Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Transakcje kartami
w internecie

Sposoby potwierdzania płatności kartami w internecie

  • Żeby płacić kartą w internecie, potrzebujesz danych karty: numer karty, data ważności, kod CVC2/CVV2 (trzycyfrowy numer umieszczony na odwrocie karty). Pełne dane karty możesz zobaczyć także w aplikacji Santander mobile.

  • Podczas  poprosimy Cię jeszcze o dodatkowe potwierdzenie.  Wynika to z przepisów prawa, które wymagają stosowania silnego uwierzytelnienia podczas niektórych płatności internetowych.

Korzystasz z aplikacji mobilnej

Podczas niektórych płatności możemy poprosić Cię o 4-cyfrowy PIN – ten sam, którym logujesz się do aplikacji. 
To najwygodniejszy sposób potwierdzania Twoich płatności kartą w internecie.

Dowiedz się więcej o Mobilnej autoryzacji

 

Możesz też akceptować płatności biometrycznie, czyli np. odciskiem palca lub biometrią twarzy. Biometrię ustawisz w aplikacji Santander mobile w menu: Ustawienia > Ustawienia bezpieczeństwa > Biometria.

 

Korzystasz z bankowości internetowej

Podczas niektórych płatności system poprosi Cię o:

  • login i hasło do Twojej bankowości internetowej Santander (Santander internet,  lub Mini Firma lub Moja Firma plus)
  • Kod 3D-Secure z SMSa.

Nie musisz podawać Kodu 3D-Secure, jeśli Twój komputer lub tablet jest urządzeniem zaufanym. Informacje, jak dodać urządzenie do zaufanych znajdziesz tutaj

Nie korzystasz z bankowości internetowej

Podczas niektórych płatności system poprosi Cię o:

  • Kod 3D-Secure - z SMSa,
  • PIN do karty.

Dla niektórych płatności internetowych kartą my jako bank możemy odstąpić od wymogu dodatkowych zabezpieczeń. Pozwalają na to przepisy wykonawcze do Dyrektywy PSD2. W takim przypadku, podczas płatności, poprosimy Cię tylko o:

  • podanie danych karty albo
  • podanie danych karty i kodu 3D-Secure.

Najczęstsze pytania