Lokata negocjowana

Lokata negocjowana

Indywidualnie negocjowane oprocentowanie i czas trwania lokaty

  • Indywidualny termin oszczędzania

    Indywidualny termin oszczędzania
    (24 miesiące dla lokat złotowych oraz 36 miesięcy dla walutowych)

  • Dowolny sposób przekazywania odsetek

    Dowolny sposób przekazywania odsetek i kapitału po upływie terminu lokaty

  • Możliwość aktywnego zarządzania finansami

    Możliwość aktywnego zarządzania finansami i osiągania większych korzyści niż w przypadku standardowej oferty lokat

Pieniądze nie lubią bezczynności

Klientom Santander Select oferujemy możliwość ulokowania środków na bezpiecznych
negocjowanych lokatach terminowych, których warunki uzgadniamy indywidualnie

  • Kiedy warto?
    • Gdy chcesz indywidualnie ustalić termin oszczędzania (do 24 miesięcy dla lokat złotowych oraz 36 miesięcy dla walutowych).
    • Gdy chcesz indywidualnie ustalić wysokość oprocentowania – możesz negocjować stopę procentową w zależności od kwoty, jaką chcesz ulokować na lokacie.
    • Gdy chcesz w najbardziej dogodny sposób dla Ciebie przekazać odsetki i kapitał po upływie terminu lokaty.
  • Dodatkowe informacje
    • Lokata zakładana jest dla kwot od: 100 000 PLN, 30 000 USD, 30 000 EUR, 15 000 GBP, 45 000 CHF.
    • Lokata jest oprocentowana według stałej stopy procentowej (w skali roku), obowiązującej przez cały okres trwania lokaty, a wysokość oprocentowania zależy m.in. od terminu i kwoty lokaty.
Zapytaj o lokatę

Otwórz lokatę, jak Ci wygodnie

Przez Linię Select usługi bankowości telefonicznej lub w oddziale – jak chcesz

  • Linia Select
  • Oddział
Skontaktuj się z Linią Select usługi bankowości telefonicznej
Zadzwoń pod numer 61 885 86 00 i potwierdź swoją tożsamość – wykorzystaj w tym celu numer NIK i hasło PIN lub system identyfikacji głosowej.
Podaj dane do umowy
Zapytaj naszego doradcę o szczegóły oferty, a następnie podaj mu swoje dane – posłużą nam do przygotowania umowy.
Podpisz umowę
Nasz kurier dostarczy Ci umowę do podpisania. Od razu zacznij korzystać z nowego konta – hasło do bankowości elektronicznej Santander online otrzymasz w wiadomości SMS.
Skontaktuj się z doradcą
Odwiedź oddział
Odwiedź dowolną placówkę Santander Bank Polska.
Podpisz umowę
Podpisz umowę, a doradca Select otworzy lokatę.
Zacznij oszczędzać
Od razu zacznij korzystać z nowej lokaty.

Proste zasady, przejrzyste opłaty

Wypłata gotówki w oddziale 0 zł
Przelew na rachunek w Santander Bank Polska lub w innym banku 0 zł

 

Zobacz Taryfę opłat i prowizji

Dokumenty

Scalona taryfa opłat i prowizji pobieranych przez Santander Bank Polska S.A. dla klientów indywidualnych obowiązująca od 14.08.2019 r. i 15.12.2019 r.
14 Sierpień 2019 r.
1294,3 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Tabela oprocentowania kont oraz lokat terminowych dla klientów indywidualnych
4 Październik 2019 r.
330,1 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Regulamin kont dla klientów indywidualnych
15 Październik 2019 r.
872,7 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Stan na 01.06.2019 r.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto Select to rachunki płatnicze.
    • Linia Select to usługi bankowości telefonicznej.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługi bankowości elektronicznej.
    • Przelew to polecenie przelewu.