Usługi i produkty

Zamów produkty

Kontakt z Doradcą

Aby połączyć, wybierz rodzaj rozmowy.

Kontakt z Doradcą

Aby połączyć, wybierz rodzaj rozmowy.

Kontakt z Doradcą

Aby połączyć, wybierz rodzaj rozmowy.

Bankuj jak chcesz

Chcesz porozmawiać o ofercie? Masz pytania dotyczące Twojej aplikacji Santander mobile? Zastanawiasz się jak prawidłowo wykonać przelew za granicę?

Nic prostszego. Bankuj z nami wygodnie i bez wychodzenia z domu. Zostań w fotelu i połącz się z Doradcą online za pomocą Twojego urządzenia (smartphone, tablet, laptop, PC). Sam wybierasz sposób kontaktu. Oferujemy cztery możliwości:

  • rozmowa wideo
  • czat
  • rozmowa audio
  • rozmowa w polskim języku migowym

Doradca online to usługa, dzięki której zyskujesz bezpośredni kontakt z doradcą, z dowolnego miejsca na świecie. Możesz połączyć się bezpośrednio ze strony lub za pomocą aplikacji Santander mobile.

Rozmawiaj o czym chcesz

Proponujemy szeroki zakres usług, m.in.:

  • Przyjęcie wniosku o kredyt, kartę kredytową lub limit w koncie
  • Otwarcie nowego konta
  • Obsługę Twoich produktów
  • Pomoc w obsłudze Twoich kart płatniczych i bankowości elektronicznej
  • Pomoc w wyborze produktu dopasowanego do potrzeb

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie oraz w placówkach banku.

Bankuj z nami bezpiecznie

Korzystając z usługi Doradca online, możesz czuć się całkowicie bezpieczne. Wszystkie połączenia są szyfrowane za pomocą protokołu SSL oraz rejestrowane. Tożsamość każdego klienta jest weryfikowana w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.

Co potrzebujesz do połączenia wideo?

  • Urządzenie, które ma wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie kamerę
  • Urządzenie, które jest wyposażone w mikrofon i głośniki, lub ma podłączony zestaw zewnętrzny (słuchawki + mikrofon)

Pamiętaj, że:

  • Najlepszą jakość audio zapewnia zestaw słuchawkowy z dołączonym mikrofonem.
  • Kamera i mikrofon powinny zostać podłączone do komputera przed nawiązaniem połączenia.
  • Po nawiązaniu połączenia zarówno kamera, jak i mikrofon są wyłączone, należy je włączyć, klikając przycisk „włącz kamerę” i przycisk „włącz mikrofon”.
  • Podłączanie kamery i mikrofonu lub ich zmiana na inne urządzenia w czasie wykonywania połączenia może spowodować problemy z przekazywaniem obrazu lub dźwięku.

Wymagania techniczne

System operacyjny

  • MS Windows XP + SP 3
  • MS Windows Vista + SP2
  • MS Windows 7
  • MS Windows 8
  • MS Windows 10
  • Mac OS X (MacOS 10.5.7 +)

Przeglądarki

  • Windows: IE11+
  • Microsoft Edge
  • Firefox 38+
  • Google Chrome 40+
  • Safari (tylko dla Mac OS X) 9+

Łącze internetowe

  • Dla prowadzenia rozmów wideo rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 1 Mbps.
  • Dla prowadzenia rozmów audio rekomendowane jest łącze o minimalnej przepustowości 256 kbps.

Infolinia 1 9999

Z zagranicy +48 61 81 19999

Zastrzeganie kart, pomoc w zakresie kart, bankomatów, bankowości elektronicznej - 24h

Zamawianie produktów (konta, kredyty, karty) 8.00 - 20.00, w dni robocze.

*Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą danego operatora.

Masz problem z logowaniem?

Co zrobić, jeśli kilkukrotnie źle wpiszę hasło i moje konto zostanie zablokowane

Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.