Linia Select
  • Osobisty doradca telefoniczny

    Osobisty doradca telefoniczny zapewni komfort i wygodę w codziennym bankowaniu

  • Obsługa od poniedziałku do piątku

    Obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00

  • Prosta i bezpieczna autoryzacja

    Prosta i bezpieczna autoryzacja, dzięki biometrii głosowej

Linia Select

czynna jest pod nr telefonu 61 885 86 00 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00

 

Bezpieczeństwo

W usłudze bankowości telefonicznej Linia Select oddajemy do Twojej dyspozycji osobistego doradcę
telefonicznego, który zapewni Ci komfort w codziennym bankowaniu

Bezpieczeństwo - osobisty doradca telefoniczny

Podczas pierwszej rozmowy możesz złożyć biometryczną „próbkę głosu” – polega to na kilkukrotnym powtórzeniu danego zdania, by komputer zapamiętał Twój głos. Przy następnym połączeniu nie zostaniesz poproszony o podanie PIN-u, a jedynie o NIK i powtórzenie danej frazy.

Biometria głosowa to technologia używana do identyfikacji osób przez analizę głosu, który jest unikatowy dla każdej osoby. Biometria głosowa umożliwia zatem bardzo prostą i bezpieczną autoryzację, zastępując PIN.

 

Zapytaj o produkt

Wybrane usługi dostępne na Linii Select

    • Otwieranie i obsługa kont osobistych i oszczędnościowych
    • Otwieranie i obsługa kart płatniczych
    • Zakup i obsługa wybranych ubezpieczeń
    • Obsługa pełnomocników do rachunku
    • Zakładanie, modyfikacja i odwołanie zleceń stałych
    • Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego na rachunki własne i na dowolny rachunek obcy
    • Informacje o ofercie Select
    • Wsparcie merytoryczne w zakresie posiadanych produktów i usług
    • Otwieranie i negocjowanie lokat terminowych
    • Fundusze Inwestycyjne Santander – obsługa i zakup
    • Lokaty strukturyzowane – obsługa i zakup
    • Składanie wniosków kredytowych oraz zawieranie umów kredytowych o wybrane produkty

Podpisz umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select

Przez Santander internet lub w oddziale – jak chcesz

Zaloguj się do Santander internet
Na liście produktów wybierz „Umowa Select”.
Poznaj warunki
Zapoznaj się z treścią umowy Usług Bankowości Telefonicznej Select następnie kliknij „Podpisz umowę”.
Aktywnie korzystaj
Postępuj zgodnie z instrukcją i aktywnie korzystaj z Linii Select.
Odwiedź oddział
Odwiedź oddział Santander Bank Polska i podpisz umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select.
Aktywuj usługi Santander telefon
Jeżeli masz podpisaną umowę o usługi bankowości elektronicznej to doradca aktywuje dla Ciebie usługi Santander telefon. W przeciwnym razie musisz ją najpierw podpisać.
Aktywnie korzystaj
Osobisty doradca telefoniczny na Linii Select zapewni Ci wygodę i komfort w codziennym bankowaniu.

Dokumenty

Zasady korzystania z usługi bankowości telefonicznej SELECT
1 Październik 2020 r.
1649.1 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Taryfa opłat i prowizji pobieranych przez Santander Bank Polska za czynności bankowe dla klientów indywidualnych - obowiązująca od dnia 1.12.2020 r.
1 Grudzień 2020 r.
1194.8 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać osoby, które posiadają w Santander Bank Polska status klienta Select (tj. osoby, której miesięczne wpływy na rachunek płatniczy prowadzony przez bank wynoszą minimum 10 000 zł lub wartość posiadanych oszczędności w banku wynosi minimum 200 000 zł - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy, złożeniem dyspozycji lub zawarciem umowy szczegółowej), zawarły umowę usług Santander online oraz zawarły umowę usług bankowości telefonicznej Select. Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.