W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    Ubezpieczenie
    samochodu

    OC, AC, Assistance oraz NNW

    Promocja

    Zyskaj nagrodę e-bon do 150 zł na zakupy w sklepach Biedronka lub Allegro

    Kup ubezpieczenie samochodu, spełnij warunki promocji i zarejestruj się w formularzu promocyjnym.

    Do promocji możesz przystąpić do wyczerpania puli nagród, ale nie dłużej niż do 17 czerwca 2025 roku.

    Kiedy przyda Ci się Ubezpieczenie samochodu

    OC

    OC

    Ubezpieczenie OC jest obowiązkowe. Musisz je mieć bo chroni Cię, gdy spowodujesz wypadek. Szkody wyrządzone innym w jego wyniku zostaną naprawione z ubezpieczenia OC.

    Ile wynosi suma ubezpieczenia?

    Górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela stanowi suma ubezpieczenia, która jest równowartością w złotych:

    • 29 876 400 PLN na każdego poszkodowanego – w przypadku szkód wyrządzonych osobom, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które jest objęte ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych,
    • 6 021 600 PLN w przypadku uszkodzenia mienia, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które objęte jest ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych.

    Po zakupie Ubezpieczenia OC możesz otrzymać Zieloną Kartę w dowolnym momencie. Wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim ubezpieczycielem.

    Wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej.

    Ubezpieczyciel nie wypłaci pieniędzy, m.in. za szkody:

    • w Twoim pojeździe,
    • polegające na zanieczyszczeniu lub skażeniu środowiska,
    • polegające na utracie gotówki, biżuterii, papierów wartościowych, wszelkiego rodzaju dokumentów oraz zbiorów filatelistycznych, numizmatycznych i podobnych.

    Pozostałe wyłączenia są wskazane w Ustawie o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.

    Autocasco

    Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Autocasco

     

    Wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej.

    Ubezpieczyciel nie wypłaci pieniędzy, m.in. za szkody:

    • powstałe przed rozpoczęciem okresu ochrony ubezpieczeniowej,
    • będące szkodami eksploatacyjnymi,
    • spowodowane podczas wyścigów, jazd konkursowych i treningów do tych jazd.

    Pozostałe wyłączenia są wskazane w OWU.

    Assistance

    Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Assistance

     

    Wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej.

    Świadczenia Assistance nie przysługują, jeśli:

    • zdarzenie jest skutkiem działań wojennych, aktów terrorystycznych, rozruchów lub zamieszek,
    • zdarzenie powstało w trakcie wykorzystywania pojazdu jako nauka jazdy, TAXI,
    • zgłaszana jest taka sama awaria, jaka już była zgłoszona do Ubezpieczyciela i w związku z którą była świadczona usługa assistance, jeżeli po pierwszej awarii nie została usunięta jej przyczyna.

    Pozostałe wyłączenia są wskazane w OWU.

    NNW

    Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów

     

      NNW Mini NNW Midi NNW Maxi
    Trwały uszczerbek na zdrowiu/ Śmierć (Suma ubezpieczenia dla każdego Ubezpieczonego) 25 000 PLN 50 000 PLN 100 000 PLN

    Wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej.

    Ubezpieczyciel nie wypłaci pieniędzy, m.in. za szkody:

    • które powstały w wyniku Twoich działań umyślnych lub rażącego niedbalstwa,
    • które powstały na skutek brania udziału w wyścigach, rajdach, jazdach konkursowych i związanych z nimi treningach,
    • które powstały w wyniku popełnienia lub usiłowania popełnienia samobójstwa lub samookaleczenia.

    Pozostałe wyłączenia są wskazane w OWU.

    Kiedy działa Ubezpieczenie samochodu

    Ubezpieczenie zadziała tam, gdzie będziesz go potrzebować

    • Wypadek

      Jeśli zdarzy Ci się wypadek, możesz otrzymać odszkodowanie na naprawę samochodu

    • Awaria

      Jeśli w trakcie podróży "złapiesz gumę" możesz liczyć na pomoc w organizacji auta zastępczego lub holowania

    • Kradzież

      Jeśli ktoś ukradnie Ci samochód możesz liczyć na wypłatę odszkodowania

    Jak możesz kupić ubezpieczenie samochodu

    Ubezpieczenie możesz kupić nawet trzy miesiące przed zakończeniem obecnej umowy ubezpieczenia

    • Zaloguj się do aplikacji mobilnej lub Santander internet

      Wypełnij elektroniczny formularz, w którym uzupełnisz dane pojazdu, współwłaścicieli i datę rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej. Odpowiedz na pytania dotyczące Twoich potrzeb ubezpieczeniowych. Sprawdzimy, czy mamy dla Ciebie odpowiednie ubezpieczenie.

