Najczęściej wyszukiwane:

Koronawirus

Komunikaty, wskazówki i aktualne informacje
o naszej dostępności

Zobacz więcej

Nasze wsparcie

Rozwiązania, które wspierają Cię w codziennym bankowaniu

Podwójna moc pomagania

Razem wspierajmy walkę z koronawirusem

Wspólnie zebraliśmy już

1 299 261,46 

Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu

Bankowość internetowa i aplikacja mobilna to najprostsze sposoby bezpiecznego zarządzania pieniędzmi, w dowolnym miejscu i czasie.

  • Klient indywidualny

  • Select

  • Private Banking

  • Małe firmy

  • Duże firmy i korporacje

Klient indywidualny

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.

Nowi klienci otworzą Konto Jakie Chcę w rozmowie wideo z doradcą.

Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie

Select

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy Doradcy online podczas połączenia wideo w bankowości internetowej i mobilnej

pomocy telefonicznego doradcy Select pod numerem 61 885 86 00

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.

Nowi klienci otworzą Konto Select w rozmowie wideo z doradcą.

Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie

Private Banking

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

Możesz również:

skontaktować się ze swoim doradcą Bankowości Prywatnej

zgłosić prośbę o kontakt zwrotny w formularzu kontaktowym  

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.

Małe firmy

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Mini Firma lub Moja Firma plus

aplikacji mobilnej Santander mobile dla firm

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

Nowi klienci otworzą Konto Firmowe Godne Polecenia w rozmowie wideo z doradcą.

bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy i wymienisz walutę.

Duże firmy i korporacje

Skontaktuj się z Doradcami Operacyjnymi:

Centrum Obsługi Biznesu: (71) 393 8888, godz. 8:00-16:00 w dni robocze

Centrum Obsługi Klienta Firmowego: (81) 461 2243, godz. 8:00-16:00 w dni robocze

Zapraszamy do telefonicznego kontaktu z Państwa Doradcą/Bankierem w Centrum Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej

 

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej iBiznes24

aplikacji mobilnej iBiznes24 mobile

pomocy Doradców iBiznes24: (61) 856 56 06, godz. 8:00-18:00 w dni robocze

Bankuj z domu

Większość spraw możesz załatwić, korzystając z banku bez wychodzenia z domu

Sprawdź dostępność naszych placówek

  • Aktualna lista placówek i zmiany w godzinach dostępności

  • Zasady obsługi w naszych placówkach

Aktualna lista placówek i zmiany w godzinach dostępności

Mamy na uwadze ochronę klientów i naszych pracowników. Czas pracy naszych placówek zostaje skrócony, a niektóre z nich są zamknięte.

Do odwołania zamknęliśmy wszystkie Strefy Santander w galeriach i centrach handlowych, oraz placówki Santander Universidades na uczelniach w Polsce.

 Sprawdź listę placówek

Zasady obsługi w naszych placówkach

  • Ze względów bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów. 
  • Będziemy wprowadzać Państwa do naszej placówki pojedynczo. Nasz doradca zaprosi Państwa do środka.
  • Prosimy o zachowanie odległość przynajmniej 1 metra od pozostałych osób.
  • Prosimy nie przychodzić do placówki z objawami choroby (kaszel, wysoka gorączka)
  • Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.
     

Korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych

Tak, jak zaleca Światowa Organizacja Zdrowia ogranicz korzystanie z gotówki.
Zamiast płacić gotówką, korzystaj z innych form płatności.

Zachowaj czujność

Niestety, oszuści mogą próbować skorzystać z obecnej sytuacji. 
Pamiętaj,  że nie prosimy Cię o podanie pełnego kodu PIN lub hasła, pod żadnym pozorem nie prosimy o przeniesienie pieniędzy z konta.

  • Koronawirus stał się okazją dla przestępców!

  • Chroń się przed oszustami

Koronawirus stał się okazją dla przestępców!

Jedną z metod przestępców jest rozsyłanie SMS-ów, które zawierają linki do fałszywych stron bankowości internetowej.

Zobacz szczegóły

Chroń się przed oszustami

Sprawdź na co zwrócić uwagę, aby zadbać o bezpieczeństwo w bankowości internetowej i mobilnej.

Zobacz więcej

Zachowaj cierpliwość

W związku z obecną sytuacją, w najbliższym czasie mogą wydłużyć się niektóre nasze czynności.

  • Oczekiwanie na obsługę w placówce

  • Otwarcie nowych produktów

  • Zamówienie kart płatniczych

  • Decyzja kredytowa i uruchomienie kredytu

  • Odpowiedź na reklamację

  • Połączenie z infolinią banku

Najczęściej zadawane pytania

Jak bezpiecznie korzystać z usług banku?

Prosimy, korzystaj z bankowości internetowej  i mobilnej. Postaraj się płacić kartą lub telefonem – to bardziej higieniczny sposób niż gotówka. Wpłacać i wypłacać możesz w naszych bankomatach i wpłatomatach.

Jakie środki bezpieczeństwa podjęliście?

Dla wspólnego bezpieczeństwa podejmujemy niezbędne działania profilaktyczne w naszych placówkach: 

  • Do placówek i biur dostarczamy odpowiednie środki dezynfekujące oraz ochronne (maseczki, rękawiczki).
  • Witamy się bez podawania ręki, nie proponujemy napojów.
  • Ze względów bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów. Naszych klientów zapraszamy do oddziału pojedynczo.
  • Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.

Zalecamy:

  • Jeśli masz objawy choroby (kaszel, wysoka gorączka), bankuj z domu.
  • Korzystaj z bankowości internetowej lub mobilnej.

Kolejne kroki będziemy podejmować w zależności od rozwoju sytuacji i rekomendacji odpowiednich służb.

Czy placówki będą normalnie otwarte?

Ze względu na troskę o zdrowie  naszych klientów i pracowników liczba otwartych placówek może być mniejsza. Niektóre będą czynne krócej. Jeśli tak się stanie, będziesz mógł korzystać z obsługi w najbliższym naszym oddziale. Rekomendujemy przede wszystkim korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej. 

Czy można wypłacać pieniądze z bankomatu?

Tak, bankomaty są czynne. Uzupełniamy gotówkę na bieżąco, więc nie ma potrzeby wypłacania większych kwot. Mogą wystąpić czasowe opóźnienia spowodowane ograniczeniami logistycznymi. Zachęcamy do płatności bezgotówkowych - kartą, telefonem lub płatnościami mobilnymi.

Jak mogę zwiększyć limit na karcie płatniczej?

Swoja kartą możesz samodzielnie zarządzać w bankowości internetowej i mobilnej – tam zmienisz także swój limit.

Czy moje pieniądze są bezpieczne?

Tak, Twoje pieniądze są bezpieczne – niezmiennie. Więcej o bezpieczeństwie przeczytasz na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.

Aktualne źródła informacji

Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego, na rządowej stronie informacyjnej i bezpłatnej infolinii NFZ  800-190-590.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
  • Płatność BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
  • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
  • Przelew to polecenie przelewu.

Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania wymaganego do używania portfeli cyfrowych oraz karty mobilnej znajduje się na www.santander.pl. Usługa Apple Pay dostarczana jest przez Apple Inc. Usługa Google Pay dostarczana jest przez Google Inc. Usługa Garmin Pay dostarczana jest przez firmę Garmin. Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc.