Pobierz aplikację
Pod ręką
Masz stały dostęp do konta i najważniejszych funkcji na wyciągnięcie kciuka
Mobilny portfel
Możesz płacić zbliżeniowo telefonem, BLIKIEM, kupować bilety i opłacać parking
Wygoda
Aplikacja ułatwi Ci codzienne bankowanie, dlatego warto mieć ją przy sobie
Dołącz do 2,5 mln klientów mobile
Poczuj moc aplikacji Santander mobile
Poznaj funkcje, które ułatwią Ci codzienne bankowanie
Autopay
Płać nowocześnie i wygodnie za przejazdy na autostradach A1 (Toruń‑Gdańsk) i A4 (Kraków‑Katowice). Zapomnij o korkach do bramek na autostradzie. Nie musisz też szukać drobnych lub karty. Wystarczy, że aktywujesz Autopay na ekranie startowym naszej apki, w zakładce Bilety, Parkingi, Taxi.
Powiadomienia w aplikacji
Nie musisz logować się do aplikacji, by dowiedzieć się, że właśnie przyszedł do Ciebie przelew lub nadszedł czas spłaty karty kredytowej – o wszystkim poinformujemy Cię w powiadomieniach na telefon. Damy Ci również znać o nadchodzących przerwach w bankowości internetowej i mobilnej oraz o usługach i produktach, które mogą Cię zainteresować. Włącz bezpłatne powiadomienia – wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji Santander mobile i wejdziesz w Ustawienia > Powiadomienia.
BLIK
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty.
Mobilna autoryzacja
To szybki i bezpieczny sposób potwierdzania transakcji np. przelewów w bankowości internetowej za pomocą PIN-u, który samodzielnie ustawiasz.
Płatności mobilne
Płatności w zasięgu kciuka? Płacisz zbliżeniowo telefonem lub zegarkiem, bez użycia karty plastikowej.
Zacznij korzystać z aplikacji mobilnej
Pierwsze logowanie do Santander mobile
Zarejestruj telefon
Wpisz login, czyli NIK z umowy. Wpisz hasło startowe (znajdziesz je w kopercie, w SMS-ie lub e-mailu). Zarejestruj swój telefon i korzystaj ze wszystkich możliwości.
Korzystaj
Poznaj naszą bankowość mobilną i korzystaj ze wszystkich możliwości.
Pierwsze kroki z aplikacją Santander mobile
Dajemy Ci wiele możliwości, zaloguj się i zdecyduj, z których chcesz skorzystać
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zobacz broszurę Pierwsze kroki w Santander internet i mobile
Wykonaj przelew w aplikacji Santander mobile
Otwarta bankowość w aplikacji Santander mobile
Zmiana hasła na PIN mobile w aplikacji Santander mobile
Odkryj zalety płatności mobilnych
Dodaj swoją kartę do portfela cyfrowego i płać tak, jak chcesz – telefonem lub zegarkiem
Twoje finanse są dla nas najważniejsze
Codziennie dbamy o to, by były bezpieczne. Poznaj zasady bezpieczeństwa i możliwości otwartej bankowości.
Dokumenty
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami, jak chcesz
Doradca online
Doradca online
Wideo, czat
8:00-20:00 od poniedziałku do piątku
9:00-17:00 w soboty
Wideo
9:00-17:00 w niedzielę
Na czacie możesz porozmawiać po zalogowaniu
Infolinia
24 h
Infolinia
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Przelew na telefon to polecenie przelewu.
- Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
- Zarządzanie kartami – aktywacja, nadanie PIN, zmiana limitów, włączenie paska magnetycznego, zastrzeżenie lub zablokowanie karty to obsługa karty debetowej/kredytowej.
Pierwsze kroki
Aplikacja mobilna jest dostępna dla urządzeń z systemem Android (wersja 5.0 lub wyższa) oraz iOS (wersja 12.0 lub wyższa). Sprawdź system operacyjny Twojego telefonu (iOS lub Android) i wybierz odpowiedni sklep z aplikacjami:
- App Store to sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń mobilnych (iPhone i iPad) z systemem operacyjnym iOS,
- Google Play to sklep Google m.in. z filmami, muzyką oraz z aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android.
App Store
- Upewnij się, że masz włączony internet w telefonie lub Twój telefon jest podłączony do sieci Wi-Fi.
- Uruchom aplikację App Store.
- Wpisz w pole wyszukiwania: Santander mobile.
- Po wybraniu aplikacji, kliknij przycisk Pobierz.
- Kiedy aplikacja zostanie pobrana na telefon, kliknij przycisk: Otwórz.
- Zaloguj się do aplikacji. Wpisz swój login i hasło – te same, którymi logujesz się do Santander Internet.
- Zarejestruj urządzenie. Aby to zrobić, kliknij Rozpocznij. Rejestracja jest niezbędna, żeby korzystać z aplikacji.
Google Play
- Upewnij się, że masz włączony internet w telefonie lub Twój telefon jest podłączony do sieci Wi-Fi.
- Sprawdź, czy masz konto Google. Nie wiesz jak je utworzyć, kliknij w link.
- Uruchom aplikację Google Play.
- Wpisz w pole wyszukiwania: Santander mobile.
- Po wybraniu aplikacji, kliknij przycisk: Zainstaluj.
- Kiedy aplikacja zostanie pobrana na telefon, kliknij przycisk: Otwórz.
- Zaloguj się do aplikacji. Wpisz swój login i hasło – te same, którymi logujesz się do Santander Internet.
- Zarejestruj urządzenie. Aby to zrobić, kliknij Rozpocznij. Rejestracja jest niezbędna, żeby korzystać z aplikacji.
Masz wątpliwości?
- Poproś o pomoc osobę ze swojego otoczenia.
- Skorzystaj z instrukcji i wskazówek sklepów z aplikacjami. W zależności od systemu operacyjnego Twojego telefonu wybierz odpowiednią stronę i w polu wyszukiwania opisz swój problem lub zadaj pytanie:
- App Store: https://support.apple.com/pl-pl/
- Google Play: https://support.google.com/
- Jeśli masz pytania dotyczące bankowości mobilnej lub nie pamiętasz danych do logowania, zadzwoń pod numer 1 9999 (opłata za połączenie z infolinią banku zgodna z taryfą danego operatora).
Podczas pierwszego logowania do aplikacji poprosimy Cię o rejestrację Twojego urządzenia.
Jest to niezbędne do korzystania z aplikacji. Rejestrację wykonujesz tylko za pierwszym razem.