Najczęściej wyszukiwane:

  

Usługa dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych korzystających z pilotażowej aplikacji mobilnej  Santander OneApp Polska.

  • Masz konto firmowe, pobierz pilotażową aplikację mobilną Santander OneApp Polska i korzystaj z BLIKA

  • Korzystasz z BLIKA, gdy zapomnisz karty czy gotówki

  • Za BLIKA nic nie płacisz

 

Wypłacaj gotówkę z bankomatu za 0 zł

Wypłacasz gotówkę BLIKIEM z bankomatu

  1. Z menu bankomatu wybierz opcję wypłaty BLIK.
  2. Zaloguj się do pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska i wybierz ikonę BLIK.
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go w bankomacie.
  4. Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Instrukcja przelew na telefon BLIKIEM

Przelewaj na numer telefonu BLIK

Robisz przelew BLIKIEM na telefon

  1. Zaloguj się do pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska na telefonie.
  2. Następnie wybierz przelew na telefon BLIK.
  3. Wpisz lub wybierz numer telefonu osoby, do której chcesz zrobić przelew z listy kontaktów.
  4. Podaj kwotę i naciśnij Gotowe.
  5. Sprawdź prawidłowość i naciśnij potwierdź.
  6. Otrzymasz potwierdzenie wykonania przelewu i możesz poinformować o tym odbiorcę.
Instrukcja przelew na telefon BLIKIEM

Jak odebrać przelew BLIK

  • Zaloguj się do pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska. Kliknij  a następnie Ustawienia BLIK

  • Wybierz Przelew na telefon BLIK

  • Naciśnij Rejestruj numer

Chcesz wiedzieć, kto z Twoich znajomych korzysta z BLIKA?

Sprawdź to w książce telefonicznej, widocznej w aplikacji podczas robienia przelewu.
Przy numerze telefonu osoby, która korzysta z BLIKA wyświetli się ikona 

Płać w internecie

Robisz przelew BLIKIEM w internecie

  1. Na stronie sklepu wybierz płatność BLIK.
  2. Zaloguj się do pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska i wybierz ikonę BLIK.
  3. Przepisz lub skopiuj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) z pilotażowej aplikacji Santander OneApp Polska do okna na stronie płatności.
  4. Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Instrukcja przelew na telefon BLIKIEM

Płać w sklepie

Płacisz BLIKIEM w sklepie stacjonarnym

  1. Poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić BLIKIEM.
  2. Zaloguj się do pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska i kliknij w ikonę BLIK.
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go na terminalu POS.
  4. Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Instrukcja przelew na telefon BLIKIEM

Jesteś klientem indywidualnym i firmowym

Przelew na telefon BLIK

  • Konto, na które wpływać będą pieniądze przekazywane na mój nr telefonu BLIK

    1. Do jednego nr telefonu możesz mieć podłączone tylko jedno konto, na które będą wpływać do Ciebie pieniądze.
    2. Możesz wskazać konto osobiste lub firmowe.
    3. Zrobisz to w momencie rejestracji do bazy BLIK.
    4. Jeśli chcesz zmienić konto, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Kliknij przelew na telefon BLIK a następnie przycisk zmień rachunek.
  • Konto, z którego pobierane będą pieniądze, gdy wykonam przelew na nr telefonu BLIK do innej osoby

    1. Możesz wykonać przelew BLIK zarówno z konta osobistego jak i firmowego.
    2. Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta osobistego, musisz wybrać profil klienta indywidualnego i wybrać usługę przelew na telefon.
    3. Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta firmowego, musisz wybrać profil klienta firmowego i wybrać usługę przelew na telefon.

Generowanie kodu BLIK

  1. Realizację płatności lub wypłatę gotówki przy wykorzystaniu kodu BLIK możesz zrobić zarówno z konta osobistego jak i firmowego.
  2. Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta osobistego, wybierz profil klienta indywidualnego.
  3. Jeśli chcesz, aby pieniądze zostały pobrane z Twojego konta firmowego, wybierz  profil klienta firmowego.
  4. Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto firmowe, to wybierzemy domyślnie konto do obciążeń. W przypadku jego braku, wybierzemy konto, które wskazałeś w umowie do pobierania opłat za usługę Mini Firma.

 

Pobierz aplikację i zacznij korzystać z BLIKA!

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz
pilotażową aplikację mobilną Santander OneApp Polska

Pobierz aplikację z Google Play
Pobierz aplikację z AppStore
Aplikacja Santander mobile na smartfonie

Bezpieczne płatności

  • Gdy płacisz BLIKIEM, korzystasz z jednorazowego, sześciocyfrowego kodu, który jest ważny przez 2 minuty

  • Każdą transakcję potwierdzasz w pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska

  • Możesz ustawić własne dzienne limity transakcji BLIK w bankowości internetowej Santander Mini Firma

Uwaga! Oszuści przejmują konta twoich znajomych na Facebooku. Bądź czujny, gdy ktoś poprosi Cię o podanie kodu BLIK.

  • Stosuj podwójną metodę potwierdzania swojej tożsamości, zwłaszcza w mediach społecznościowych

  • Zweryfikuj tożsamość znajomego – najlepiej zadzwoń do niego

  • Sprawdź podsumowanie transakcji przed jej potwierdzeniem

  • Chroń swój PIN do pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska

Dokumenty

Regulamin BLIKA dla firm w pilotażowej aplikacji
6 Kwiecień 2023 r.
49.6 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Najczęstsze pytania

Rozwińzobacz mniej

Masz pytania

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Infolinia

W oddziale

Sprawdź również

Aby korzystać z BLIKA dla firm w pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp, klient musi być osobą fizyczną prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. Funkcjonalność ta dostępna jest po zawarciu Umowy bankowości elektronicznej Mini Firma oraz otwarciu konta firmowego w złotych polskich i pobraniu pilotażowej aplikacji mobilnej Santander OneApp Polska ze sklepu internetowego oraz zaakceptowaniu regulaminu BLIK dla firm. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 25.04.2023

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Płatność BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
    • Płatność zbliżeniowa BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK.
    • Przelew na telefon BLIK / Przelew na telefon to przelew wykonywany na podstawie Dyspozycji, składanej w aplikacji Santander mobile, polegający na przekazaniu środków pieniężnych na konto Odbiorcy zarejestrowanego w Bazie powiązań BLIK i realizowany w czasie rzeczywistym w dniu złożenia Dyspozycji Przelewu, Przelew na telefon BLIK jest Poleceniem przelewu.
    • Wypłata gotówki BLIK / Wypłata BLIK    to transakcja BLIK polegająca na wypłacie środków pieniężnych w bankomacie lub w Terminalu POS, bez użycia karty płatniczej, Wypłata BLIK jest Wypłatą gotówki.
    • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Konto to rachunek płatniczy