Od 14 września inaczej zalogujesz się na konto w bankowości mobilnej i internetowej. Sprawdź, co się zmieniło 

Najczęściej wyszukiwane:

Masz Konto Godne Polecenia?

5 zł na miesiąc - tyle wynosi opłata za prowadzenie Konta Godnego Polecenie, jeśli nie zapewnisz wpływów 1000 zł
Co możesz zrobić, aby nie płacić za Konto Godne Polecenia?

  • Przenieś wynagrodzenie
    Wygodnie przenieś wynagrodzenie i aktywnie korzystaj z konta
    • nie musisz pamiętać o regularnym zasilaniu konta, wygodnie zleć nam przeniesienie wynagrodzenia: sam decydujesz jaką kwotę chcesz do nas przenieść, może to być całe wynagrodzenie lub jego % część. Wynagrodzenie przeniesiesz: w Santander internet, Santander mobile, w oddziale lub przez infolinię. 
    • przelewaj/wpłacaj co miesiąc na konto min.
      1000 zł – ochroni Cię to przed pobraniem opłaty miesięcznej za prowadzenie tego rachunku,
    • Konto Godne Polecenie możesz też zasilać regularnie w darmowych wpłatomatach w Twojej okolicy.
  • Wskazówki
    Korzystaj z kont, które naprawdę potrzebujesz
    • jeśli masz więcej niż 1 Konto Godne Polecenia, zdecyduj które naprawdę potrzebujesz,
    • możesz wybrać najlepsze Konto Jakie Chcę  - według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”,
    • regularnie sprawdzaj saldo swojego rachunku (zapewnienie środków na koncie w dniu pobrania opłaty nie spowoduje niedozwolonego limitu, możesz mieć szybki podgląd stanu rachunku w Santander mobile, sprawdzić saldo w Santander internet, w dowolnej placówce lub przez infolinię).
       

    Jeśli nie wiesz, czy masz Konto Godne Polecenia? Nazwę konta sprawdzisz w każdej placówce, przez infolinię, w Santander internet/mobile lub na wyciągu z konta.

Przenieś wygodnie swoje wynagrodzenie

Możesz zrobić to samodzielnie w Santander internet lub Santander mobile, lub przy pomocy doradcy
 

  • Santander internet
  • Santader mobile
  • Infolinia
  • Oddział
Wejdź w zakładkę Twoje sprawy.
Kliknij dane osobowe i pełnomocnictwa.
Przenieś do nas wynagrodzenie.
Kliknij Twoje sprawy.
Wybierz Dyspozycje oraz Dane osobowe i pełnomocnictwa.
Przenieś do nas wynagrodzenie.
Zadzwoń do nas pod numer 1 9999, 24/7.
Spotkaj się z doradcą w dowolnym oddziale.

Masz Pakiet wielowalutowy?

Wyjeżdzasz za granicę i masz włączony pakiet wielowalutowy? Sprawdź jak prawidłowo z niego korzystać, aby nie ponosić dodatkowych opłat:
 

  • Waluta
    Wypłacaj w walucie kraju, w którym przebywasz

    Jeśli wypłacasz pieniądze z bankomatu lub płacisz kartą za granicą, zawsze wybieraj opcję wykonania transakcji w walucie kraju, w którym aktualnie przebywasz. Wybrane bankomaty i terminale mogą proponować przewalutowanie transakcji bezpośrednio na PLN - Usługa DCC (Dynamic Currency Conversion).
    Kursy przewalutowania, jakie proponuje urządzenie są zazwyczaj niekorzystne. Zaakceptowanie transakcji z usługą DCC przy włączonym pakiecie wielowalutowym spowoduje obciążenie konta w PLN.

  • Bankomaty Grupy Santander
    Bankomaty Grupy Santander

    Wypłacając pieniądze z bankomatu za granicą, zachęcamy do korzystania z bankomatów Grupy Santander. Dzięki temu unikniesz dodatkowej opłaty, którą mogą pobierać operatorzy innych bankomatów. Opłata ta nie jest zależna od banku.

Zobacz, jak i gdzie wypłacać pieniądze za granicą

Sprawdź jak wyglądają przykładowe komunikaty podczas wypłaty pieniędzy z bankomatu za granicą
 

Po zaakceptowaniu takiej transakcji (ACCEPT CONVERSION) przy włączonym pakiecie wielowalutowym następuje obciążenie konta w PLN, a nie konta w EUR.

Jeżeli chcesz skorzystać z funkcjonalności pakietu wielowalutowego, należy wybrać przycisk DECLINE CONVERSION.
 

Masz kartę Dopasowaną?

3 zł na miesiąc – tyle wynosi stała miesięczna opłata za kartę.
Co możesz zrobić, aby nie płacić za kartę Dopasowaną?
 

Karta Dopasowana

Dopasuj kartę pod swoje potrzeby i płać nią aktywnie:

  • włącz opcję opłaty za 0 zł w Santander internet, Santander mobile, przez infolinię lub w dowolnej placówce banku,
  • zapłać kartą min. 5 razy w miesiącu, na dowolną kwotę, aby nie płacić za kartę opłaty miesięcznej.

Usługa Santander mobile to usługa bankowości elektronicznej. Do zwolnienia z opłaty za kartę Dopasowaną nie wliczają się transakcje typu Quasi Cash. Szczegóły oferty banku, informacje o opłatach, prowizjach, oprocentowanie są dostępne w placówkach banku oraz na stronie internetowej santander.pl. Opłaty za połączenia telefoniczne z numerami wskazanymi powyżej są zgodne z taryfą danego operatora. Stan na 1.07.2019 r.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto Godne Polecenia to rachunek płatniczy.
    • Przelew natychmiastowy w usłudze Santander internet to polecenie przelewu w systemie Express ELIXIR lub BlueCash.
    • Transakcja BLIK to polecenie przelewu albo polecenie przelewu wewnętrznego.
    • Płatność za granicą to transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
    • Wypłata w bankomacie za granicą to transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych.