Najczęściej wyszukiwane:
Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Nowe sposoby potwierdzania płatności kartami w internecie

 

Kiedy płacisz kartą w internecie, podajesz dane karty: numer karty, data ważności,  kod CVC2/CVV2 (trzycyfrowy numer umieszczony na odwrocie karty).

Podczas niektórych transakcji poprosimy Cię jeszcze o dodatkowe potwierdzenie.  Wynika to z przepisów prawa, które wymagają stosowania silnego uwierzytelnienia podczas niektórych płatności internetowych.

 

Korzystasz z aplikacji Santander mobilez Mobilną autoryzacją

Podczas niektórych płatności możemy poprosić Cię o:

  • PIN do Mobilnej autoryzacji.

To najwygodniejszy sposób potwierdzania Twoich płatności kartą w internecie.

Włącz Mobilną autoryzację w aplikacji.

Informacje, jak włączyć Mobilną autoryzację znajdziesz tutaj

 

Możesz też akceptować płatności biometrycznie, czyli np. odciskiem palca. Biometrię ustawisz w aplikacji w menu: Ustawienia > Mobilna autoryzacja > Biometria w Mobilnej autoryzacji.

 

Korzystasz z bankowości internetowej

Podczas niektórych płatności system poprosi Cię o:

  • login i hasło do Twojej bankowości internetowej Santander (Santander internet,  lub Mini Firma lub Moja Firma plus)
  • Kod 3D-Secure z SMSa.

Nie musisz podawać Kodu 3D-Secure, jeśli Twój komputer lub tablet jest urządzeniem zaufanym. Informacje, jak dodać urządzenie do zaufanych znajdziesz tutaj

Nie korzystasz z bankowości internetowej

Podczas niektórych płatności system poprosi Cię o:

  • Kod 3D-Secure - z SMSa,
  • PIN do karty.

Dla niektórych płatności internetowych kartą my jako bank możemy odstąpić od wymogu dodatkowych zabezpieczeń. Pozwalają na to przepisy wykonawcze do Dyrektywy PSD2. W takim przypadku, podczas płatności, poprosimy Cię tylko o:

  • podanie danych karty albo
  • podanie danych karty i kodu 3D-Secure.

Najczęstsze pytania