W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Informacja dla klientów, którzy wnioskowali o tzw. „wakacje kredytowe” w związku z COVID-19 od 27 marca 2020 roku do 14 kwietnia 2020 roku

    Szanowni Klienci,

    zgadzając się na aneks do umowy kredytowej złożyliście oświadczenie: „Kredytobiorca oświadcza, iż potwierdza wysokość zadłużenia z tytułu kredytu wynikającą z dotychczasowej obsługi kredytu wg stanu na dzień złożenia wniosku”.

    Uznajemy to oświadczenie za niebyłe i nie zamierzamy w przyszłości wyciągać z niego żadnych skutków prawnych.

    Zdecydowaliśmy się wycofać to oświadczenie z aneksów do umów kredytowych. Naszym nadrzędnym celem jest wsłuchiwanie się w Państwa głos, dlatego odstąpiliśmy od pobierania oświadczenia, które wzbudziło niepokój klientów.

    Wypracowane zmiany są również efektem dialogu z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Obu stronom dialogu przyświecała troska o zapewnienie najwyższych standardów ochrony praw i interesów konsumentów. Jako instytucje zaufania publicznego, jesteśmy zawsze otwarci na potrzeby klientów, a wspólnym priorytetem jest dobro klientów i stosowanie prostych, zrozumiałych zapisów w umowach. Dialog, dbanie o wzajemne relacje i dążenie do porozumienia z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów są modelowym przykładem współpracy, przy poszanowaniu stanowisk obu stron.