    • Wybierz zakres ubezpieczenia i porównaj ceny

      Możesz porównać ceny jednocześnie w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań.

    • Podaj pozostałe dane do umowy

      Poprosimy Cię o dodatkowe dane, na podstawie których przygotujemy umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

    • Opłać polisę

      Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki. Pieniądze są pobierane w momencie zakupu ubezpieczenia. Polisę otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

    • Skontaktuj się z doradcą

      Zadzwoń pod numer telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora. Zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Doradca poprosi Cię o dane pojazdu, współwłaścicieli i datę rozpoczęcia ochrony. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na podstawie tych informacji doradca przedstawi ofertę dla Ciebie.

    • Wybierz zakres ubezpieczenia i porównaj ceny

      Doradca zaproponuje Ci rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. Podczas jednej rozmowy możesz porównać ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.

    • Podaj pozostałe dane do Umowy

      Doradca poprosi Cię o Twoje dane, na podstawie których przygotuje umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

    • Opłać polisę

      Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki. Pieniądze są pobierane w momencie zakupu ubezpieczenia. Polisę otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

    • Przyjdź do oddziału

      Zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Doradca poprosi Cię o podanie informacji, między innymi o dane pojazdu, współwłaścicieli i datę rozpoczęcia ochrony. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na podstawie tych informacji doradca sprawdzi, czy mamy dla Ciebie odpowiednie ubezpieczenie.

    • Wybierz zakres ubezpieczenia i porównaj ceny

      Doradca zaproponuje Ci rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. Podczas jednej wizyty w oddziale możesz porównać ceny w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych.

    • Podaj pozostałe dane do umowy

      Doradca poprosi Cię o Twoje dane, na podstawie których przygotuje umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz w oddziale lub na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

    • Opłać polisę

      Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki. Pieniądze są pobierane w momencie zakupu ubezpieczenia. Doradca przekaże Ci polisę, która jest potwierdzeniem zawarcia umowy.

    Jak możesz zgłosić szkodę

    Benefia (Compensa)

    Assistance

    +48 22 639 20 10

    Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

    1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
    2. marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
    3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszego kontaktu,
    4. krótki opis zaistniałego zdarzenia.

    OC, AC, NNW, Zielona Karta

    wypełnij formularz na zgloszenie.benefia.pl
    lub wyślij wiadomość na adres e-mail: szkody@compensa.pl Uruchomi się w nowym oknie
    zadzwoń: +48 22 212 20 30
    od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt w godzinach 7:00 - 20:00
    Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
    al. Jerozolimskie 162
    02-342 Warszawa

    Generali

    Assistance

    +48 913 913 913

    Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

    1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
    2. marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
    3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
    4. krótki opis zaistniałego zdarzenia

    OC, AC, NNW, Zielona Karta

    wypełnij formularz na https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend-new/#/ Uruchomi się w nowym oknie
    zadzwoń: +48 913 913 913
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00

    Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    ul. Senatorska 18
    00-082 Warszawa

    LINK4

    Assistance

    +48 22 444 44 44

    Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

    1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
    2. marka i typ oraz numer rejestracyjny pojazdu,
    3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
    4. krótki opis zaistniałego zdarzenia

    OC, AC, NNW, Zielona Karta

    wypełnij formularz na https://www.link4.pl/claims Uruchomi się w nowym oknie
    zadzwoń: +48 22 444 44 84
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
    LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    ul. Postępu 15
    02-676 Warszawa

    InterRisk

    Assistance

    +48 22 575 25 25

    Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:

    1. imię i nazwisko Ubezpieczonego,
    2. marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
    3. miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
    4. krótki opis zaistniałego zdarzenia

    OC, AC, NNW, Zielona Karta

    wypełnij formularz na https://www.interrisk.pl/interrisk/zglos-szkode Uruchomi się w nowym oknie
    lub wyślij wiadomość na adres e-mail: szkody@interrisk.pl Uruchomi się w nowym oknie
    zadzwoń: +48 22 575 25 25
    codziennie w godzinach 6:00 – 22:00
    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
    skrytka pocztowa nr 3334
    40-610 Katowice

    Chcesz wypowiedzieć OC lub odstąpić od ubezpieczenia

    Benefia (Compensa)

    Jak wypowiedzieć OC?

    Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

    Jak odstąpić od ubezpieczenia?

    Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

    Generali

    Jak wypowiedzieć OC?

    Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

    Jak odstąpić od ubezpieczenia?

    Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

    • mail
      centrumklienta@generali.pl

    • adres
      Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa

    LINK4

    Jak wypowiedzieć OC?

    Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

    Jak odstąpić od ubezpieczenia?

    Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

    InterRisk

    Jak wypowiedzieć OC?

    Jeśli chcesz zrezygnować z polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, złóż wypowiedzenie najpóźniej 1 dzień przed zakończeniem aktualnej umowy. W przeciwnym razie przedłuży się ona automatycznie na kolejne 12 miesięcy.

    • mail
      korespondencja@interrisk.pl

    • InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
      Centrum Rozliczeniowe
      ul. Niedźwiedziniec 10
      41-506 Chorzów
       

    Jak odstąpić od ubezpieczenia?

    Jeśli umowa została zawarta na odległość, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki.

    • mail
      korespondencja@interrisk.pl

    • InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
      Centrum Rozliczeniowe
      ul. Niedźwiedziniec 10
      41-506 Chorzów
       

    Dokumenty

    Najczęściej zadawane pytania

    • Przygotuj numer rejestracyjny samochodu. Przydatna może okazać się również aktualna polisa, dowód rejestracyjny auta oraz Twoje prawo jazdy.

    • Ochrona ubezpieczeniowa trwa przez cały okres umowy ubezpieczenia, którą zawierasz na 12 miesięcy. Umowa ubezpieczenia obowiązkowego OC jest przedłużana na kolejne 12 miesięcy, jeśli nie zostanie złożone oświadczenie o jej wypowiedzeniu. 

    • Zaloguj się do Santander internet lub do naszej aplikacji mobilnej i wejdź w zakładkę Oferta. Uzupełnij informacje o pojeździe i właścicielach pojazdu oraz podaj datę startu ochrony ubezpieczeniowej. Zadamy Ci kilka pytań i zaproponujemy rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.  Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań. 

      O wysokość składki możesz także zapytać doradcę w oddziale lub na infolinii pod numerem telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora.

    • Cenę ubezpieczenia wyliczana jest indywidualnie. Na wysokość składki ubezpieczeniowej mają wpływ m.in.:

      • parametry pojazdu (m.in. marka, model, rok produkcji, pojemność i moc silnika),
      • sposób użytkowania auta,
      • dane właścicieli (wiek, rok wydania prawa jazdy, miejsce zamieszkania, historia szkodowości),
      • wybrany przez Ciebie wariant lub pakiet ubezpieczenia.

      W każdej chwili możesz obliczyć ile zapłacisz za ubezpieczenie. Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej i przejdź do sekcji Oferta. O wysokość składki możesz także zapytać doradcę w oddziale lub na infolinii pod numerem telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) – opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora.

    • Składka za ubezpieczenie samochodu płatna jest jednorazowo. Składkę pobierzemy z Twojego rachunku w naszym banku, na podstawie Twojej zgody, w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia.

    • Informację o sprzedaży, wyrejestrowaniu lub demontażu samochodu zgłoś bezpośrednio do towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym masz zawartą aktualną umowę ubezpieczenia. 

    Polecamy

    Sprawdź inne produkty z naszej oferty

    Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

    Ochrona ubezpieczeniowa w ramach umowy Ubezpieczenia samochodu (świadczona jest przez: COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Szczegółowe informacje, w tym: Ogólne Warunki Ubezpieczenia Zielona Karta dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Autocasco dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Wyciąg z ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z 2003 r., nr 124, poz. 1152 z późn. zm.) określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie, Informacje dodatkowe dostępne są na stronie internetowej: santander.pl. Informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępna jest po zalogowaniu się do Santander internet albo Santander mobile oraz w placówkach banku.

    Bank jest agentem ubezpieczeniowym COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Bank jest wpisany pod nr 11135943/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, który prowadzi KNF. Infolinia 1 9999 (lub +48 61 81 1999, dla osób które dzwonią z zagranicy) - opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 7.08.2023 r.

    Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie. Numer w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych: 11135943/A.

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/bankowość internetowa/aplikacja Santander mobile - usługa bankowości elektronicznej, w rozumieniu wykazu usług reprezentatywnych, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.