Gdy po raz pierwszy uruchomisz aplikację, przejdziesz aktywację aplikacji i mobilnej autoryzacji. Dzięki temu wszystkie zlecenia w aplikacji i bankowości internetowej potwierdzisz odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.
Ważne!
Połącz loginy
W nowej wersji aplikacji Santander mobile, możesz korzystać tylko z jednego loginu.
Połącz obecne loginy, a zyskasz wygodny dostęp do swoich kont indywidualnych i firmowych na jednym telefonie. Gdy to zrobisz, Twój login firmowy będzie nieaktywny. Będziesz używać tylko loginu indywidualnego.
Znasz swój login i hasło do bankowości indywidualnej, jeśli nie – skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999 (opłata wg taryfy operatora).
Masz przy sobie telefon, na który dostajesz smsKody lub na którym korzystasz z mobilnej autoryzacji.
Na profilu firmowym masz:
transakcje w koszyku; wyślij je lub usuń zanim połączysz loginy - nie przeniesiemy ich.
uruchomione Alerty24 (powiadomienia) - wyłączymy je. Jeśli chcesz, włącz je po procesie połączenia loginów.
Jak połączyć loginy
Jeżeli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej:
zaloguj się do bankowości elektronicznej Mini Firma - jeśli z niej korzystasz,
wybierz Twoje sprawy > Bankowość mobilna i internetowa,
kliknij połączenie NIK profilu firmowego z indywidualnym.
Jeżeli prowadzisz działalność w innej formie prawnej lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej Mini Firma, połączysz swoje loginy w oddziale.
Gdzie znajdziesz profil firmowy po połączeniu loginów
Na profil firmowy przełączysz się:
w bankowości internetowej w prawym, górnym rogu, przy przycisku Wyloguj.
w obecnej i nowej wersji aplikacji wystarczy, że klikniesz strzałkę przy swoim imieniu.
Po połączeniu NIK, zalogujesz się do aplikacji loginem klienta indywidualnego. Później możesz przełączyć widok na profil firmowy.
Ważne!
Na jednym telefonie możesz korzystać z jednego loginu. Jeżeli nie połączysz NIK, potrzebujesz dodatkowego telefonu.
Pulpit
Możesz zdecydować, jak będzie wyglądał Twój pulpit. Wybierasz m.in. z wersji klasycznej oraz smart w kolorze czarnym lub czerwonym. Określ, jak mamy się do Ciebie zwracać w aplikacji i dopasuj skróty.
Skróty
Jeśli często z czegoś korzystasz, na pewno lubisz mieć to pod ręką. Na pulpicie zobaczysz 4 skróty do funkcji takich jak: przelew, nasza oferta lub BLIK. Ustaw te najbardziej przydatne dla siebie. Kliknij ikonkę plusa, a następnie „Dopasuj skróty”. Przeciągnij kafelek w miejsce skrótów i zapisz zmiany.
Tryb dyskretny
Jeżeli nie chcesz, żeby Twoje wydatki i stan konta były widoczne na pulpicie, włącz tryb dyskretny. Wystarczy, że 2 razy klikniesz logo Santander. Żeby wyłączyć ten tryb, zrób to samo.
BLIK
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty. Skrót do BLIKA znajdziesz na pulpicie.
Centrum pomocy
W nowej aplikacji możesz zapytać o produkty lub zgłosić reklamację. Znajdziesz tu również doradcę online i obsługę w języku migowym. Wystarczy, że wybierzesz Centrum Pomocy.
Mini Firma to szybki sposób na zarządzanie firmowym kontem na komputerze z dostępem do sieci.
Korzystaj z funkcji, które są Ci potrzebne i zarządzaj firmą bez wychodzenia z domu.
Od razu ciesz się dostępem do bankowości internetowej Mini Firma.
Moja Firma plusdla średnich i dużych firm
Moja Firma plus umożliwia zarządzanie finansami firmy na komputerze, by ograniczyć liczbę wizyt w banku do minimum.
Do dyspozycji dajemy szereg funkcji pozwalających na wykorzystanie narzędzia w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadało na potrzeby Państwa firmy.
Twoje firmowe finanse pozostaną bezpieczne, jeśli będziesz przestrzegać kilku zasad podczas korzystania z Mini Firma, Moja Firma plus czy Santander mobile. Sprawdź, co jest ważne.
Zobacz minimalne wymagania techniczne, które powinien spełniać Twój komputer, aby korzystanie z Moja Firma plus było wygodne i bezpieczne.
Odświeżyliśmy wygląd przelewu krajowego i zagranicznego. Kafelek Nowy przelew znajdziesz w skrótach i w szczegółach konta. Wybierz konto, z którego chcesz wysłać pieniądze. Wpisz odbiorcę, kwotę i tytuł, określ datę. Sprawdź, czy dane są poprawne i potwierdź.
Zarządzanie kartami
W aplikacji mobilnej aktywujesz, zastrzeżesz lub zablokujesz kartę. Możesz również łatwo ustawić nowy PIN, włączyć pasek magnetyczny i zmienić limit. Wszystkie opcje znajdziesz w Twoich produktach w Kartach.
Oferta
Wszystkie produkty i usługi znajdziesz w jednym miejscu. Wybierz Nasza oferta w skrótach lub w bocznym menu i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Autopay
Płać nowocześnie i wygodnie za przejazdy na autostradach A1 (Toruń Gdańsk) i A4 (Kraków Katowice). Zapomnij o korkach do bramek na autostradzie. Nie musisz też szukać drobnych lub karty. Wystarczy, że aktywujesz Autopay ekranie startowym aplikacji lub w zakładce Transport, Bilety, Usługi.
Bilety, parkingi
Kup w aplikacji mobilnej bilety komunikacji miejskiej lub opłać strefę parkingową. Funkcja dostępna jest w wybranych miastach w Polsce.
Zostaw opinię
Aplikację tworzymy dla Ciebie, dlatego znajdziesz w niej miejsca, w których możesz zostawić nam swoją opinię.
Poczta
Wiadomości i powiadomienia od nas znajdziesz pod ikoną koperty. Dodaliśmy do nich licznik, więc od razu zobaczysz, ile nowych informacji czeka na Ciebie.
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
Nowa wersja Santander mobile pobierze się sama. Podczas logowania zobaczysz nowy ekran powitalny.
Nie mam włączonej automatycznej aktualizacji
Jeśli nie masz włączonej automatycznej aktualizacji aplikacji na telefonie, pobierz nową wersję Santander mobile ze sklepów:
Google Play dla Android
App Store dla iOS.
Szukaj nazwy Santander mobile, a obok logo wybierz przycisk Aktualizuj.
Jak połączyć loginy
W nowej wersji aplikacji Santander mobile, możesz korzystać tylko z jednego loginu.
Połącz obecne loginy, a zyskasz wygodny dostęp do swoich kont indywidualnych i firmowych na jednym telefonie. Gdy to zrobisz, Twój login firmowy będzie nieaktywny. Będziesz używać tylko loginu indywidualnego.
Zanim połączysz loginy
Sprawdź, czy:
Znasz swój login i hasło do bankowości indywidualnej, jeśli nie – skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999 (opłata wg taryfy operatora).
Masz przy sobie telefon, na który dostajesz smsKody lub na którym korzystasz z mobilnej autoryzacji.
Na profilu firmowym masz:
transakcje w koszyku; wyślij je lub usuń zanim połączysz loginy - nie przeniesiemy ich.
uruchomione Alerty24 (powiadomienia) - wyłączymy je. Jeśli chcesz, włącz je po procesie połączenia loginów.
Jak połączyć loginy
Jeżeli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej:
zaloguj się do bankowości elektronicznej Mini Firma - jeśli z niej korzystasz,
wybierz Twoje sprawy > Bankowość mobilna i internetowa,
kliknij połączenie NIK profilu firmowego z indywidualnym.
Jeżeli prowadzisz działalność w innej formie prawnej lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej Mini Firma, połączysz swoje loginy w oddziale.
Gdzie znajdziesz profil firmowy po połączeniu loginów
Na profil firmowy przełączysz się:
w bankowości internetowej w prawym, górnym rogu, przy przycisku Wyloguj.
w obecnej i nowej wersji aplikacji wystarczy, że klikniesz strzałkę przy swoim imieniu.
Po połączeniu NIK, zalogujesz się do aplikacji loginem klienta indywidualnego. Później możesz przełączyć widok na profil firmowy.
Ważne!
Na jednym telefonie możesz korzystać z jednego loginu. Jeżeli nie połączysz NIK, potrzebujesz dodatkowego telefonu.
Pobierz aplikację Santander mobile
Zeskanuj kod QR i przejdź do właściwego sklepu
dla twojego urządzenia mobilnego
Google Play
App Store
Aplikacja Santander mobile jest dostępna tylko w sklepach Google Play i App Store. Ze względów na bezpieczeństwo, nie instaluj jej z innych źródeł.
Ważne! Przy pobieraniu aplikacji ze sklepu Google Play i App Store zwróć uwagę na dostawcę aplikacji – pamiętaj jest nim wyłącznie Santander Bank Polska.
Aplikacja Santander mobile jest dostępna tylko w sklepach Google Play i App Store. Ze względów na bezpieczeństwo, nie instaluj jej z innych źródeł.
Ważne! Przy pobieraniu aplikacji ze sklepu App Store i Google Play zwróć uwagę na dostawcę aplikacji – pamiętaj jest nim wyłącznie Santander Bank Polska.