Najczęściej wyszukiwane:

Koronawirus

Komunikaty, wskazówki i aktualne informacje
o naszej dostępności

Zobacz więcej

Nasze wsparcie

Rozwiązania, które wspierają Cię w codziennym bankowaniu

Symulator odroczenia spłaty kredytu

Zobacz, jak zmieni się kwota odsetek i harmonogram spłat, jeśli skorzystasz z odroczenia

Podwójna moc pomagania

Wspólnie zebraliśmy

Ponad 5 000 000 zł
Dzięki Wam to było możliwe!

Korzystaj z banku bez wychodzenia z domu

Bankowość internetowa i aplikacja mobilna to najprostsze sposoby bezpiecznego zarządzania pieniędzmi, w dowolnym miejscu i czasie.

  • Klient indywidualny

  • Select

  • Private Banking

  • Małe firmy

  • Duże firmy i korporacje

Klient indywidualny

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę. W zakładce Oferta banku możesz samodzielnie zamówić produkty i usługi banku.

Nowi klienci otworzą Konto Jakie Chcę w rozmowie wideo z doradcą.

Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie

Select

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy Doradcy online podczas połączenia wideo w bankowości internetowej i mobilnej

pomocy telefonicznego doradcy Select pod numerem 61 885 86 00

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.

Nowi klienci otworzą Konto Select w rozmowie wideo z doradcą.

Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie

Private Banking

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Santander internet

aplikacji mobilnej Santander mobile

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

Możesz również:

skontaktować się ze swoim doradcą Bankowości Prywatnej

zgłosić prośbę o kontakt zwrotny w formularzu kontaktowym  

W bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę i wymienisz walutę.

Małe firmy

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej Mini Firma lub Moja Firma plus

aplikacji mobilnej Santander mobile dla firm

pomocy doradców przez telefon pod numerem 1 9999

Nowi klienci otworzą Konto Firmowe Godne Polecenia w rozmowie wideo z doradcą.

bankowości internetowej i bankowości mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy i wymienisz walutę.

Duże firmy i korporacje

Skontaktuj się z Doradcami Operacyjnymi:

Centrum Obsługi Biznesu: (71) 393 8888, godz. 8:00-16:00 w dni robocze

Centrum Obsługi Klienta Firmowego: (81) 461 2243, godz. 8:00-16:00 w dni robocze

Zapraszamy do telefonicznego kontaktu z Państwa Doradcą/Bankierem w Centrum Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej

 

Skorzystaj z:

 bankowości internetowej iBiznes24

aplikacji mobilnej iBiznes24 mobile

pomocy Doradców iBiznes24: (61) 856 56 06, godz. 8:00-18:00 w dni robocze

Wspólnie odkryjcie

naszą bankowość internetową i jak załatwić sprawy urzędowe z domu

Razem pokonamy

Wychodzimy naprzeciw Waszym potrzebom bez wychodzenia z domu! Stworzyliśmy nowy serwis, by uczynić kwarantannę nieco przyjemniejszą.

Jak pracujemy

  • Aktualna lista placówek i zmiany w godzinach dostępności

  • Zasady obsługi w naszych placówkach

Aktualna lista placówek i zmiany w godzinach dostępności

Obsługa w naszych placówkach i Strefach Santander w galeriach i centrach handlowych przebiega, zgodnie z najlepszymi standardami i zasadami bezpieczeństwa.

 Sprawdź listę placówek

 

Otworzyliśmy większość placówek Santander Universidades na uczelniach w Polsce. Do odwołania pracują w niepełnym wymiarze godzin.

 Sprawdź jak działają nasze placówki Santander Universidades

Zasady obsługi w naszych placówkach

  • Ze względów bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów.
  • W przypadku dużej liczby klientów możemy poprosić, aby oczekiwali Państwo na obsługę przed oddziałem.
  • Prosimy o zachowanie odległość przynajmniej 2 metrów od pozostałych osób.
  • Podczas obsługi poprosimy o odsłonięcie twarzy, aby zidentyfikować Państwa tożsamość.
  • Prosimy nie przychodzić do placówki z objawami choroby (kaszel, wysoka gorączka).
  • Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.
  • Nasze oddziały poddajemy bieżącej dezynfekcji – w trosce o nas i naszych klientów.
     

Korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych

Tak, jak zaleca Światowa Organizacja Zdrowia ogranicz korzystanie z gotówki.
Zamiast płacić gotówką, korzystaj z innych form płatności.

