Pobierz aplikację
Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki
Załóż Profil zaufany i zyskaj bezpłatny dostęp online do serwisów administracji publicznej
Wygoda
Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego NIK i hasła PIN
Online
Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu
Dostępność
Profil zaufany w Mini Frma/Moja Firma Plus założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet
Oszczędność czasu
Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Mini Firma/Moja Firm Plus
Lista spraw
Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane m.in. z:
Sprawdź, czy swoją sprawę załatwisz za pomocą Profilu zaufanego
Jak założyć Profil zaufany?
Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:
- konto osobiste lub firmowe (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
- aktywny dostęp do usług Mini Firma lub Moja Firma plus tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
- numer PESEL,
- aktualne dane.
Krok 1
Zaloguj się do Mini Firma/Moja Firma Plus
Krok 2
Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.
Krok 3
Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).
Krok 4
Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.
Nie jesteś klientem banku?
Jak logować się Profilem zaufanym?
Wejdź na portal administracji publicznej
(np.epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl,
biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę
Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym
przez bankowość elektroniczną — kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Mini Firma/Moja Firma Plus
Wpisz swój NIK i hasło PIN
następnie zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę urzędu
Pytania i reklamacje
Zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
- utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
- dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
- logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
- niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
- obsługą złożonych wniosków.
Zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:
- założeniem Profilu zaufanego i dostępem do niego w Mini Firma,
- dostępem i działaniem systemu Mini Firma.
- Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Zasadami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji.
Kontakt
Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online
od 8:00 do 20:00 w dni robocze
wybierz połączenie głosowe
lub video
Infolinia
Infolinia
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych