Realizacja zleceń
Kompleksowa obsługa transakcji m.in. przelewy krajowe i zagraniczne oraz obsługa płatności masowych, zleceń stałych i poleceń zapłaty, a także płatności BlueCash, Express Elixir i Santander One Pay FX.
Zarządzasz finansami firmy za pośrednictwem Twojej bankowości internetowej i mobilnej
Dostosujemy system do potrzeb Twojej firmy
Łatwo i wygodnie znajdziesz funkcje, z których korzystasz na co dzień
Stosujemy się do standardów bezpieczeństwa, które chronią finanse Twojej firmy
Nowoczesna, intuicyjna bankowość internetowa, która wspiera Twój biznes
Kompleksowa obsługa transakcji m.in. przelewy krajowe i zagraniczne oraz obsługa płatności masowych, zleceń stałych i poleceń zapłaty, a także płatności BlueCash, Express Elixir i Santander One Pay FX.
Pełna informacja o rachunkach firmy lub całej grupy kapitałowej – także tych prowadzonych w innych bankach. Szybkie zarządzanie rachunkami oraz otwieranie i zamykanie lokat.
Możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników w systemie i bieżąca prezentacja zmian.
Możliwość zdalnego wykonania różnych dyspozycji dzięki modułowi eWnioski, m.in. otwieranie rachunków i wydawanie zaświadczeń oraz komunikacja przez skrzynkę odbiorczą, czat lub kontakt telefoniczny.
Pełne zarządzanie kartami firmowymi, w tym aktywacja i zmiana statusu kart, nadanie i zmianu numer PIN, zmiana limitów transakcji oraz dostęp do szczegółów i raportów operacji.
Szeroki zakres funkcjonalności dotyczących wymiany walut.
Moduł do zlecania, uruchamiania i obsługi akredytyw, gwarancji oraz inkas, w tym również możliwość negocjacji niestandardowych treści gwarancji.
Łatwa obsługa kredytów i linii finansowania – łącznie z uruchomieniem i spłatą kredytu rewolwingowego, czy podglądem linii finansowania.
Zlecanie i monitorowanie dyspozycji wypłat i wpłat gotówkowych otwartych i zamkniętych (również z transportem) oraz wypłat elektronicznych.
Obsługa wielu formatów plików, w tym MT940 i możliwości tworzenia szablonów pozwalająca na łatwą wymianę danych z systemami finansowo‑księgowymi.
Tworzenie, generowanie i wydruk raportów dotyczących rachunków i dostępnych produktów na bazie własnych lub gotowych szablonów.
Z tego miejsca dotrzesz do najważniejszych informacji i funkcjonalności w systemie. Dzięki łatwemu edytowaniu Pulpitu i widgetów dostosujesz widok do swoich potrzeb.
Codzienną pracę z wieloma rachunkami ułatwi Ci mechanizm ich grupowania na 4 kategorie oraz dodawanie rachunku do ulubionych. Możesz także generować szereg raportów i eksportować historię rachunku.
Nowe Przelewy umożliwią Ci intuicyjną pracę z pojedynczymi transakcjami jak i transakcjami w paczkach. Możesz również tworzyć zlecenia stałe. Nowości w module to m.in. menu boczne z pełną informacją na temat przelewów i graficzne przedstawienie statusów przelewów.
W łatwy i intuicyjny sposób zarządzisz swoimi kartami. W jednym miejscu sprawdzisz szczegóły, historię i status karty. Możesz także samodzielnie zmienić limit i zawnioskować o nową kartę.
W nowych Lokatach bezpiecznie założysz lokatę, sprawdzisz jej szczegóły, historię, a także zlikwidujesz ją bez zbędnych formalności.
Dzięki modułowi e‑FX wykonasz transakcje walutowe Spot i Forward, a także zlecenie warunkowe Order. Znajdziesz tu również wykresy kursów walutowych oraz utworzysz alert kursowy.
Z jednego miejsca wygenerujesz wszystkie raporty dostępne w systemie. Pracę z raportami ułatwi Ci oznaczanie ich gwiazdką oraz tworzenie zadań cyklicznych.
Bezpieczny Transfer Plików umożliwi Ci bezpieczne przesyłanie plików do banku i pobieranie plików z banku. Dzięki usłudze BTP transakcje z przesłanych plików mogą zostać automatycznie dodane do historii rachunku.
Szybko i łatwo złożysz dyspozycje dostępne w ramach trzech kategorii. Selekcję wniosków ułatwi oznaczanie wybranych pozycji gwiazdką.
W ramach Ustawień zaktualizujesz dane z dowodu osobistego, zmienisz hasło, metodę logowania, a także dostosujesz system do swoich preferencji.
Jako użytkownik wielofirmowy, możesz w prosty i intuicyjny sposób decydować, w ramach których firm aktualnie chcesz pracować. Możesz dowolnie przełączać się między widokami różnych firm albo pracować jednocześnie na wszystkich.
W Bazie Wiedzy znajdziesz zbiór instrukcji i artykułów opisujących działanie poszczególnych funkcji systemu. Podpowiedzi wyświetlają się kontekstowo – adekwatnie do miejsca w systemie, w którym aktualnie się znajdujesz.
Znajdziesz tu komunikaty o wygenerowanych raportach, a także otrzymasz informację o ważnych wiadomościach czy możliwości przedłużenia sesji. W zakładce Procesy znajdziesz informację o zakończonych i aktywnych procesach w systemie.
W łatwy sposób zapiszesz nowych odbiorców, zaktualizujesz ich dane oraz usuniesz te pozycje, których już nie wykorzystujesz. Możesz również pracować z kodami MT940 i ich regułami, a także importować słowniki bezpośrednio do systemu.
Samodzielnie zmienisz szerokość i kolejność kolumn na listach, zdecydujesz, które kolumny mają być prezentowane, a które ukryte. W łatwy sposób posortujesz wartości na listach.
Wyszukiwarka dostępna jest prawie na wszystkich ekranach iBiznes24. Dzięki niej łatwo przeszukasz zawartość poszczególnych list w systemie.
Znajdziesz tu wszystkie wiadomości otrzymane z banku. Możesz także samodzielnie wysłać wiadomości do banku w ramach reklamacji i wsparcia iBiznes24.
Z iBiznes24 możesz także przejść do zewnętrznych serwisów obsługiwanych przez bank:
Aplikacja mobilna pozwala szybko i wygodnie zarządzać finansami firmy z dowolnego miejsca i o każdej porze, bez konieczności korzystania z komputera.
Szybka autoryzacja i sprawdzenie przebiegu transakcji.
Dostęp do informacji o saldach i historii rachunków.
Nadanie i zmiana PIN, blokada lub zastrzeżenie kart płatniczych.
Sprawdzanie kursów walut i ich wymiana w module e‑FX.
Mobilny podpis to narzędzie autoryzacji umożliwiające szybką i bezpieczną autoryzację transakcji wprowadzanych w iBiznes24 internet. Zlecenia potwierdzane dotychczas za pomocą smsKodu lub tokena, można wygodnie potwierdzać wykorzystując Mobilny podpis dostępny w aplikacji mobilnej iBiznes24 na urządzeniu mobilnym.
Wygodne i szybkie składanie zleceń za pośrednictwem bankowości elektronicznej iBiznes24.
W systemie iBiznes24 dostępne są trzy typy wniosków:
wnioski transakcyjne
wnioski obsługowe
wnioski specjalne
Dowiedz się jak korzystać bezpiecznie z bankowości przez komputer i telefon
Dokładamy wszelkich starań, aby chronić finanse Państwa firmy zgodnie z najnowszymi standardami. Santander Bank Polska monitoruje systemy, posiada ściśle określoną politykę bezpieczeństwa i jest regularnie audytowany.
Bezpieczeństwo korzystania z bankowości elektronicznej zależy od poziomu świadomości użytkowników systemu, a także ochrony komputera.
Dbając o ochronę danych i transakcji firmy rekomendujemy stosowanie się do zasad i dobrych praktyk z zakresu bezpieczeństwa bankowości elektronicznej.
Do prawidłowej pracy z usługą iBiznes24 rekomendowany jest komputer z systemem operacyjnym Windows 10, dostępem do sieci Internet, na którym jest zainstalowana przeglądarka internetowa: Chrome, Firefox lub Microsoft Edge. Dodatkowo zalecany jest działający program antywirusowy.
Zalecane jest korzystanie ze sprzętu o minimalnych parametrach:
Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu.
Infolinia iBiznes24
Opłata za połączenie z infolinią banku zgodna z taryfą danego operatora.
Skrzynka mailowa