Szybka informacja
Bank przekazuje potwierdzenia poleceń wypłaty na wskazany przez klienta adres e-mail
Dla zleceniodawcy i odbiorcy
Potwierdzenia poleceń wypłaty mogą być przysyłane zarówno w przypadku poleceń wypłaty wychodzących, jak i przychodzących
Szeroka grupa użytkowników
Z elektronicznego potwierdzenia polecenia wypłaty mogą korzystać krajowe i zagraniczne podmioty gospodarcze oraz inne jednostki organizacyjne
Elektroniczne potwierdzenie poleceń wypłaty
Doskonały sposób na bieżące monitorowanie wszystkich transakcji dewizowych na rachunku Twojej firmy – elektroniczne potwierdzenie każdej transakcji otrzymasz na Twój e-mail
Dodatkowe informacje
W interesie firmy
Stosowanie elektronicznego potwierdzenia polecenia wypłaty sprzyja optymalizacji zarządzania środkami finansowymi firmy.
Dla posiadaczy rachunków w Santander Bank Polska
Odbiorcą usługi może być klient (zleceniodawca, odbiorca) posiadający w Santander Bank Polska rachunek bieżący/konto osobiste, z którego zleca wykonanie lub na które otrzymuje polecenia wypłaty.
Przy transakcjach realizowanych przez bank
Elektroniczne potwierdzenie może dotyczyć tylko takiego polecenia wypłaty (wychodzącego, przychodzącego), które po spełnieniu określonych warunków ujętych w Umowie oraz wymagań uregulowanych odrębnymi przepisami zostało przyjęte do wykonania przez Santander Bank Polska.
Dokumenty
Jak skorzystać?
Podpisz umowę
Warunkiem korzystania z usługi jest podpisanie – w oddziale Santander Bank Polska – odpowiedniej Umowy w której wskazuje się adres/y e-mail, na który/które Santander Bank Polska będzie przekazywał potwierdzenia wykonanych/otrzymanych poleceń wypłaty.
Dowiedz się więcej
Szczegółowych informacji na temat usługi udzielają doradcy w oddziałach Santander Bank Polska.