Dowód osobisty dziecka. 
    • Nie możemy otworzyć konta dla dziecka na podstawie paszportu lub legitymacji szkolnej dziecka.  
       
  • Co w sytuacji, gdy błędnie podam dane z dowodu osobistego dziecka?

    Dane z dowodu weryfikujemy w Rejestrze Dowodów Osobistych. Jeśli podane dane będą nieprawidłowe, powiadomimy Cię o tym. 

  • Czy dziecko (13-17 lat) musi być obecne podczas otwierania konta w bankowości internetowej?

    Nie, dziecko od 13 roku życia nie musi być obecne podczas otwierania konta.

  • Korzystanie z konta dla dziecka (13-17 lat) – jaki dostęp ma rodzic, a jaki dziecko?

    W bankowości internetowej
    1. Dostęp do konta otrzyma jedynie rodzic, który otworzył konto i będzie mógł sprawdzić np.:

    • saldo konta, 
    • numer rachunku,
    • historię rachunku. 

    Dostęp do konta dla dziecka możliwy jest po 7 dniach od daty jego otwarcia.

    2. Dziecko otrzyma dostęp do bankowości internetowej, w której będzie mogło m.in.: 

    • sprawdzić saldo konta/historię rachunku,
    • wykonywać przelewy,
    • modyfikować ustawienia np. karty debetowej.

    Udostępnienie karty debetowej 
    Dzieci powyżej 13 roku życia mogą korzystać z karty debetowej do konta. Można ją zamówić w trakcie procesu otwarcia konta dla dziecka.

    Przelewy z konta dla dziecka

    • Dziecko możesz przelewać pieniądze ze swojego konta w ramach zwykłego zarządu do limitu 5000 zł miesięcznie. Jest to maksymalna miesięczna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.
    • Ty jako rodzic z konta dziecka nie możesz przelewać pieniędzy w bankowości internetowej. Przelew możesz zlecić w naszej dowolnej placówce w ramach przyjętego u nas zakresu zwykłego zarządu (limit 5000 zł). Jest to maksymalna miesięczna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.

    Wypłata gotówki z konta

    • Dziecko może wypłacać gotówkę ze swojego konta w ramach zwykłego zarządu do limitu 5000 zł miesięcznie.
    • Z konta dziecka możesz wypłacić gotówkę w naszej placówce. Limit wypłat to 5000 zł w miesiącu. Jest to maksymalna, łączna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.

     
    Dysponowanie środkami na koncie
    Dzieci powyżej 13 roku mogą dysponować środkami zgromadzonymi na swoim koncie do 5000 zł miesięcznie.  
     

  • Czy mogę otworzyć dziecku (13-17 lat) kilka kont?

    Tak, możesz otworzyć dziecku kilka kont. Jednak tylko pierwsze konto możesz mu otworzyć w swojej bankowości internetowej, kolejne – w dowolnej placówce naszego banku. 

  • Czy mogę mieć wspólne konto z dzieckiem (13-17 lat)?

    Nie, nie ma możliwości otwarcia konta wspólnego przez rodzica z dzieckiem, które jest osobą małoletnią, czyli nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych.

  • Czy konto dla dziecka (13-17 lat) będzie oprocentowane?

    Nie. Konto dla dziecka powyżej 13 roku życia nie jest oprocentowane. 

  • Gdzie znajdę dokumenty dotyczące konta dla dziecka (13-17 lat)?

    W bankowości internetowej
    Znajdziesz tu potwierdzenie zawarcia umowy o konto dla dziecka,  jeśli zostało otwarte w Twojej bankowości internetowej. Dodatkowo znajdują się tam również wyciągi do rachunku dziecka. 

    W skrzynce na listy 
    Listy od nas prześlemy na adres dziecka, który wskażesz podczas otwierania konta. 


     

Rozwińzobacz mniej

Wsparcie przy wyborze konta

Skontaktuj się z nami, jak chcesz

Wideo lub audio

Infolinia

24 h

W oddziale

Bilety komunikacji miejskiej, opłaty za parkowanie oraz zamówienie taksówki są dostępne w wybranych miastach.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu Express ELIXIR lub polecenie przelewu BlueCash.
    • Przelew24 to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
    • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
    • smsKod to powiadamianie SMS.
Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.