Najczęściej wyszukiwane:
KOMUNIKAT MT101 (Request for Transfer)

KOMUNIKAT MT101 (Request for Transfer)

Umożliwimy Ci zlecanie przelewów z zagranicy i zdalne zarządzanie Twoimi rachunkami, bez konieczności podróży i ustanawiania pełnomocników

  • Zarządzanie środkami finansowymi firmy
    Sposób na zarządzanie środkami finansowymi firmy

    Usługa dotycząca realizacji przychodzących komunikatów MT101 stosowana przez użytkowników sieci SWIFT jest dyspozycją przesłaną przez bank zagraniczny do banku krajowego prowadzącego rachunek klienta, zgodnie z którą w ciężar rachunku klienta ma być wykonany przelew krajowy lub zagraniczny na rzecz wskazanego odbiorcy

  • Dla firm międzynarodowych
    Dla firm międzynarodowych

    Idealne rozwiązanie dla firm nie ograniczających zarządzania swoimi środkami finansowymi do lokalnego rynku, w tym dużych firm z filiami w różnych krajach, przedstawicielstw, oddziałów i spółek zależnych

  • Szybka i tania forma rozliczeń
    Szybko i tanio

    Komunikat MT101 to tania i szybka forma rozliczeń w obrocie dewizowym

  • Wygodne zarządzanie rachunkiem
    Wygodne zarządzanie rachunkiem

    Możliwość zlecania poleceń wypłaty z zagranicy i zdalnego zarządzania swoimi rachunkami, bez konieczności podróży i ustanawiania pełnomocników

Dodatkowe informacje

Dla oddziałów i stałych kontrahentów

Zleceniodawcą może być firma macierzysta klienta za granicą lub inny podmiot współpracujący z klientem, mający prawo do obciążania jego rachunku w banku krajowym.

Gwarantowane bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo tych transakcji zapewnione jest dzięki wykorzystaniu standardów gwarantowanych przez organizację SWIFT.

Dodatkowa korzyść

Na życzenie istnieje możliwość otrzymywania wyciągu z rachunku z pełnym opisem transakcji (wyciąg w postaci komunikatu SWIFT przesyłany na wskazany w dyspozycji adres SWIFT-owy banku zagranicznego).

Dokumenty

Taryfa opłat i prowizji pobieranych przez Santander Bank Polska za czynności bankowe dla firm - część 1
1 Grudzień 2019 r.
386,6 kB
PDF
pl_PLen_US
Pobierz

Jak skorzystać z usługi MT101?

1

Podpisz umowę

Warunkiem korzystania z usługi jest podpisanie przez klienta – w oddziale Santander Bank Polska – Umowy o realizację komunikatów MT101 oraz podpisana przez Bank umowa z bankiem zagranicznym na obsługę takich komunikatów.

2

Dowiedz się więcej

Szczegółowych informacji na temat usługi udzielają Doradcy w oddziałach Santander Bank Polska.