Najczęściej wyszukiwane:

Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Santander mobile

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną

Santander OneApp Polska

  • Dołącz do ponad 37 tysięcy uczestników pilotażu

  • Określ, jak aplikacja ma się do Ciebie zwracać, wybierz wygląd pulpitu oraz skróty do najpotrzebniejszych funkcji

  • Powiedz nam, co myślisz o aplikacji i stwórz z nami nową bankowość mobilną

Sprawdź, co znajdziesz w nowej aplikacji mobilnej

Ważne!

Mobilna autoryzacja

Gdy po raz pierwszy uruchomisz aplikację, przejdziesz aktywację aplikacji i mobilnej autoryzacji. Dzięki temu wszystkie zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej potwierdzisz odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.


Pulpit

Możesz zdecydować, jak będzie wyglądał Twój pulpit. Wybierasz m.in. z wersji klasycznej oraz smart w kolorze czarnym lub czerwonym. Określ, jak mamy się do Ciebie zwracać w aplikacji i dopasuj skróty.


Skróty

Jeśli często z czegoś korzystasz, na pewno lubisz mieć to pod ręką. Na pulpicie zobaczysz 4 skróty do funkcji takich jak: przelew, nasza oferta, BLIK lub Moje cele. Ustaw najbardziej przydatne dla siebie. Kliknij ikonkę plusa, a następnie „Dopasuj skróty”. Przeciągnij kafelek w miejsce skrótów i zapisz zmiany.


Tryb dyskretny

Jeżeli nie chcesz, żeby Twoje wydatki i stan konta były widoczne na pulpicie, włącz tryb dyskretny. Wystarczy, że 2 razy klikniesz logo Santander. Żeby wyłączyć ten tryb, zrób to samo.


Przelewy

Odświeżyliśmy wygląd przelewu krajowego i zagranicznego. Kafelek Nowy przelew znajdziesz w skrótach i w szczegółach konta. Wybierz konto, z którego chcesz wysłać pieniądze. Wpisz odbiorcę, kwotę i tytuł, określ datę. Sprawdź, czy dane są poprawne i potwierdź.


Zarządzanie kartami

W aplikacji mobilnej aktywujesz, zastrzeżesz lub zablokujesz kartę. Możesz również łatwo ustawić nowy PIN, włączyć pasek magnetyczny i zmienić limit. Wszystkie opcje znajdziesz w Twoich produktach w Kartach.


Oferta

Wszystkie produkty i usługi znajdziesz w jednym miejscu. Wybierz Nasza oferta w skrótach lub w bocznym menu i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.


Autopay

Płać nowocześnie i wygodnie za przejazdy na autostradach A1 (Toruń Gdańsk) i A4 (Kraków Katowice). Zapomnij o korkach do bramek na autostradzie. Nie musisz też szukać drobnych lub karty. Wystarczy, że aktywujesz Autopay ekranie startowym aplikacji lub w zakładce Transport, Bilety, Usługi.


Bilety, parkingi

Kup w aplikacji mobilnej bilety komunikacji miejskiej lub opłać strefę parkingową. Funkcja dostępna jest w wybranych miastach w Polsce.


Zostaw opinię

Aplikację tworzymy dla Ciebie, dlatego znajdziesz w niej miejsca, w których możesz zostawić nam swoją opinię.


Poczta

Wiadomości i powiadomienia od nas znajdziesz pod ikoną koperty. Dodaliśmy do nich licznik, więc od razu zobaczysz, ile nowych informacji czeka na Ciebie.

Centrum pomocy

W nowej aplikacji możesz zapytać o produkty lub zgłosić reklamację. Znajdziesz tu również doradcę online i obsługę w języku migowym. Wystarczy, że wybierzesz Centrum Pomocy.


BLIK

BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty. Skrót do BLIKA znajdziesz na ekranie logowania i pulpicie.

Dla Ciebie


Moje cele

Włącz automatyczne oszczędzanie i odkładaj pieniądze bez wysiłku. Moje cele znajdziesz w skrótach lub w swoich produktach.

Dla biznesu


Profil firmowy

W aplikacji znajdziesz pełne informacje o rachunku, natychmiastowe transakcje, split payment (płatność podzielona) i inne rozwiązania, które pomogą prowadzić Twoją firmę.


Jeden login

Jeżeli chcesz przełączać się między profilem indywidualnym a firmowym w nowej aplikacji:

  • zaloguj się do bankowości internetowej,
  • wybierz Twoje sprawy > Bankowość mobilna i internetowa,
  • kliknij połączenie NIK profilu firmowego z indywidualnym.

Po połączeniu NIK, zalogujesz się do aplikacji loginem klienta indywidualnego.
Później możesz przełączyć widok na profil firmowy.

Ważne!

Na jednym telefonie możesz korzystać z jednego loginu. Jeżeli nie połączysz NIK, potrzebujesz dodatkowego telefonu.

Pobierz aplikację i zacznij z niej korzystać!

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.
Znajdziesz ją pod nazwą „Santander OneApp Polska".

Pobierz aplikację z Google Play
Pobierz aplikację z AppStore
Aplikacja Santander mobile na smartfonie

Aktywacja aplikacji i mobilnej autoryzacji

  •  

    Krok 1

    Sprawdź, czy dane telefonu są poprawne i kliknij dalej.

  •  

    Krok 2

    Wymyśl 4 cyfrowy PIN, którym będziesz się logować i potwierdzać transakcje. Kliknij Dalej.

  •  

    Krok 3

    Kliknij Zadzwoń do mnie, a następnie odbierz telefon. Wpisz kod, który usłyszysz i kliknij Dalej.

  •  

    Krok 4

    Wpisz smsKod, który wysłaliśmy na Twój numer telefonu i kliknij Dalej.

  •  

    Krok 5

    Gotowe!

    Sprawdź najczęstsze pytania i odpowiedzi

    • Czy nadal skorzystam z obecnej aplikacji, gdy już pobiorę pilotażową?

      Tak. Na tym etapie możesz korzystać z obu aplikacji na jednym telefonie. Poinformujemy Cię, gdy wyłączymy obecną aplikację i zastąpimy ją nową.

    • Biorę już udział w pilotażu. Jak mogę zaktualizować aplikację, którą mam już zainstalowaną?

      Wszystkim uczestnikom pilotażu udostępnimy nową wersję aplikacji od 12.12.
       

      • Mam Androida:  Jeśli masz włączoną automatyczną aktualizację aplikacji, to nie musisz nic robić. Nowa wersja pobierze się sama. Jeśli nie, wejdź do sklepu Google Play i wyszukaj Santander OneApp Polska. Pobierz aktualizację ręcznie. Kliknij Zaktualizuj.
      • Mam iOS: Weź telefon. Wejdź do sklepu App Store. Wyszukaj Santander OneApp Polska. Pobierz nową wersję aplikacji. Kliknij Pobierz.
    • Czy wszystkie funkcje z obecnej aplikacji będą dostępne w nowej?

      Docelowo będziesz korzystać ze wszystkich znanych Ci już funkcji. Obecnie w nowej aplikacji udostępniliśmy m.in.:

      • sprawdzanie sald kont osobistych i oszczędnościowych,
      • lokaty,
      • zakładkę Moje cele,
      • sekcję funduszy inwestycyjnych,
      • przelewy (w tym firmowe na rachunki obce w PLN, podatkowe, do ZUS, na telefon BLIK),
      • płatności zbliżeniowe,
      • Alerty24,
      • Kantor Santander,
      • BLIK dla klientów indywidualnych – oprócz zmiany limitów transakcji,
      • zarządzenie kartami.

      Listę wszystkich obecnie dostępnych funkcji (w tym dla klientów firmowych − Mini Firma i Moja Firma plus) znajdziesz w wykazie dostępnych funkcji.

      Dodatkowo w nowej aplikacji czeka na Ciebie:

      • personalizacja – możesz wybrać widok pulpitu i dopasować go do swoich preferencji,
      • tryb dyskretny – możesz ukryć podgląd stanu konta po zalogowaniu do aplikacji, np. gdy jesteś w zatłoczonym miejscu.
    • Czy korzystanie z nowej aplikacji jest bezpieczne?

      W tej kwestii wiele zależy od Ciebie. Sprawdź tutaj, jak bankować bezpiecznie.

    • Jakie wymagania techniczne musi spełniać mój telefon, aby można było korzystać na nim z nowej aplikacji?

      Upewnij się, czy Twój telefon pracuje na systemie:

      • iOS 12.3 lub wyższym (jeśli masz iPhone'a),
      • Android 5.0 lub wyższym (w pozostałych przypadkach).
    • Jak mogę zalogować się w aplikacji, kiedy mam więcej niż jeden login?

      Jeden login umożliwia logowanie tylko na jednym telefonie. Połącz swoje Numery Identyfikacyjne Klienta (NIK), aby przełączać się między profilem indywidualnym a firmowym na jednym urządzeniu. Aby to zrobić zaloguj się do bankowości internetowej. Wybierz Twoje sprawy > Bankowość mobilna i internetowa. Po połączeniu NIK zalogujesz się do aplikacji loginem klienta indywidualnego. Później możesz przełączyć widok na profil firmowy.

