O regulaminie
- W regulaminie opisujemy warunki oferty. Zapoznaj się z nim, zanim do niej przystąpisz.
- Gdy używamy zwrotów:
- „Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która może skorzystać z tej oferty,
- „my” – to Santander Bank Polska S.A.
- Niektóre pojęcia w tekście mają swoje definicje. Oznaczyliśmy pogrubieniem pierwsze użycie tych pojęć i umieściliśmy je w Słowniku.
- Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas pod numer 1 9999 (opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora).
Na skróty
Co otrzymasz w tej ofercie
Prowizję 0% i oprocentowanie kredytu gotówkowego i kredytu na konsolidację wynoszące 12,99% w skali roku dla kredytu z całkowitą kwotą kredytu od 500 zł do 250 000 zł.
W jaki sposób przystąpisz do oferty
Z oferty skorzystasz, jeśli w czasie, gdy trwa oferta, złożysz wniosek o kredyt gotówkowy albo kredyt na konsolidację z całkowitą kwotą kredytu od 500 zł do 250 000 zł.
Na to zwróć szczególną uwagę
Aby skorzystać z tej oferty, musisz:
- być osobą fizyczną,
- masz ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych,
- być nowym klientem banku lub
- być klientem banku i na dzień 31.08.2024 r.:
- nie mieć aktywnego kredytu gotówkowego lub kredytu na konsolidację jako kredytobiorca lub współkredytobiorca,
- nie mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych,
- w czasie, gdy trwa oferta złożyć wniosek o kredyt gotówkowy lub wniosek o kredyt na konsolidację:
- w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej (jeśli Ci go udostępniliśmy, gdy wstępnie zbadaliśmy Twoją zdolność kredytową), lub
- na infolinii, lub
- w placówce bankowej lub placówce partnerskiej banku, lub
- na naszej stronie internetowej santander.pl (wniosek o kredyt gotówkowy z usługami Santander online), i w swoim wniosku zawnioskować o kredyt w całkowitej kwocie kredytu od 500 zł do maksymalnie 250 000 zł,
- otrzymać pozytywną decyzję kredytową,
- podpisać na podstawie tego wniosku umowę o kredyt gotówkowy lub kredyt na konsolidację.
Pamiętaj o tych datach
od 23.09.2024 r. do 14.11.2024 r. - czas trwania oferty
Organizator
- W regulaminie określiliśmy zasady tej oferty „Nowy kredyt gotówkowy” („oferta”).
- Jesteśmy organizatorem tej oferty.
- Nasza siedziba znajduje się w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854.
- Nasz bank jest zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723. Kapitał zakładowy i wpłacony to 1 021 893 140 zł.
Reklamacje
Możesz złożyć ją:
- elektronicznie – w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
- telefonicznie pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora),
- osobiście w naszej dowolnej placówce,
- pisemnie:
- na adres naszej siedziby (znajdziesz go w sekcji Organizator punkt 3.) lub naszej placówki (adresy placówek znajdziesz na naszej stronie),
- na nasz adres do doręczeń elektronicznych, gdy zarejestrujemy go w bazie adresów elektronicznych. Informację o tym adresie ogłosimy na www.santander.pl/adres-do-edoreczen niezwłocznie po jego zarejestrowaniu w bazie adresów elektronicznych.
Podstawa prawna: ustawa z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
W jaki sposób i w jakim terminie odpowiemy na Twoją reklamację
- Gdy składasz reklamację, możesz wybrać sposób, w jaki na nią odpowiemy:
- wiadomością w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej,
- listem.
- Na Twoją reklamację odpowiemy najpóźniej do 30 dni od dnia, w którym ją otrzymaliśmy.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiemy do 60 dni. Uprzedzimy Cię o tym. Podamy uzasadnienie opóźnienia, okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia oraz przybliżony termin odpowiedzi.
- Szczegółowe informacje, gdzie i jak składać reklamacje oraz jak je rozpatrujemy, udostępniamy na naszej stronie i w naszych placówkach.
Co możesz zrobić, jesli nie uwzględnimy Twojej reklamacji
- Gdy nie uwzględnimy Twojej reklamacji, możesz:
- ponownie napisać do nas,
- zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu w trybie pozasądowym do:
- Arbitra Bankowego - możesz to zrobić tylko wtedy, gdy wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 000 zł,
- Rzecznika Finansowego,
- wystąpić z powództwem przeciwko nam do sądu powszechnego właściwego dla naszej siedziby lub siedziby naszego oddziału (jeżeli zgłoszenie dotyczy jego działalności), lub miejsca wykonania umowy. Powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko nam możesz wytoczyć również przed sąd właściwy dla Twojego miejsca zamieszkania lub siedziby.
- Arbiter Bankowy działa przy Związku Banków Polskich. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy.
- Rzecznik Finansowy działa na podstawie Ustawy z 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.rf.gov.pl.
- Listę adresów sądów powszechnych znajdziesz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości www.ms.gov.pl.
Gdzie znajdziesz pomoc i do kogo możesz wnieść skargę
- Możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej miejskich lub powiatowych rzeczników konsumenta.
- Możesz wnieść skargę na działania nasze lub naszych placówek partnerskich do Komisji Nadzoru Finansowego.
Ochrona danych osobowych
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
- Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych, których użyjemy, aby zrealizować tę ofertę zgodnie z regulaminem.
- Twoje dane osobowe podajesz nam dobrowolnie. Są one niezbędne, abyśmy mogli zrealizować ofertę.
Gdzie znajdziesz naszą politykę przetwarzania danych osobowych
- Politykę przetwarzania danych osobowych publikujemy na stronie www.santander.pl/rodo.
- Z naszej polityki przetwarzania danych osobowych dowiesz się, po co zbieramy Twoje dane i co z nimi robimy, jakie prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych Ci przysługują i jak z nich skorzystać.
Postanowienia końcowe
- Regulamin udostępniamy na naszej stronie.
- Bierzemy odpowiedzialność za ofertę i jej prawidłowy przebieg.
- Możemy wydłużyć czas trwania oferty.
- Słownik pojęć i definicji, które dotyczą usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym udostępniamy na stronie www.santander.pl/pad i w naszych placówkach.
- Sprawy, których nie reguluje ten regulamin, rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem: Kodeksem cywilnym, oraz zgodnie z naszymi regulacjami, które dotyczą produktów opisanych w regulaminie.
- Abyśmy mogli zaprezentować Ci ofertę w usługach Santander online:
- nie możesz mieć złożonego sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego oraz
- musimy mieć Twoją zgodę na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym.
- Powyższe oświadczenia możesz sprawdzić i zmienić w ustawieniach bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, w zakładce Zgody.
Słownik
aplikacja mobilna, Santander internet – bankowość internetowa to usługa bankowości elektronicznej, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku płatniczego.
wniosek w naszej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej - zainicjowanie wnioskowania o kredyt gotówkowy online lub kredyt na konsolidację online poprzez kliknięcie "Sprawdzam ratę i składam wniosek”
nowy klient - to klient, który w czasie składania wniosku nie posiadał w banku żadnego produktu jako konsument.