Informacje ogólne
1. W regulaminie określiliśmy warunki promocji „Kredyt z kodem MAGIASWIAT ” (dalej jako „oferta promocyjna”).
2. Organizatorem oferty promocyjnej jest Santander Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, kod pocztowy: 00-854, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723, NIP 896-000-56-73, REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego 1 021 893 140 zł. Wysokość kapitału wpłaconego 1 021 893 140 zł (dalej jako „my”).
Czas oferty promocyjnej
3. Oferta promocyjna trwa dla wniosków o kredyt gotówkowy online (z wyłączeniem kredytu na konsolidację online) złożonych od 16 grudnia od godziny 17:00 do 18 grudnia 2022 roku do godziny 23:59.
Uczestnik oferty promocyjnej
4. Możesz być uczestnikiem oferty promocyjnej, jeśli:
- jesteś osobą fizyczną,
- jesteś pełnoletni,
- masz pełną zdolność do czynności prawnych.
Ważne: udzielimy Ci kredytu gotówkowego, jeśli pozytywnie ocenimy Twoją zdolność kredytową, czyli zdolność do spłaty tego kredytu wraz z odsetkami w terminach określonych w umowie.
Zasady oferty promocyjnej
5. Jeśli wnioskujesz o kredyt gotówkowy w ramach oferty promocyjnej w całkowitej kwocie kredytu od 500 zł do 79 999 zł oraz wpiszesz kod „MAGIASWIAT” w polu Mam kod/ Wpisz kod, wówczas będziesz mógł skorzystać z:
- oprocentowania: 12,69%,
- prowizji: 0,00%.
Warunki oferty promocyjnej
6. Z oferty promocyjnej możesz skorzystać jeśli:
- otrzymałeś od nas zaproszenie do skorzystania z promocji,
- nie korzystałeś wcześniej z oferowanego przez nas kredytu gotówkowego,
- masz zainstalowaną aplikację Santander mobile,
- w czasie oferty promocyjnej złożysz wniosek o kredyt gotówkowy online (z wyłączeniem kredytu na konsolidację online) jeśli Ci go udostępniliśmy w bankowości internetowej i mobilnej po wstępnym zbadaniu Twojej zdolności kredytowej,
- w ramach powyższego wniosku wpiszesz udostępniony Ci przez nas kod „MAGIASWIAT” w polu Mam kod/ Wpisz kod oraz zawnioskujesz o kredyt gotówkowy online (z wyłączeniem kredytu na konsolidację online) w całkowitej kwocie kredytu od 500 zł do 79 999 zł,
- otrzymasz pozytywną decyzję kredytową,
- podpiszesz na podstawie powyższego wniosku umowę o kredyt w naszej bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile.
Ważne: W przypadku zakończenia z Twojej inicjatywy ochrony ubezpieczeniowej świadczonej w ramach umowy ubezpieczenia na życie „Spokojny Kredyt online – życie plus”, przed całkowitą spłatą kredytu, prowizja z tytułu udzielenia kredytu nie ulegnie podwyższeniu.
Reklamacje
7. Reklamację możesz złożyć:
- elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej lub mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
- telefonicznie – zadzwoń na numer 1 9999 lub do naszej dowolnej placówki,
- osobiście – przyjdź do naszej placówki,
- pisemnie – napisz do nas, na adres banku lub do naszej dowolnej placówki,
- na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zostanie zarejestrowany w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych. Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na www.santander.pl i w naszych placówkach.
8. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
- wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
- listem,
- SMS-em.
SMS wysyłamy tylko dla pozytywnych odpowiedzi, które nie wymagają szczegółowego wyjaśnienia.
9. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, możemy potrzebować więcej czasu – maksymalnie 60 dni kalendarzowych. Uprzedzimy Cię o tym. Napiszemy dlaczego przedłużamy czas reklamacji, co musimy jeszcze sprawdzić i podamy przybliżony termin odpowiedzi.
10. Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
11. Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.
12. Jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
- ponownie napisać do nas,
- zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
- Arbitra Bankowego - możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
- Rzecznika Finansowego.
- wystąpić z powództwem przeciwko Santander Bank Polska S.A do sądu powszechnego właściwego dla siedziby banku lub oddziału banku (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności) lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie wynikające z czynności bankowej przeciwko Santander Bank Polska S.A. można wytoczyć również przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby powoda. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości: www.ms.gov.pl, w zakładce rejestry i ewidencje.
Dodatkowe informacje: Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym z 5 sierpnia 2015 roku. |
13. Szczegółowe informacje o tym, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na santander.pl i w naszych placówkach.
Ochrona danych osobowych
14. Jeśli przystąpisz do tej oferty będziemy administratorem Twoich danych osobowych w takim zakresie, w jakim będziemy ją realizować.
15. Twoje dane osobowe przetwarzamy, aby zrealizować przedmiot oferty promocyjnej oraz zgodnie z tym regulaminem.
16. Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem. W szczególności stosujemy polskie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dotyczą one:
- ochrony osób fizycznych i przetwarzaniem ich danych osobowych,
- swobodnego przepływu takich danych,
- uchylenia dyrektywy 95/46/WE – „RODO”.
17. Spełniamy dla Ciebie obowiązek informacyjny, który wynika z regulacji art. 13 i 14 RODO.
18. Poprosimy Cię o przekazanie nam Twoich danych osobowych. Podanie ich jest dobrowolne, ale też niezbędne, aby zrealizować tę ofertę.
19. W Polityce przetwarzania danych określiliśmy szczegółowo:
- podstawę prawną,
- cel,
- okres przetwarzania Twoich danych,
- uprawnienia jakie Ci przysługują,
- inne ważne informacje, które dotyczą zasad przetwarzania danych osobowych.
Udostępniamy ją na: santander.pl/informacje-o-banku/polityka-przetwarzania-danych-osobowych.html
20. Kiedy będziemy realizować tę ofertę zapewniamy Twoim danym bezpieczeństwo i ochronę
przed:
- przetwarzaniem, które jest niedozwolone lub niezgodne z prawem,
- przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
Postanowienia końcowe
21. Regulamin oferty promocyjnej jest dostępny w wiadomości, którą otrzymasz jako zaproszenie do promocji w aplikacji Santander mobile.
22. Oferta nie łączy się z innymi naszymi promocjami dotyczącymi kredytu gotówkowego.
23. Jesteśmy odpowiedzialni za prowadzenie oferty promocyjnej i jej prawidłowy przebieg.
24. Możemy wydłużyć okres oferty promocyjnej.
25. W sprawach nieregulowanych w regulaminie oferty promocyjnej stosujemy przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw.
26. W kwestiach dotyczących kredytu, nieuregulowanych tym regulaminem stosujemy zapisy: umowy o kredyt i Taryfy opłat i prowizji pobieranych przez Santander Bank Polska S.A. za czynności bankowe dla klientów indywidualnych.
Słowniczek
27. Usługa bankowości elektronicznej (Santander internet/aplikacja Santander mobile) – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku płatniczego.
28. Bankowość internetowa (Santander internet), Bankowość mobilna (aplikacja Santander mobile) – to usługi bankowości elektronicznej.