      Jeśli nie chcesz połączyć loginów potrzebujesz dodatkowego telefonu.

    • Dlaczego nie mogę aktywować nowej aplikacji?

      Sprawdź, na ilu urządzeniach mobilnych masz pobraną aplikację Santander mobile: Santander internet>Ustawienia>Twoje urządzenia mobilne. Jeśli masz 5, to nie aktywujesz nowej aplikacji, dopóki nie usuniesz co najmniej jednego urządzenia z listy.

    • Czy w historii w nowej aplikacji zobaczę transakcje, które zrobię w obecnej aplikacji?

      W nowej aplikacji w zakładce wybranego konta zobaczysz wszystkie transakcje, które go dotyczą. Bez względu na to, w której aplikacji je zrobisz. 

    • Jakie limity transakcji obowiązują w nowej aplikacji?

      W nowej aplikacji obowiązują takie same limity, jak w obecnej Santander mobile.

    • Czy w nowej aplikacji potwierdzę transakcję z Santander internet?

      Tak. Wszystkie transakcje, które zrobisz w Santander internet, możesz potwierdzić mobilną autoryzacją w nowej aplikacji mobilnej.

    • Dlaczego warto potwierdzać transakcje mobilną autoryzacją?

      Mobilna autoryzacja to m.in.:

      • bezpieczeństwo – potwierdzasz przelewy w aplikacji równie bezpiecznie, jak smsKodem,
      • czytelność powiadomień autoryzacyjnych – zobaczysz jasne i przejrzyste szczegóły potwierdzanej transakcji,
      • szybkość – nie przepisujesz SMS-ów z telefonu, wystarczy, że zaakceptujesz swoje przelewy lub inne transakcje w aplikacji,
      • wygoda i nowe możliwości – potwierdzasz przelewy w aplikacji, za pomocą krótkiego PIN‑u, odcisku palca lub rozpoznawaniem twarzy.
    • Czy mogę wrócić do smsKodów?

      Żeby wrócić do smsKodów:

      1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
      2. Wejdź w Ustawienia > Sposób potwierdzania zleceń i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania zleceń na smsKod lub token. 
      3. Zatwierdź zmianę w aplikacji mobilnej, przy użyciu mobilnej autoryzacji.
      4. Możesz znów potwierdzać zlecenia smsKodem lub tokenem.
    • Czy dalej mogę korzystać ze split payment?

      Tak. Zmieniliśmy tylko miejsce wyboru przelewu w menu. Teraz znajdziesz go w zakładce Nowy przelew.

    Rozwińzobacz mniej

    Dokumenty

    Regulamin usług Santander online dla klientów indywidualnych
    15 Lipiec 2022 r.
    676.7 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Taryfa opłat i prowizji pobieranych przez Santander Bank Polska za czynności bankowe dla klientów indywidualnych - obowiązująca od dnia 01.07.2022 r.
    1 Lipiec 2022 r.
    3143.1 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin BLIKA dla firm w pilotażowej aplikacji
    6 Kwiecień 2023 r.
    49.6 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Wykaz funkcji dostępnych w pilotażowej aplikacji mobilnej
    25 Kwiecień 2023 r.
    811.0 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Skontaktuj się z nami, jak chcesz

    Zadzwoń

    Napisz

    Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
    Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce.
    Usługa Autopay jest świadczona przez Autopay Mobility Sp z o.o., która za nią odpowiada.
    Autopay Mobility sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 3/18, 00-019 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000794787, o kapitale zakładowym 2 796 050 PLN, o numerze NIP: 5272898696
    Finanteq S.A. Partner Banku z którym Bank zawarł umowę na świadczenie usług w ramach aplikacji Santander mobile - dostawca modułu: Zakupy mobilne (zakładka bilety, parkingi, taxi). Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Nałęczowska 16, 20- 701 Lublin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, pod numerem KRS 0000521114, po numerze NIP 7133087558, o kapitale zakładowym w wysokości 230 000, - PLN opłaconym w całości.
    Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł.

    • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

      Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

      • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
      • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
      • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
      • Zarządzanie kartami to obsługa karty debetowej i karty kredytowej.
      • Korzystanie z Kantoru Santander w usługach bankowości elektronicznej dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę Santander online.
      • Rachunek Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania dostępny w bankowości elektronicznej.
      • smsKod to powiadamianie SMS.
      • BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowym, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata gotówki BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online.
      • Przelew zagraniczny to przelew w dowolnej walucie na rachunek w banku zagranicznym, inny niż polecenie przelewu SEPA
    Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.