Mobilna autoryzacja przyda Ci się, gdy chcesz potwierdzać swoje zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej. Tak jest wygodniej.
Swoje zlecenia potwierdzasz PIN‑em, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.

  • Samodzielnie ustawisz PIN

    Nie przepisujesz smsKodów za każdym razem.

  • Odcisk Twojego palca lub rozpoznanie twarzy (biometria)

    Logujesz się bezpiecznie i potwierdzasz zlecenia

  • Pamiętasz mniej haseł

    Ten sam PIN do aplikacji i mobilnej autoryzacji

Jakie zlecenia zrealizujesz i potwierdzisz mobilną autoryzacją

    • zalogujesz się

    • zrobisz przelew

    • zapłacisz kartą w internecie

    • zmienisz lub zamkniesz lokatę

    • doładujesz telefon

    • otworzysz nowe konto osobiste lub oszczędnościowe

    • zmienisz dane osobowe

Jak działa mobilna autoryzacja 

Zobacz, jakie to proste

Zlecasz przelew

Jeśli robisz przelew na komputerze, poprosimy Cię o potwierdzenie go w aplikacji mobilnej.

Potwierdzasz zlecenie

Zamiast czekać na smsKod i przepisywać go, potwierdź przelew mobilną autoryzacją.

Gotowe

Potwierdzenie przelewu zobaczysz w Santander internet i aplikacji Santander mobile.

Najczęściej zadawane pytania

  • Dlaczego warto potwierdzać transakcje mobilną autoryzacją?

    Mobilna autoryzacja to m.in:

    • bezpieczeństwo – potwierdzasz przelewy w aplikacji równie bezpiecznie, jak smsKodem,
    • czytelność powiadomień autoryzacyjnych – zobaczysz jasne i przejrzyste szczegóły potwierdzanej transakcji,
    • szybkość – nie przepisujesz SMS‑ów z telefonu, wystarczy, że zaakceptujesz swoje przelewy lub inne transakcje w aplikacji,
    • wygoda i nowe możliwości – potwierdzasz przelewy PIN‑em, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
  • Mam nowy telefon. Czy muszę aktywować mobilną autoryzację ponownie?

    Tak, jeśli masz nowy telefon, musisz ponownie włączyć mobilną autoryzację. 

    W Santander mobile (zanim się zalogujesz) kliknij na dole strony w mobilną autoryzację -> Włącz mobilną autoryzację, zaloguj się, ustaw PIN -> Zapisz. Następnie w Santander internet kliknij w Potwierdź włączenie mobilnej autoryzacji -> wpisz smsKod.

    Możesz też zadzwonić do nas pod numer 1 9999. Pomożemy!

  • Chcę używać odcisku palca lub rozpoznawania twarzy (biometrii) zamiast PIN-u. Jak to ustawić?

    Wykonaj poniższe kroki:

    1. Zaloguj się do Santander mobile na urządzeniu, którego używasz do mobilnej autoryzacji.
    2. Wejdź w Ustawienia > Mobilna autoryzacja > Biometria w mobilnej autoryzacji.
    3. Zaznacz Biometrię w mobilnej autoryzacji jako aktywną i zatwierdź swój wybór.

    Pamiętaj, że w przypadku niektórych operacji możemy dodatkowo poprosić Cię o podanie dotychczas używanego PIN‑u.

  • Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam PIN-u do mobilnej autoryzacji?

    Jeśli nie pamiętasz PIN‑u, to skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Doradca pomoże Ci zmienić narzędzie autoryzacji na inne, które było wykorzystywane przez Ciebie wcześniej (np. smsKod). Po zmianie możesz ponownie wybrać mobilną autoryzację w aplikacji i ustawić nowy PIN.

  • Chcę wrócić do korzystania z mobilnej autoryzacji, ale nie mogę jej aktywować.

    Wykonaj poniższe kroki:

    1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
    2. Wejdź w Ustawienia > Twoje urządzenia mobilne i usuń Mobilną autoryzację - obok nazwy Twojego urządzenia w kolumnie Mobilna autoryzacja kliknij Usuń.
    3. Zatwierdź zmianę, kliknij Usuń mobilną autoryzację.
    4. Wejdź w Ustawienia> Sposób potwierdzania zleceń i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania zleceń na mobilną autoryzację. Zatwierdź tę zmianę i wpisz smsKod.
    5. Zatwierdź zmianę w aplikacji Santander mobile.
  • Aplikacja z włączoną mobilną autoryzacją została przeze mnie usunięta.

    Jeśli usuniesz aplikację z zaufanego telefonu, dla której aktywna była mobilna autoryzacja, to nie potwierdzisz kolejnych zleceń. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

  • Chcę wrócić do korzystania z smsKodów lub tokena.

    Nie rezygnuj z mobilnej autoryzacji. Od momentu, gdy udostępnimy naszą nową aplikację mobilną (luty 2023 r.) wszyscy użytkownicy naszej aplikacji Santander mobile, będą potwierdzać swoje transakcje tylko mobilną autoryzacją. Będzie to jedyny sposób potwierdzania zleceń w aplikacji.

    Wykonaj poniższe kroki:

    1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
    2. Wejdź w Ustawienia > Sposób potwierdzania zleceń i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania zleceń na smsKod lub token. 
    3. Zatwierdź zmianę w aplikacji mobilnej, przy użyciu mobilnej autoryzacji.
    4. Możesz znów potwierdzać zlecenia smsKodem lub tokenem.
  • Gdzie sprawdzę listę urządzeń zaufanych?

    Sprawdź, czy liczba Twoich zaufanych urządzeń jest mniejsza niż pięć. Jeśli jest ich więcej niż pięć, usuń je z listy. Zrobisz to w Santander internet > Ustawienia > Twoje urządzenia mobilne.

Rozwińzobacz mniej

Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

Moje cele w aplikacji

Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

Szybki podgląd

Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

Bilety, parkingi, taksówki

Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. Google Pay to znak towarowy Google Inc. Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach i na santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 9.11.2022 r.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet, aplikacja Santander mobile, bankowość internetowa, aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej.
    • Przelew to polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego.
    • smsKod to powiadomienie SMS.
    • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.
    • Konto to rachunek płatniczy.
    • Moje cele to rachunek do celowego oszczędzania.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
    • Płatności BLIK to płatności z konta, do którego została wydana karta, za towary lub usługi w sklepach stacjonarnych, punktach usługowych lub sklepach internetowych, wymagające autoryzacji z wykorzystaniem kodu BLIK lub czeku BLIK.
    • BLIK zbliżeniowy to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym bez użycia kodu.