Zachowaj czujność

Niestety, oszuści mogą próbować skorzystać z obecnej sytuacji. 
Pamiętaj,  że nie prosimy Cię o podanie pełnego kodu PIN lub hasła, pod żadnym pozorem nie prosimy o przeniesienie pieniędzy z konta.

  • Koronawirus stał się okazją dla przestępców!

  • Chroń się przed oszustami

Koronawirus stał się okazją dla przestępców!

Jedną z metod przestępców jest rozsyłanie SMS-ów, które zawierają linki do fałszywych stron bankowości internetowej.

Zobacz szczegóły

Chroń się przed oszustami

Sprawdź na co zwrócić uwagę, aby zadbać o bezpieczeństwo w bankowości internetowej i mobilnej.

Zobacz więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jak bezpiecznie korzystać z usług banku?

Prosimy, korzystaj z bankowości internetowej  i mobilnej. Postaraj się płacić kartą lub telefonem – to bardziej higieniczny sposób niż gotówka. Wpłacać i wypłacać możesz w naszych bankomatach i wpłatomatach.

Jakie środki bezpieczeństwa podjęliście?

Dla wspólnego bezpieczeństwa podejmujemy niezbędne działania profilaktyczne w naszych placówkach: 

  • Do placówek i biur dostarczamy odpowiednie środki dezynfekujące oraz ochronne (maseczki, rękawiczki).
  • Witamy się bez podawania ręki, nie proponujemy napojów.
  • Ze względów bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów. Naszych klientów zapraszamy do oddziału pojedynczo.
  • Dbamy o ochronę przed koronawirusem dezynfekując dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.

Zalecamy:

  • Jeśli masz objawy choroby (kaszel, wysoka gorączka), bankuj z domu.
  • Korzystaj z bankowości internetowej lub mobilnej.

Kolejne kroki będziemy podejmować w zależności od rozwoju sytuacji i rekomendacji odpowiednich służb.

Czy placówki będą normalnie otwarte?

Ze względu na troskę o zdrowie  naszych klientów i pracowników liczba otwartych placówek może być mniejsza. Niektóre będą czynne krócej. Jeśli tak się stanie, będziesz mógł korzystać z obsługi w najbliższym naszym oddziale. Rekomendujemy przede wszystkim korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej. 

Czy można wypłacać pieniądze z bankomatu?

Tak, bankomaty są czynne. Uzupełniamy gotówkę na bieżąco, więc nie ma potrzeby wypłacania większych kwot. Mogą wystąpić czasowe opóźnienia spowodowane ograniczeniami logistycznymi. Zachęcamy do płatności bezgotówkowych - kartą, telefonem lub płatnościami mobilnymi.

Jak mogę zwiększyć limit na karcie płatniczej?

Swoja kartą możesz samodzielnie zarządzać w bankowości internetowej i mobilnej – tam zmienisz także swój limit.

Czy moje pieniądze są bezpieczne?

Tak, Twoje pieniądze są bezpieczne – niezmiennie. Więcej o bezpieczeństwie przeczytasz na stronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.

Pytania dotyczące ubezpieczeń

Czy ubezpieczyciel - Santander Aviva wypłaci świadczenie na podstawie umów ubezpieczenia na życie: Opiekun Rodziny, Bezpieczna Hipoteka, Biznes Gwarant, Spokojny Kredyt życie, życie plus, 80+, Onkopolisa, w przypadku śmierci spowodowanej zakażeniem koronawirusem SARS-CoV-2?

Tak, jeżeli do zakażenia i śmierci doszło w okresie ochrony ubezpieczeniowej i w ogólnych warunkach ubezpieczenia nie ma innych okoliczności wyłączających ochronę ubezpieczeniową. 

Santander Aviva Życie, w umowach ubezpieczenia na życie, nie wyłącza swojej odpowiedzialności za śmierć spowodowaną chorobą COVID-19, którą wywołuje koronawirus SARS-CoV-2. W umowach tych nie jest również wyłączona najczęstsza przyczyna zgonu spowodowana COVID-19, czyli niewydolność krążeniowo-oddechowa.

Czy ubezpieczyciel – Santander Aviva ograniczy lub odmówi wypłaty świadczeń na podstawie umów ubezpieczenia Opiekun Rodziny, Bezpieczna Hipoteka, Biznes Gwarant, Spokojny Kredyt, Onkopolisa, w przypadku ogłoszenia stanu pandemii lub epidemii lub stanu wyjątkowego?

Nie, Santander Aviva i Santander Aviva na Życie nie ograniczy wypłat świadczeń ze względu na to, że zdarzenie ubezpieczeniowe objęte zakresem umowy ubezpieczenia (np. śmierć, pobyt w szpitalu) wystąpiło w czasie stanu epidemii lub pandemii lub stanu wyjątkowego.

W przypadku stanu wyjątkowego, ubezpieczyciel może odmówić lub ograniczyć wypłatę świadczenia tylko jeżeli zdarzenie (np. śmierć lub uraz lub choroba) jest bezpośrednim następstwem stanu wyjątkowego (np. śmierć jest bezpośrednim następstwem niezastosowania się do ograniczeń swobód obywatelskich).

Czy w przypadku ogłoszenia stanu pandemii lub epidemii usługi assistance medycznego będą świadczone, jeżeli umowa ubezpieczenia zawarta z Santander Aviva potwierdza taki zakres usług?

W związku z ogłoszonym stanem epidemii istnieje możliwość, że operator usług assistance odmówi realizacji domowej wizyty lekarskiej.

Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego operator usług assistance ma obowiązek zadać ubezpieczonemu trzy pytania, czy:

  1. miał bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono lub podejrzewa się zakażenie koronawirusem SARS-CoV-2;
  2. pracował lub przebywał jako odwiedzający w jednostce opieki zdrowotnej, w której leczono pacjentów zakażonych SARS-CoV-2;
  3. podróżował lub przebywał w regionie, w którym utrzymuje się transmisja koronawirusa SARS-CoV-2. 

Może zaistnieć sytuacja, że pomimo negatywnej odpowiedzi na wszystkie trzy zadane pytania, operator nie będzie mógł zapewnić, że lekarz zrealizuje wizytę domową. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, dla bezpieczeństwa lekarzy oraz pacjentów, operator będzie starać się w pierwszej kolejności organizować teleporady lub wideoporady. Podczas teleporady lub wideoporady lekarz postara się postawić diagnozę i w razie konieczności wystawi e-receptę lub e-zwolnienie. Operator usług assistance jest przygotowany na organizację większej ilości teleporad lub wideoporad niż dotychczas. W tym celu wzmocnił swoją sieć medyczną i odpowiednio przygotował lekarzy.

Czy ubezpieczyciel - Santander Aviva wypłaci świadczenie na podstawie umowy ubezpieczenia turystycznego Na Podróż, jeżeli w kraju, do którego jedzie ubezpieczony, ogłoszono stan epidemii, pandemii lub stan wyjątkowy?

Tak, ubezpieczyciel wypłaci świadczenie, jeżeli nie ma innych okoliczności wyłączających ochronę ubezpieczeniową.

W przypadku stanu wyjątkowego, ubezpieczyciel może odmówić lub ograniczyć wypłatę świadczenia tylko jeżeli śmierć lub uraz lub choroba są bezpośrednim następstwem stanu wyjątkowego (np. bezpośrednim następstwem niezastosowania się do ograniczeń swobód obywatelskich).

W jakim przypadku ubezpieczony może wnioskować o świadczenie z umów ubezpieczenia Spokojny Kredy Praca lub Bezpieczna Hipoteka, jeżeli utracił pracę lub inne źródło dochodu w następstwie ograniczeń prowadzenia działalności gospodarczej wprowadzonych w stanie epidemii?

O świadczenie z umów ubezpieczenia Spokojny Kredyt Praca, z tytułu utraty pracy, mogą wnioskować ubezpieczeni, którzy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony lub mianowania na czas nieokreślony. Zgłoszenie roszczenia musi nastąpić zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia. Ubezpieczony musi być zarejestrowany jako bezrobotny aby uzyskać świadczenie.

O świadczenie z umów ubezpieczenia Bezpieczna Hipoteka, z tytułu utraty pracy, mogą wnioskować klienci, którzy zaprzestaną prowadzenia działalności gospodarczej z powodu upadłości (własnej działalności lub działalności pracodawcy) lub z którymi zostanie rozwiązana umowa o pracę bez winy pracownika lub którym wygaśnie mandat posła, na warunkach określonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia.

Aktualne źródła informacji

Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego, na rządowej stronie informacyjnej i bezpłatnej infolinii NFZ  800-190-590.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
  • Płatność BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
  • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
  • Przelew to polecenie przelewu.

Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania wymaganego do używania portfeli cyfrowych oraz karty mobilnej znajduje się na www.santander.pl. Usługa Apple Pay dostarczana jest przez Apple Inc. Usługa Google Pay dostarczana jest przez Google Inc. Usługa Garmin Pay dostarczana jest przez firmę Garmin. Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc.