Udogodnienie dla małej firmy
Możesz skorzystać jeżeli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą
Pieniądze na koncie
Odzyskasz pieniądze, jeśli Twój klient nie płaci terminowo faktur
Korzystne ceny
Na etapie polubownym płacisz tylko za odzyskane należności
Dobre relacje z klientem
Wszystkie podjęte przez Payhelp działania są etyczne i zgodne z prawem. Payhelp rozumie biznes i szanuje Twoje relacje z klientem
Kompleksowe działanie
W pierwszej kolejności Payhelp podejmuje działania polubowne, a jeśli nie odzyska pieniędzy zaproponuje, aby pomógł w tym sąd
Opieka prawna
Payhelp zapewnia wsparcie ekspertów na każdym etapie sprawy
Payhelp to:
Sposób na zaległe faktury
Payhelp skutecznie i etycznie odzyskuje za Ciebie zaległości od klientów, którzy nie płacą faktur w terminie.
Płatność za sukces
Płacisz tylko za odzyskane pieniądze.
Jedno logowanie
Korzystasz z eWindykacji po zalogowaniu do Mini Firma internet.
Zobacz, jakie to proste!
- Jak skorzystać z Payhelp
Nie masz konta firmowego z usługami Mini Firma?
Załóż konto firmowe, aby móc korzystać z eWindykacji.
Przez eWniosek
Najczęściej zadawane pytania
Czy połączenie z Payhelp jest bezpieczne?
Tak. Klientom korzystającym z Payhelp gwarantujemy pełne bezpieczeństwo. Poufność przesyłanych danych zapewnia zastosowanie protokołu TLS 1.2.
W momencie przejścia z Mini Firma do Payhelp pojawił się błąd. Co mam teraz zrobić?
W przypadku pojawienia się błędu, nastąpi przekierowanie do ekranu logowania Mini Firma internet.
Co różni Payhelp od faktoringu?
Payhelp i faktoring to dwie zupełnie różne usługi. Z pomocą Payhelp odzyskujesz pieniądze z tzw. przeterminowanych faktur, czyli takich, których termin płatności minął, a klienci wciąż ich nie uregulowali. Firmy faktoringowe swoimi usługami obejmują faktury nieprzeterminowane, czyli takie, których termin płatności jeszcze nie minął. Opłaty za usługi faktoringowe są uzależnione m.in. od wysokości kwoty na zaległej fakturze, czasu obsługi oraz dodatkowych opcji faktoringu.
Jakie faktury mogę dodać do Payhelp?
Payhelp obsługuje faktury: przeterminowane (od 1 dnia do 10 miesięcy po terminie płatności), o wartości od 1 zł do 50 000 zł brutto (przy czym minimalna prowizja dla klientów Santander Bank Polska wynosi zawsze 40 zł).
W przypadku faktur o wyższej wartości prosimy o wiadomość na kontakt@payhelp.pl wraz z załączonym skanem faktury – zweryfikujemy możliwość przygotowania indywidualnej oferty.
Kiedy stosujemy działania polubowne, a kiedy sądowe?
W pierwszej kolejności podejmiemy próbę polubownych rozmów z Twoim klientem. Takie działania sprowadzają się zwykle do umiejętnego przypomnienia o zaległościach, negocjacji, wspólnego szukania rozwiązań spłaty. Formy kontaktu, z jakich będziemy korzystać to: mejl, rozmowy telefoniczne, listy tradycyjne (w tym wezwania do zapłaty) oraz sms-y.
Jeśli Twój klient nie ureguluje opłaty w toku działań polubownych w przeciągu około 40 dni, skontaktuje się z Tobą nasz prawnik i zaproponuje Ci rozpoczęcie działań sądowych. Na tym etapie oferujemy pełne wsparcie prawne w Elektronicznym Postępowaniu Upominawczym (tzw. EPU lub e-Sąd) – nasi prawnicy wyręczą Cię we wszystkich czynnościach.
Skontaktuj się z nami
Dowiedz się więcej o Payhelp
Ponad 25 lat doświadczenia na rynku windykacji
1,8 mln
rozwiązanych spraw1 mld PLN
odzyskanych długów
Sprawdź inne usługi z naszej oferty
Usługa Payhelp świadczona jest dla klientów na podstawie odrębnej umowy, zawartej przez klienta z BEST S.A. Korzystanie z Payhelp możliwe jest za pośrednictwem Mini Firma internet. Usługa Payhelp skierowana jest do nowych i obecnych klientów banku, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Usługa Payhelp jest dostępna dla klientów, którzy zawrą z Santander Bank Polska S.A. umowę bankowości elektronicznej Mini Firma. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A., na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999 – opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 22.06.2020 r.