pełne informacje o rachunku dostępne 24 godziny na dobę
możliwość akceptacji paczek transakcji i pojedynczych transakcji
możliwość rejestracji transakcji
usługa e-FX wymiany walut
prezentacja kart płatniczych
rozbudowany system wyszukiwania i filtrowania
możliwość pracy w kontekście jednej i wielu firm
kontakt z Doradcami Operacyjnymi iBiznes24 bezpośrednio z aplikacji
powiadomienia informacyjne Push
akceptacja wszystkich paczek i transakcji w jednym miejscu
mobilny podpis – narzędzie autoryzacji umożliwiające autoryzację transakcji wprowadzonych w iBiznes24 internet
Funkcjonalności
Korzystanie ze wszystkich opcji dostępnych w iBiznes24 mobile jest możliwe po wcześniejszym zarejestrowaniu używanego urządzenia, jako zaufane
- Przegląd rachunków, ich sald i dostępnych środków.
- Podgląd danych w kontekście firmy lub instalacji iBiznes24 (widok dla wszystkich firm udostępnionych w iBiznes24).
- Prezentacja historii operacji i szczegółów transakcji.
- Akceptacja i przekazywanie do realizacji paczek transakcji.
- Akceptacja i przekazywanie do realizacji transakcji niespaczkowanych.
- Prezentacja listy zdefiniowanych paczek oraz informacji o szczegółach paczki.
- Prezentacja listy transakcji w paczce.
- Analogiczny do paczek przegląd listy transakcji niespaczkowanych oraz szczegółów transakcji.
- Możliwość filtrowania transakcji w paczkach a także list transakcji.
- Rejestrowanie wybranych typów transakcji (krajowa do kontrahenta, własna, w ramach instalacji iBiznes24, ZUS, KRUS, US, SWIFT, walutowy wewnątrzbankowy).
- Przegląd listy i szczegółów kart płatniczych, historii operacji, zestawienia blokad.
- Zarządzanie kartami - zmiana limitów, aktywacja, zastrzeganie/blokowanie kart, zmiana PIN, wypłata z bankomatów za granicą.
- Dostęp do Modułu e-FX – wymiana walut, przegląd transakcji i zabezpieczeń, prezentacja wykresów, kontakt do wsparcia.
- Kontakt z Doradcą iBiznes24 i Doradcą Online.
- Przegląd wniosków złożonych w iBiznes24 internet.
-
Dostęp do Poczty iBiznes24 z możliwością wysyłania wiadomości.
Aktywacja urządzenia
Aktywacja przebiega w 3 prostych krokach
Pierwsze logowanie
Aby zalogować się do aplikacji mobilnej iBiznes24 mobile należy podać NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta) oraz hasło.
Rejestracja urządzenia mobilnego
Pełne możliwości aplikacji są dostępne po zarejestrowaniu urządzenia mobilnego, jako urządzenie zaufane.
W menu głównym iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Rejestracja. Rejestrację należy potwierdzić smsKodem lub odpowiedzią tokena w zależności od posiadanego narzędzia autoryzacji. Ten proces można również kontynuować od strony iBiznes24 internet.
Definiowanie PINu mobilnego
W menu głównym usługi iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Sposób logowania i aktywować hasło uproszczone.
Od tego momentu można logować się za pomocą PINu mobilnego (skróconego hasła, które składa się z czterech do ośmiu cyfr).
W iBiznes24 mobile nie ma konieczności używania hasła maskowanego, można logować się hasłem maskowanym, zwykłym lub za pomocą PINu mobilnego.