Szukaj na stronie

Linia Select

Komfortowa i bezpieczna obsługa gdziekolwiek jesteś

  • Osobisty doradca telefoniczny zapewni komfort i wygodę w codziennym bankowaniu

  • Obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00

  • Prosta i bezpieczna autoryzacja, dzięki biometrii głosowej

Linia Select

czynna jest pod nr telefonu 61 885 86 00 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00

 

Bezpieczeństwo

W usłudze bankowości telefonicznej Linia Select oddajemy do Twojej dyspozycji osobistego doradcę
telefonicznego, który zapewni Ci komfort w codziennym bankowaniu

Podczas pierwszej rozmowy możesz złożyć biometryczną „próbkę głosu” – polega to na kilkukrotnym powtórzeniu danego zdania, by komputer zapamiętał Twój głos. Przy następnym połączeniu nie zostaniesz poproszony o podanie PIN-u, a jedynie o NIK i powtórzenie danej frazy.

Biometria głosowa to technologia używana do identyfikacji osób przez analizę głosu, który jest unikatowy dla każdej osoby. Biometria głosowa umożliwia zatem bardzo prostą i bezpieczną autoryzację, zastępując PIN.

 

Wybrane usługi dostępne na Linii Select

    • Otwieranie i obsługa kont osobistych i oszczędnościowych
    • Otwieranie i obsługa kart płatniczych
    • Zakup i obsługa wybranych ubezpieczeń
    • Obsługa pełnomocników do rachunku
    • Zakładanie, modyfikacja i odwołanie zleceń stałych
    • Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego na rachunki własne i na dowolny rachunek obcy
    • Informacje o ofercie Select
    • Wsparcie merytoryczne w zakresie posiadanych produktów i usług
    • Otwieranie i negocjowanie lokat terminowych
    • Fundusze Inwestycyjne Santander – obsługa i zakup
    • Lokaty strukturyzowane – obsługa i zakup
    • Składanie wniosków kredytowych oraz zawieranie umów kredytowych o wybrane produkty

Podpisz umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select

Przez Santander internet lub w oddziale – jak chcesz

  • Zaloguj się do Santander internet

    Na liście produktów wybierz „Umowa Select”.

  • Poznaj warunki

    Zapoznaj się z treścią umowy Usług Bankowości Telefonicznej Select następnie kliknij „Podpisz umowę”.

  • Aktywnie korzystaj

    Postępuj zgodnie z instrukcją i aktywnie korzystaj z Linii Select.

  • Odwiedź oddział

    Odwiedź oddział Santander Bank Polska i podpisz umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select.

  • Aktywuj usługi Santander telefon

    Jeżeli masz podpisaną umowę o usługi bankowości elektronicznej to doradca aktywuje dla Ciebie usługi Santander telefon. W przeciwnym razie musisz ją najpierw podpisać.

  • Aktywnie korzystaj

    Osobisty doradca telefoniczny na Linii Select zapewni Ci wygodę i komfort w codziennym bankowaniu.

Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać osoby, które posiadają w Santander Bank Polska status klienta Select (tj. osoby, której miesięczne wpływy na rachunek płatniczy prowadzony przez bank wynoszą minimum 10 000 zł lub wartość posiadanych oszczędności w banku wynosi minimum 150 000 zł - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy, złożeniem dyspozycji lub zawarciem umowy szczegółowej), zawarły umowę usług Santander online oraz zawarły umowę usług bankowości telefonicznej Select. 
Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 20.04.2023 r.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

  • Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.