W bankowości internetowej
Pomoc w spłacie w Mini Firmie
Potrzebujesz wsparcia w spłacie kredytu, mamy dla Ciebie nową wirtualną rzeczywistość restrukturyzacji. Wejdź w zakładkę Twoje sprawy -> Pomoc w spłacie lub na Pulpicie, wystarczy kliknąć przycisk Przeterminowanie.
Wybierz Pomoc w spłacie, aby:
określić termin spłaty
spłacić zaległości natychmiastowo - Zapłać teraz
umówić rozmowę telefoniczną w wybranym przez Ciebie temacie
zmienić harmonogram spłaty kredytu firmowego
Samoobsługowa platforma kontaktowa
Narzędzie wykorzystuje następujące kanały komunikacji:
Samoobsługowa Infolinia
Samoobsługowa Infolinia
Dostępna pod numerem
61 424 81 69
od pon. do pt. 8.00-16.00
(koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora)
Automatyczny kontakt telefoniczny (IVR)
Automatyczny kontakt telefoniczny (IVR)
Połączenie z numeru
61 424 81 69
od pon. do pt. 8.00-16.00
Interaktywne sms
Interaktywne sms
Wysyłane z numeru
732 140 199
od pon. do pt. 8.00-16.00
Wiadomości e-mail
Wiadomości e-mail
Wysyłane z adresu
Możliwość zmiany warunków kredytu
Twoja firma ma trudności z płynnością finansową i chcesz obniżyć raty kredytu firmowego
Możesz jeden raz w całym okresie kredytowania złożyć wniosek o wydłużenie okresu jego spłaty o 12 miesięcy:
- Zwiększy się łączna kwota odsetek, które zapłacisz w całym okresie kredytowania
- Twoje miesięczne raty będą odpowiednio niższe. Rata kapitałowa będzie stała. Przez pierwszy rok Twoje raty kapitałowe będą stanowiły 50% wysokości rat z pozostałego okresu spłaty
- Jeśli aktualnie korzystasz z odroczenia w spłacie kredytu, harmonogram spłaty zmienimy po zakończeniu okresu odroczenia
Zanim się zdecydujesz, sprawdź, co jeszcze należy zrobić i jak może wyglądać harmonogram i wysokość rat.
Ustal sposób spłaty
Każdy Klient może się skontaktować z doradcą - opiekunem restrukturyzacyjnym, który pomoże znaleźć rozwiązanie, w sytuacji kiedy:
kontrahent opóźnia płatności wobec Ciebie
Twoja firma ma mniej zleceń
zmniejszyły się Twoje obroty
posiadasz zaległe raty i nie jesteś w stanie spłacić ich jednorazowo
masz wypowiedzianą umowę i chcesz podjąć spłatę w ratach
Wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie!
Przede wszystkim pamiętaj, że nam też zależy na porozumieniu.
Infolinia
Infolinia
Porozmawiajmy
61 850 22 00
od poniedziałku do piątku 8.00-16.00
Napisz do nas
Napisz do nas
Otrzymasz potwierdzenie na podany adres e - mail
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą
Możesz także złożyć wniosek o zmianę warunków kredytowania na:
e-mail: pomocwsplacie.firmy@santander.pl
adres: Departament Restrukturyzacji Kredytów MŚP
ul. Kolorowa 8
60-198 Poznań
Najczęściej zadawane pytania
Kiedy mogę skorzystać ze zmiany warunków kredytu dla firmy
Możesz skorzystać z oferty wydłużenia okresu spłaty kredytu i obniżenia rat kapitałowych, jeśli:
- masz kredyt firmowy, z wyłączeniem kredytu obrotowego oraz kredytu z dopłatami ARMiR
- na chwilę składania wniosku minęło co najmniej 12 miesięcy od momentu podpisania Twojej umowy kredytowej
- spłacasz kredyt w ratach miesięcznych
- nie masz zaległości w spłacie na żadnym kredycie firmowym w naszym banku, które przekraczają 30 dni
- nie masz zajęć egzekucyjnych
Wniosek o wydłużenie okresu spłaty kredytu możesz złożyć:
- elektronicznie, w bankowości internetowej dla firm,
- osobiście, w oddziale banku,
- telefonicznie pod numerem 1 9999, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą
Co zrobić jeśli nie mogę skorzystać z oferty dotyczącej zmiany warunków kredytu
Przede wszystkim pamiętaj, że nam też zależy na porozumieniu. W przypadku trudności ze spłatą zobowiązań kredytowych przygotowaliśmy dla Ciebie:
- platformę Pomoc w spłacie w bankowości internetowej
- infolinię do kontaktu z doradcą - opiekunem restrukturyzacyjnym
- wniosek, który możesz wysłać na wskazany adres e-mail bądź listownie.
Szczegółowe informacje o tych formach kontaktu znajdziesz w powyższych zakładkach.
Jak się przygotować się do rozmowy o zaległości w spłacie
Przede wszystkim doradca musi wiedzieć, jaka jest Twoja aktualna sytuacja finansowa (dochody, zobowiązania), z czego wynikają trudności w spłacie zadłużenia oraz o co chcesz zawnioskować. Wspólnie z doradcą na pewno znajdziecie rozwiązanie.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
- Płatność BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
- Przelew to polecenie przelewu.
- Konto, Konto osobiste, Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne to rachunki płatnicze
- SMSkod, to powiadomienie sms
- Santander online to usługa bankowości elektronicznej
Santander Bank Polska prowadzi indywidualną politykę kredytową. Podjęcie przez bank decyzji kredytowej poprzedzone jest zawsze analizą sytuacji finansowej kredytobiorcy w celu określenia jego zdolności kredytowej i tym samym możliwości spłaty zaciągniętych zobowiązań. Złożenie wniosku o restrukturyzację nie jest jednoznaczne z jego akceptacją. Jeśli wniosek o kredyt/ restrukturyzację zadłużenia zostanie odrzucony, bank poinformuje wnioskodawcę o przyczynach swej decyzji (zgodnie z art. 75 c ust. 5 Prawa bankowego).
Zapłać teraz to płatność dokonywana w serwisie Przelewy24. Usługa realizacji tej płatności, wykonywana przez PayPro, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15, zgodnie z Regulaminem dokonywania płatności w Serwisie Przelewy24.
Stan na dzień 26.04.2021.
Możesz złożyć wniosek kredytowy online. Nie musisz podpisywać dokumentów w oddziale – wszystkie formalności wykonasz bez wychodzenia z domu.
Po zmianie warunków umowy na Twój adres e-mail wyślemy:
- Aneks do umowy kredytowej,
- harmonogram spłat.
Z oferty skorzystasz, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz:
- obsługujesz swoje zobowiązanie kredytowe od co najmniej 6 miesięcy,
- kredyt był udzielony walucie polskiej bez współkredytobiorcy / poręczyciela i nie jest zabezpieczony wekslem lub poręczeniem Polfund.
Możesz złożyć wniosek o restrukturyzację przez formularz kontaktowy. W formularzu wybierz "Chcę złożyć wniosek o restrukturyzację" i wpisz wymagane dane. Doradca przeanalizuje Twój wniosek i skontaktuje się z Tobą.