Regulamin promocji Karta kredytowa na wiosnę 2024
Na skróty Co zyskasz w promocji |
O regulaminie
1. W regulaminie opisujemy warunki promocji. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
2. Gdy używamy zwrotów:
a. „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z promocji,
b. „my” – to Santander Bank Polska S.A.
3. Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniku.
4. Jeśli masz pytania zadzwoń do nas pod 1 9999 (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora).
Organizator
1. W regulaminie określiliśmy zasady promocji Karta kredytowa na wiosnę 2024 („promocja”).
2. Jesteśmy organizatorem tej promocji.
3. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
4. Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.
Uczestnicy
1. Możesz wziąć udział w promocji, jeśli spełnisz łącznie te warunki:
a. jesteś osobą fizyczną,
b. masz ukończone 18 lat i masz pełną zdolność do czynności prawnych,
c. nie obsługiwaliśmy dla Ciebie żadnej karty kredytowej głównej od 1 lutego 2023 r. do dnia rejestracji w promocji,
d. w okresie przystąpienia do promocji:
I. zarejestrujesz się w promocji, czyli poprawnie wypełnisz i wyślesz formularz ze strony promocji www.santander.pl/kk-wiosna24 Uruchomi się w nowym oknie oraz zapoznasz się z regulaminem promocji i zaakceptujesz go nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową,
II. złożysz wniosek o główną kartę kredytową wyłącznie na Twoim urządzeniu, uzyskasz pozytywną decyzję kredytową i zawrzesz umowę o tę kartę w Santander Internet lub w aplikacji Santander mobile. Możesz to zrobić, jeśli udostępniliśmy Ci taki wniosek w Twojej bankowości internetowej lub mobilnej po wstępnej ocenie ryzyka kredytowego,
III. masz wyrażoną zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych drogą elektroniczną w okresie przystąpienia do promocji i nie odwołasz tej zgody do końca trwania promocji,
IV. masz wyrażoną zgodę na przesyłanie korespondencji w formie elektronicznej przez elektroniczny kanał kontaktu (EKK) w okresie przystąpienia do promocji i nie odwołasz tej zgody do końca trwania promocji,
V. nie masz i nie złożysz sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych w okresie trwania promocji.
2. Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli zatrudniamy Cię na podstawie umowy o pracę lub współpracujesz z nami na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. umowy o dzieło, umowy zlecenia).
Czas promocji
1. Do promocji możesz zarejestrować się od 8 kwietnia 2024 r. do momentu uzyskania maksymalnej liczby uczestników promocji, ale nie dłużej niż do 7 maja 2024 r. (okres przystąpienia do promocji).
2. W promocji może wziąć udział maksymalnie 4000 uczestników, którzy jako pierwsi zarejestrują się w promocji, czyli poprawnie wypełnią i wyślą formularz znajdujący się na stronie promocji www.santander.pl/kk-wiosna24 Uruchomi się w nowym oknie oraz zapoznają się z regulaminem promocji i zaakceptują go nie później niż w dniu zawarcia umowy o główną kartę kredytową.
3. O tym, kiedy zakończy się czas, w którym możesz przystąpić do tej promocji, napiszemy na stronie promocji www.santander.pl/kk-wiosna24 Uruchomi się w nowym oknie.
4. Promocja trwa od 8 kwietnia 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. (okres trwania promocji).
Nagrody
1. Nagrodą w promocji jest brak opłaty miesięcznej za główną kartę kredytową przez pierwsze 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy o kartę kredytową.
Reklamacje
1. Reklamację możesz złożyć:
a. elektronicznie – napisz do nas w bankowości internetowej i mobilnej, jeśli korzystasz z tych usług,
b. telefonicznie – zadzwoń pod numer 1 9999 lub do naszej placówki (koszt połączenia będzie zgodny z taryfą operatora),
c. osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki,
d. pisemnie – napisz do nas:
• na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator w punkcie 3) lub do naszej placówki,
• na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen Uruchomi się w nowym oknie niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych. Podstawa prawna: ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
2. Adresy oraz numery telefonów znajdziesz na naszej stronie i w naszych placówkach.
W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację
1. Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
a. wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej,
b. listem.
2. Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 15 dni roboczych od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
3. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 35 dni roboczych. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
4. Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.
Co możesz zrobić, jeśli nie uwzględnimy Twojej reklamacji
1. Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
a. ponownie napisać do nas,
b. zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
• Arbitra Bankowego – możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
• Rzecznika Finansowego,
c. wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszej placówki (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
2. Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy Uruchomi się w nowym oknie.
3. Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl.
4. Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl Uruchomi się w nowym oknie.
Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę
1. Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
2. Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.
Ochrona danych osobowych
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
1. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
2. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie po to, aby zrealizować przedmiot promocji zgodnie z regulaminem.
3. Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować promocję.
Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych
1. Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy dla Ciebie na naszej stronie www.santander.pl/przydatne-informacje/polityka-przetwarzania-danych-osobowych Uruchomi się w nowym oknie.
2. W naszej polityce przetwarzania danych znajdziesz m.in:
a. podstawę prawną,
b. cel,
c. okres przetwarzania danych osobowych,
d. uprawnienia, które Ci przysługują, a także
e. inne informacje, które dotyczą zasad przetwarzania danych osobowych.
3. Zapewniamy Ci bezpieczeństwo z pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Będzie to ochrona przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Twoich danych, do których będziemy mieć dostęp w promocji.
Postanowienia końcowe
1. Regulamin udostępniamy na naszej stronie www.santander.pl/kk-wiosna24 Uruchomi się w nowym oknie.
2. Bierzemy odpowiedzialność za promocję i jej prawidłowy przebieg.
3. Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na naszej stronie www.santander.pl/pad Uruchomi się w nowym oknie i w naszych placówkach.
4. Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w regulaminie.
Słownik
Pojęcia | Jak te pojęcia są nazwane w naszym banku i jak je rozumiemy |
elektroniczny kanał kontaktu/ EKK | jest to serwis służący do przekazywania przez bank informacji kierowanych do klienta, wymiany korespondencji oraz posiadający dodatkowe funkcje, określone w Regulaminie Elektronicznego kanału kontaktu dostępnego na stronie www.santander.pl Uruchomi się w nowym oknie |
główna karta kredytowa/karta kredytowa | Karta płatnicza z limitem kredytowym, którą wydamy posiadaczowi karty kredytowej zgodnie z Regulaminem kart kredytowych dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A. |
obsługa karty kredytowej | usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej tj. karty uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty pomniejsza ustalony limit kredytowy |
opłata miesięczna | stanowi obsługę karty kredytowej w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych, który dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku |
placówka | oddział banku lub placówka partnerska |
Santander Internet/ mobile bankowość internetowa lub mobilna |
usługi Santander online (Santander Internet lub Santander mobile) to zdalny dostęp do usług bankowych, na które składają się: 1. Usługa bankowości elektronicznej, 2. Usługi bankowości internetowej niepowiązane z rachunkiem płatniczym. Santander Internet/ mobile jest usługą bankowości elektronicznej w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych |
usługa bankowości elektronicznej | usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku |
wniosek | wniosek o główną kartę kredytową złożony w Santander Internet lub w aplikacji Santander mobile, wyłącznie na Twoim urządzeniu (tablet, komputer, telefon) |