Gdy po raz pierwszy uruchomisz aplikację, przejdziesz aktywację aplikacji i mobilnej autoryzacji. Dzięki temu wszystkie zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej potwierdzisz odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.
Możesz zdecydować, jak będzie wyglądał Twój pulpit. Wybierasz m.in. z wersji klasycznej oraz smart w kolorze czarnym lub czerwonym. Określ, jak mamy się do Ciebie zwracać w aplikacji oraz dopasuj skróty.
Jeśli często z czegoś korzystasz, na pewno lubisz mieć to pod ręką. Na pulpicie zobaczysz 4 skróty do funkcji takich jak: przelew, nasza oferta, BLIK lub Moje cele. Ustaw najbardziej przydatne dla siebie. . Kliknij ikonkę plusa, a następnie „Dopasuj skróty”. Przeciągnij kafelek w miejsce skrótów i zapisz zmiany.
Jeżeli nie chcesz, żeby Twoje wydatki i stan konta były widoczne na pulpicie, włącz tryb dyskretny. Wystarczy, że 2 razy klikniesz logo Santander. Żeby wyłączyć ten tryb, zrób to samo.
Odświeżyliśmy wygląd przelewu krajowego i zagranicznego. Kafelek Nowy przelew znajdziesz w skrótach i w szczegółach konta.
Wybierz konto, z którego chcesz wysłać pieniądze. Wpisz odbiorcę, kwotę i tytuł, określ datę. Sprawdź, czy dane są poprawne i potwierdź.
W aplikacji mobilnej aktywujesz, zastrzeżesz lub zablokujesz kartę. Możesz również łatwo ustawić nowy PIN, włączyć pasek magnetyczny i zmienić limit. Wszystkie opcje znajdziesz w Twoich produktach w Kartach.
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty. Skrót do BLIKA znajdziesz na pulpicie.
Wiadomości i powiadomienia od nas znajdziesz pod ikoną koperty. Możesz tu również zapytać o produkty lub zgłosić reklamację. Wystarczy, że wybierzesz Nową wiadomość.
W aplikacji znajdziesz pełne informacje o rachunku, natychmiastowe transakcje, split payment (płatność podzielona) i inne rozwiązania, które pomogą prowadzić Twoją firmę.
Sprawdź, co znajdziesz w Santander OneApp Polska
Nowości i pierwsze kroki
Pulpit
Nowość!
Możesz zdecydować, jak będzie wyglądał Twój pulpit. Wybierasz m.in. z wersji klasycznej oraz smart w kolorze czarnym lub czerwonym. Określ, jak mamy się do Ciebie zwracać w aplikacji oraz dopasuj skróty.
Skróty
Nowość!
Jeśli często z czegoś korzystasz, na pewno lubisz mieć to pod ręką. Na pulpicie zobaczysz 4 skróty do funkcji takich jak: przelew, nasza oferta, BLIK lub Moje cele. Ustaw najbardziej przydatne dla siebie. . Kliknij ikonkę plusa, a następnie „Dopasuj skróty”. Przeciągnij kafelek w miejsce skrótów i zapisz zmiany.
Tryb dyskretny
Nowość!
Jeżeli nie chcesz, żeby Twoje wydatki i stan konta były widoczne na pulpicie, włącz tryb dyskretny. Wystarczy, że 2 razy klikniesz logo Santander. Żeby wyłączyć ten tryb, zrób to samo.
Zostaw opinię
Nowość!
Aplikację tworzymy dla Ciebie, dlatego znajdziesz w niej miejsca, w których możesz zostawić nam swoją opinię.
Wygodne rozwiązania
Przelewy
Odświeżyliśmy wygląd przelewu krajowego i zagranicznego. Kafelek Nowy przelew znajdziesz w skrótach i w szczegółach konta.
Wybierz konto, z którego chcesz wysłać pieniądze. Wpisz odbiorcę, kwotę i tytuł, określ datę. Sprawdź, czy dane są poprawne i potwierdź.
Moje cele
Włącz automatyczne oszczędzanie i odkładaj pieniądze bez wysiłku. Moje cele znajdziesz w skrótach lub w swoich produktach.
Zarządzanie kartami
W aplikacji mobilnej aktywujesz, zastrzeżesz lub zablokujesz kartę. Możesz również łatwo ustawić nowy PIN, włączyć pasek magnetyczny i zmienić limit. Wszystkie opcje znajdziesz w Twoich produktach w Kartach.
Oferta
Wszystkie produkty i usługi znajdziesz w jednym miejscu. Wybierz Nasza oferta w skrótach lub w bocznym menu i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
BLIK
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty. Skrót do BLIKA znajdziesz na pulpicie.
Bilety, parkingi
Kup w aplikacji mobilnej bilety komunikacji miejskiej lub opłać strefę parkingową. Funkcja dostępna jest w wybranych miastach w Polsce.
Na skróty
Kontakt z bankiem
Wiadomości i powiadomienia od nas znajdziesz pod ikoną koperty. Możesz tu również zapytać o produkty lub zgłosić reklamację. Wystarczy, że wybierzesz Nową wiadomość.
Profil firmowy
W aplikacji znajdziesz pełne informacje o rachunku, natychmiastowe transakcje, split payment (płatność podzielona) i inne rozwiązania, które pomogą prowadzić Twoją firmę.
Mobilna autoryzacja
Ważne
Gdy po raz pierwszy uruchomisz aplikację, przejdziesz aktywację aplikacji i mobilnej autoryzacji. Dzięki temu wszystkie zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej potwierdzisz odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.
Pulpit
Nowość!
Możesz zdecydować, jak będzie wyglądał Twój pulpit. Wybierasz m.in. z wersji klasycznej oraz smart w kolorze czarnym lub czerwonym. Określ, jak mamy się do Ciebie zwracać w aplikacji oraz dopasuj skróty.
Skróty
Jeśli często z czegoś korzystasz, na pewno lubisz mieć to pod ręką. Na pulpicie zobaczysz 4 skróty do funkcji takich jak: przelew, nasza oferta, BLIK lub Moje cele. Ustaw najbardziej przydatne dla siebie. . Kliknij ikonkę plusa, a następnie „Dopasuj skróty”. Przeciągnij kafelek w miejsce skrótów i zapisz zmiany.
Tryb dyskretny
Jeżeli nie chcesz, żeby Twoje wydatki i stan konta były widoczne na pulpicie, włącz tryb dyskretny. Wystarczy, że 2 razy klikniesz logo Santander. Żeby wyłączyć ten tryb, zrób to samo.
Przelewy
Odświeżyliśmy wygląd przelewu krajowego i zagranicznego. Kafelek Nowy przelew znajdziesz w skrótach i w szczegółach konta.
Wybierz konto, z którego chcesz wysłać pieniądze. Wpisz odbiorcę, kwotę i tytuł, określ datę. Sprawdź, czy dane są poprawne i potwierdź.
Moje cele
Włącz automatyczne oszczędzanie i odkładaj pieniądze bez wysiłku. Moje cele znajdziesz w skrótach lub w swoich produktach.
Zarządzanie kartami
W aplikacji mobilnej aktywujesz, zastrzeżesz lub zablokujesz kartę. Możesz również łatwo ustawić nowy PIN, włączyć pasek magnetyczny i zmienić limit. Wszystkie opcje znajdziesz w Twoich produktach w Kartach.
Oferta
Wszystkie produkty i usługi znajdziesz w jednym miejscu. Wybierz Nasza oferta w skrótach lub w bocznym menu i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
BLIK
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty. Skrót do BLIKA znajdziesz na pulpicie.
Bilety, parkingi
Kup w aplikacji mobilnej bilety komunikacji miejskiej lub opłać strefę parkingową. Funkcja dostępna jest w wybranych miastach w Polsce.
Zostaw opinię
Aplikację tworzymy dla Ciebie, dlatego znajdziesz w niej miejsca, w których możesz zostawić nam swoją opinię.
Kontakt z bankiem
Wiadomości i powiadomienia od nas znajdziesz pod ikoną koperty. Możesz tu również zapytać o produkty lub zgłosić reklamację. Wystarczy, że wybierzesz Nową wiadomość.
Profil firmowy
W aplikacji znajdziesz pełne informacje o rachunku, natychmiastowe transakcje, split payment (płatność podzielona) i inne rozwiązania, które pomogą prowadzić Twoją firmę.
Sprawdź, co znajdziesz w nowej aplikacji mobilnej
Ważne!
Mobilna autoryzacja
Gdy po raz pierwszy uruchomisz aplikację, przejdziesz aktywację aplikacji i mobilnej autoryzacji. Dzięki temu wszystkie zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej potwierdzisz odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.
Pulpit
Możesz zdecydować, jak będzie wyglądał Twój pulpit. Wybierasz m.in. z wersji klasycznej oraz smart w kolorze czarnym lub czerwonym. Określ, jak mamy się do Ciebie zwracać w aplikacji i dopasuj skróty.
Skróty
Jeśli często z czegoś korzystasz, na pewno lubisz mieć to pod ręką. Na pulpicie zobaczysz 4 skróty do funkcji takich jak: przelew, nasza oferta, BLIK lub Moje cele. Ustaw najbardziej przydatne dla siebie. Kliknij ikonkę plusa, a następnie „Dopasuj skróty”. Przeciągnij kafelek w miejsce skrótów i zapisz zmiany.
Tryb dyskretny
Jeżeli nie chcesz, żeby Twoje wydatki i stan konta były widoczne na pulpicie, włącz tryb dyskretny. Wystarczy, że 2 razy klikniesz logo Santander. Żeby wyłączyć ten tryb, zrób to samo.
Przelewy
Odświeżyliśmy wygląd przelewu krajowego i zagranicznego. Kafelek Nowy przelew znajdziesz w skrótach i w szczegółach konta. Wybierz konto, z którego chcesz wysłać pieniądze. Wpisz odbiorcę, kwotę i tytuł, określ datę. Sprawdź, czy dane są poprawne i potwierdź.
Zarządzanie kartami
W aplikacji mobilnej aktywujesz, zastrzeżesz lub zablokujesz kartę. Możesz również łatwo ustawić nowy PIN, włączyć pasek magnetyczny i zmienić limit. Wszystkie opcje znajdziesz w Twoich produktach w Kartach.
Oferta
Wszystkie produkty i usługi znajdziesz w jednym miejscu. Wybierz Nasza oferta w skrótach lub w bocznym menu i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Autopay
Płać nowocześnie i wygodnie za przejazdy na autostradach A1 (Toruń Gdańsk) i A4 (Kraków Katowice). Zapomnij o korkach do bramek na autostradzie. Nie musisz też szukać drobnych lub karty. Wystarczy, że aktywujesz Autopay ekranie startowym aplikacji lub w zakładce Transport, Bilety, Usługi.
Bilety, parkingi
Kup w aplikacji mobilnej bilety komunikacji miejskiej lub opłać strefę parkingową. Funkcja dostępna jest w wybranych miastach w Polsce.
Zostaw opinię
Aplikację tworzymy dla Ciebie, dlatego znajdziesz w niej miejsca, w których możesz zostawić nam swoją opinię.
Poczta
Wiadomości i powiadomienia od nas znajdziesz pod ikoną koperty. Dodaliśmy do nich licznik, więc od razu zobaczysz, ile nowych informacji czeka na Ciebie.
Centrum pomocy
W nowej aplikacji możesz zapytać o produkty lub zgłosić reklamację. Znajdziesz tu również doradcę online i obsługę w języku migowym. Wystarczy, że wybierzesz Centrum Pomocy.
BLIK
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty. Skrót do BLIKA znajdziesz na ekranie logowania i pulpicie.
Dla Ciebie
Moje cele
Włącz automatyczne oszczędzanie i odkładaj pieniądze bez wysiłku. Moje cele znajdziesz w skrótach lub w swoich produktach.
Dla biznesu
Profil firmowy
W aplikacji znajdziesz pełne informacje o rachunku, natychmiastowe transakcje, split payment (płatność podzielona) i inne rozwiązania, które pomogą prowadzić Twoją firmę.
Jeden login
Jeżeli chcesz przełączać się między profilem indywidualnym a firmowym w nowej aplikacji:
zaloguj się do bankowości internetowej,
wybierz Twoje sprawy > Bankowość mobilna i internetowa,
kliknij połączenie NIK profilu firmowego z indywidualnym.
Po połączeniu NIK, zalogujesz się do aplikacji loginem klienta indywidualnego.
Później możesz przełączyć widok na profil firmowy.
Ważne!
Na jednym telefonie możesz korzystać z jednego loginu. Jeżeli nie połączysz NIK, potrzebujesz dodatkowego telefonu.
Pobierz aplikację i zacznij z niej korzystać!
W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację. Znajdziesz ją pod nazwą „Santander OneApp Polska".
Aktywacja aplikacji i mobilnej autoryzacji
Krok 1
Sprawdź, czy dane telefonu są poprawne i kliknij dalej.
Krok 2
Wymyśl 4 cyfrowy PIN, którym będziesz się logować i potwierdzać transakcje. Kliknij Dalej.
Krok 3
Kliknij Zadzwoń do mnie, a następnie odbierz telefon. Wpisz kod, który usłyszysz i kliknij Dalej.
Krok 4
Wpisz smsKod, który wysłaliśmy na Twój numer telefonu i kliknij Dalej.
Wszystkim uczestnikom pilotażu udostępnimy nową wersję aplikacji od 12.12.
Mam Androida: Jeśli masz włączoną automatyczną aktualizację aplikacji, to nie musisz nic robić. Nowa wersja pobierze się sama. Jeśli nie, wejdź do sklepu Google Play i wyszukaj Santander OneApp Polska. Pobierz aktualizację ręcznie. Kliknij Zaktualizuj.
Mam iOS: Weź telefon. Wejdź do sklepu App Store. Wyszukaj Santander OneApp Polska. Pobierz nową wersję aplikacji. Kliknij Pobierz.
Jeden login umożliwia logowanie tylko na jednym telefonie. Połącz swoje Numery Identyfikacyjne Klienta (NIK), aby przełączać się między profilem indywidualnym a firmowym na jednym urządzeniu. Aby to zrobić zaloguj się do bankowości internetowej. Wybierz Twoje sprawy > Bankowość mobilna i internetowa. Po połączeniu NIK zalogujesz się do aplikacji loginem klienta indywidualnego. Później możesz przełączyć widok na profil firmowy.
Jeśli nie chcesz połączyć loginów potrzebujesz dodatkowego telefonu.
Sprawdź, na ilu urządzeniach mobilnych masz pobraną aplikację Santander mobile: Santander internet>Ustawienia>Twoje urządzenia mobilne. Jeśli masz 5, to nie aktywujesz nowej aplikacji, dopóki nie usuniesz co najmniej jednego urządzenia z listy.
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00.
Napisz
Napisz
Santander internet lub Santander mobile>Poczta > Napisz wiadomość > Kontakt Santander online
W temacie wiadomości wybierz Obecnie posiadane produkty.
Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce.
Usługa Autopay jest świadczona przez Autopay Mobility Sp z o.o., która za nią odpowiada.
Autopay Mobility sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 3/18, 00-019 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000794787, o kapitale zakładowym 2 796 050 PLN, o numerze NIP: 5272898696
Finanteq S.A. Partner Banku z którym Bank zawarł umowę na świadczenie usług w ramach aplikacji Santander mobile - dostawca modułu: Zakupy mobilne (zakładka bilety, parkingi, taxi). Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Nałęczowska 16, 20- 701 Lublin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, pod numerem KRS 0000521114, po numerze NIP 7133087558, o kapitale zakładowym w wysokości 230 000, - PLN opłaconym w całości.
Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
Przelew na telefon to polecenie przelewu.
Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
Zarządzanie kartami to obsługa karty debetowej i karty kredytowej.
Korzystanie z Kantoru Santander w usługach bankowości elektronicznej dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę Santander online.
Rachunek Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania dostępny w bankowości elektronicznej.
smsKod to powiadamianie SMS.
BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowym, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata gotówki BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online.
Przelew zagraniczny to przelew w dowolnej walucie na rachunek w banku zagranicznym, inny niż polecenie przelewu SEPA
Santi
Wirtualny asystent
Opcje
x
x
Rozmowa z konsultantem
Wybierz, jeśli chcesz się dowiedzieć jak pojęcia i definicje powiązane z Twoim
rachunkiem płatniczym, wprowadzone ustawą o usługach płatniczych i innymi przepisami
prawa są nazywane w naszym banku.