Szukaj na stronie
Konto oszczędnościowe Select

Konto
oszczędnościowe Select

Oszczędzaj i korzystaj z pieniędzy bez utraty odsetek

  • Oprocentowanie 2,00% w skali roku do 100 000 zł

  • 0 zł za prowadzenie Konta oszczędnościowego Select

  • 0 zł za przelewy wewnętrzne
    na Konto Select 

Zależy Ci na regularnym oszczędzaniu
i swobodnym dostępie do środków?

Nasze Konto oszczędnościowe Select to najlepszy wybór

  • Wpłacaj ile chcesz

    Możesz wpłacić dowolną kwotę przy otwarciu konta. Nie wymagamy kwoty minimalnej

  • Zarabiaj

    Odsetki na koncie naliczamy codziennie w zależności od sald, które masz w danym dniu. Odsetki  wypłacamy co miesiąc

  • Wypłacaj bez utraty odsetek

    W razie potrzeby możesz swobodnie wypłacić pieniądze z konta bez utraty naliczonych odsetek

Otwórz konto, jak Ci wygodnie

Przez internet, telefon lub w oddziale

  • Zaloguj się do Santander internet

    Otwórz zakładkę Twoje produkty, kliknij w Oszczędności i inwestycje, a następnie wybierz opcję Otwarcie Konta.

  • Wybierz rodzaj konta

    Zaakceptuj wymagane zgody i wybierz z listy Konto oszczędnościowe Select.

  • Zacznij oszczędzać

    Od razu możesz korzystać z konta – znajdziesz je w zakładce Twoje produkty.

  • Zadzwoń do nas

    Zadzwoń do naszego doradcy pod numer 61 885 86 00 – potwierdź swoją tożsamość numerem PIN lub biometrią. Konto oszczędnościowe możesz otworzyć przez telefon, jeśli masz podpisaną Umowę usług bankowości telefonicznej Select.

  • Ustal warunki oferty

    Zapytaj naszego doradcę o szczegóły ofert i podaj mu dane potrzebne do przygotowania umowy.

  • Podpisz umowę

    Nasz doradca podczas rozmowy otworzy dla ciebie konto oszczędnościowe. Umowę wyślemy na Twój email.

  • Odwiedź oddział

    Porozmawiaj z naszym doradcą i podaj mu dane do umowy – podpiszesz ją na miejscu.

  • Zacznij oszczędzać

    Od razu zacznij korzystać z nowego konta oszczędnościowego.

  • Aktywuj dostęp do Santander internet i aplikacji mobilnej

    Korzystaj z konta przez internet lub aplikacji mobilnej.

Opłaty i dokumenty

Noty prawne

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Linia Select jest usługą bankowości telefonicznej.
  • Konto Select to rachunek płatniczy.
  • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
  • Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
  • Płatność kartą debetową to m.in. transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
  • Santander internet jest usługą bankowości elektronicznej.

Stawki oprocentowania są zmienne i podawane w skali roku.

Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać osoby, które posiadają w Santander Bank Polska status klienta Select (tj. osoby, której miesięczne wpływy na rachunek płatniczy prowadzony przez bank wynoszą minimum 10 000 zł lub wartość posiadanych oszczędności w banku wynosi minimum 150 000 zł - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy, złożeniem dyspozycji lub zawarciem umowy szczegółowej), zawarły umowę usług Santander online oraz zawarły umowę usług bankowości telefonicznej Select.

Korzystanie z Konta oszczędnościowego Select przez internet i telefon jest możliwe dla klientów, którzy zawarli umowę usług Santander online i umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select.

Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora.

 

Korzystanie z Konta oszczędnościowego Select przez internet i telefon jest możliwe dla klientów, którzy zawarli umowę usług Santander online.

Korzystanie z Konta oszczędnościowego Select na Linii Select jest możliwe dla Klientów, którzy zawarli umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select.