Chargeback

Polecaj i zarabiaj

Polecaj konto znajomym
Możesz otrzymać do 500 zł

Jak działa Program Poleceń?

Zapraszaj znajomych i razem odbierajcie nagrody
Każdy z Was może zyskać po 50 zł nagrody

  • Przystąp do programu poleceń

    Zapraszaj znajomych. W naszej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej w zakładce Polecaj Bank wygenerujesz kod polecającego.

  • Przekaż kod znajomemu

    Znajomy podaje Twój kod, kiedy otwiera konto. Loguje się i korzysta z bankowości internetowej. Płaci kartą i przynajmniej raz BLIKIEM. Wystarczy, że zrobi zakupy łącznie za minimum 300 zł.

  • Spełnijcie warunki promocji

    Po spełnieniu wszystkich warunków, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.
    Szczegóły znajdziecie w regulaminie programu.

  • Polecaj dalej

    Możesz otrzymać do 500 zł

Sprawdź czy spełniasz warunki, by otrzymać nagrodę w Programie Poleceń

  • Co należy zrobić, aby polecić?

    1. Dołącz do programu w Santander internet  lub aplikacji mobilnej. 
    2. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu i zacznij polecać!
    3. Przekaż kod znajomemu, który nie ma jeszcze konta osobistego w Santander Bank Polska.
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.
  • Co należy zrobić, aby skorzystać z polecenia?

    1. Załóż konto Jakie Chcę lub Konto Select z kartą i usługami elektronicznymi. Wyraź zgody i podaj swoje aktualne dane teleadresowe. Zrób to tak, jak chcesz: przez internet, na infolinii* lub w oddziale.
    2. Zaloguj się do bankowości internetowej, zapłać za zakupy kartą do konta oraz zrób przynajmniej jedną płatność BLIKIEM, łącznie na kwotę min. 300zł. 
    3. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu. 
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.

POLECAJĄCY

  • jest obywatelem Polski
  • jest osobą pełnoletnią
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • przystąpił do promocji Polecam Bank_edycja VII (i)
  • przekazał kod polecającego nowemu klientowi

POLECONY

  • jest obywatelem Polski
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • nie miał konta osobistego od 1 maja 2019 r
  • przystąpił do Programu poleceń wpisując kod polecającego i akceptując Regulamin na wniosku o otwarcie konta na stronie www lub w placówce (i)
  • zalogował się do Santander internet lub Santander mobile do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia Konta Jakie Chcę lub Konta Select
  • płaci kartą do konta i przynajmniej raz BLIKIEM, na łączną kwotę minimum 300 zł. Ma na to czas do końca miesiąca po tym, w którym otworzył konto.
  • nie jest osobą pełnoletnią? nie szkodzi (i)

Nagrody i wyróżnienia

  • Ikona nagrody Gwiazda Jakości Obsługi
    Jakość Obsługi 2020

    Najlepszy bank w ocenie klientów w rankingu Polskiego Programu Jakości Obsługi.

  • Ikona nagrody Złoty Bank
    Złoty Bankier 2019

    Santander Bank Polska został nagrodzony tytułem „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. 

  • ikona nagrody Przyjazny Bank Neesweeka
    Przyjazny Bank Neesweeka

    1 miejsce za bankowość tradycyjną
    2 miejsce za bankowość internetową

Regulamin promocji

Organizatorem promocji „Polecam mój Bank - edycja VII" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do programu trwa do 14.08.2020 r. Polecony ma czas do 30.09.2020 r. na spełnienie warunków opisanych w regulaminie. Bank ma czas do 31.10.2020 r. na wypłatę nagrody. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu oraz regulamin promocji dostępne są na santander.pl/polecajbank oraz w placówkach banku i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Polecający może otrzymać maksymalnie 500 zł. Santander internet to usługa bankowości elektronicznej. Płatność BLIK – transakcja BLIK wykonywana na stronie internetowej, umożliwiającej dokonywanie płatności przy wykorzystaniu usługi BLIK Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. 

Jakość obsługi 2020 – najlepszy bank w ocenie klientów w rankingu Polskiego Programu Jakości Obsługi. The Banker wchodzi w skład brytyjskiego wydawnictwa Financial Times. Nagrody „Bank of the Year” przyznawane są przez redaktorów miesięcznika The Banker na podstawie wskaźników, takich jak: rentowność, wzrost i efektywność oraz bardziej subiektywnych kryteriów: realizowanej strategii, modelu przywództwa i innowacyjności oferowanych produktów i usług. Santander Bank Polska S.A. – Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”. Rankingi „Przyjazny Bank „Newsweeka”” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Newsweek Polska oraz „Bank przyjazny firmie” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Forbes Polska.

Stan na 17.04.2020 r. 

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • konto/ Konto Jakie Chcę/konto osobiste to rachunek płatniczy
    • karta Dopasowana/karta debetowa to karta płatnicza
    • usługa Santander internet lub mobile to usługa bankowości elektronicznej
    • infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • przelew natychmiastowy w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet to polecenie przelewu w systemie Express ELIXIR lub BlueCash
    • BLIK - transakcja BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego.