pełne informacje o rachunku dostępne 24 godziny na dobę
możliwość akceptacji paczek transakcji i pojedynczych transakcji
możliwość rejestracji transakcji
usługa e-FX wymiany walut
prezentacja kart płatniczych
rozbudowany system wyszukiwania i filtrowania
możliwość pracy w kontekście jednej i wielu firm
kontakt z Doradcami Operacyjnymi iBiznes24 bezpośrednio z aplikacji
powiadomienia informacyjne Push
akceptacja wszystkich paczek i transakcji w jednym miejscu
mobilny podpis – narzędzie autoryzacji umożliwiające autoryzację transakcji wprowadzonych w iBiznes24 internet
Funkcjonalności
Korzystanie ze wszystkich opcji dostępnych w iBiznes24 mobile jest możliwe po wcześniejszym zarejestrowaniu używanego urządzenia, jako zaufane
- Przegląd rachunków, ich sald i dostępnych środków.
- Podgląd danych w kontekście firmy lub instalacji iBiznes24 (widok dla wszystkich firm udostępnionych w iBiznes24).
- Prezentacja historii operacji i szczegółów transakcji.
- Akceptacja i przekazywanie do realizacji paczek transakcji.
- Akceptacja i przekazywanie do realizacji transakcji niespaczkowanych.
- Prezentacja listy zdefiniowanych paczek oraz informacji o szczegółach paczki.
- Prezentacja listy transakcji w paczce.
- Analogiczny do paczek przegląd listy transakcji niespaczkowanych oraz szczegółów transakcji.
- Możliwość filtrowania transakcji w paczkach a także list transakcji.
- Rejestrowanie wybranych typów transakcji (krajowa do kontrahenta, własna, w ramach instalacji iBiznes24, ZUS, KRUS, US, SWIFT, walutowy wewnątrzbankowy).
- Przegląd listy i szczegółów kart płatniczych, historii operacji, zestawienia blokad.
- Zarządzanie kartami - zmiana limitów, aktywacja, zastrzeganie/blokowanie kart, zmiana PIN, wypłata z bankomatów za granicą.
- Dostęp do Modułu e-FX – wymiana walut, przegląd transakcji i zabezpieczeń, prezentacja wykresów, kontakt do wsparcia.
- Kontakt z Doradcą iBiznes24 i Doradcą Online.
- Przegląd wniosków złożonych w iBiznes24 internet.
-
Dostęp do Poczty iBiznes24 z możliwością wysyłania wiadomości.
Aktywacja urządzenia
Aktywacja przebiega w 3 prostych krokach
- 1
Pierwsze logowanie
Aby zalogować się do aplikacji mobilnej iBiznes24 mobile należy podać NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta) oraz hasło.
- 2
Rejestracja urządzenia mobilnego
Pełne możliwości aplikacji są dostępne po zarejestrowaniu urządzenia mobilnego, jako urządzenie zaufane.
W menu głównym iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Rejestracja. Rejestrację należy potwierdzić smsKodem lub odpowiedzią tokena w zależności od posiadanego narzędzia autoryzacji. Ten proces można również kontynuować od strony iBiznes24 internet. - 3
Definiowanie PINu mobilnego
W menu głównym usługi iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Sposób logowania i aktywować hasło uproszczone.
Od tego momentu można logować się za pomocą PINu mobilnego (skróconego hasła, które składa się z czterech do ośmiu cyfr).
W iBiznes24 mobile nie ma konieczności używania hasła maskowanego, można logować się hasłem maskowanym, zwykłym lub za pomocą PINu mobilnego.