Najczęściej wyszukiwane:

Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki

Załóż Profil zaufany i zyskaj bezpłatny dostęp online do serwisów administracji publicznej

  • Wygoda

    Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego NIK i hasła PIN

  • Online

    Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu

  • Dostępność

    Profil zaufany w Mini Frma/Moja Firma Plus założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet

  • Oszczędność czasu

    Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Mini Firma/Moja Firm Plus

Lista spraw

Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane m.in. z:

Sprawdź, czy swoją sprawę załatwisz za pomocą Profilu zaufanego

Szczegółowa lista spraw

Jak założyć Profil zaufany?

Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:

  • konto osobiste lub firmowe (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
  • aktywny dostęp do usług Mini Firma lub Moja Firma plus tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
  • numer PESEL,
  • aktualne dane.
1

Krok 1

Zaloguj się do Mini Firma/Moja Firma Plus

2

Krok 2

Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.

3

Krok 3

Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).

4

Krok 4

Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.

Nie jesteś klientem banku?

Jak logować się Profilem zaufanym?

1

Wejdź na portal administracji publicznej

(np.epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl,
biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę

2

Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym

przez bankowość elektroniczną — kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Mini Firma/Moja Firma Plus

3

Wpisz swój NIK i hasło PIN

następnie zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę urzędu

Pytania i reklamacje

 
  • Zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
    • utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
    • dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
    • logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
    • niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
    • obsługą złożonych wniosków.
  • Zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:

Kontakt

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Infolinia

W oddziale

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych