iBiznes24 mobile

iBiznes24 mobile

Wygodny i szybki dostęp do kluczowych informacji potrzebnych do zarządzania finansami firmy

  • Pełne informacje o rachunku 24/7

    pełne informacje o rachunku dostępne 24 godziny na dobę

  • Paczki transakcji

    możliwość akceptacji paczek transakcji i pojedynczych transakcji

  • Rejestracja transakcji

    możliwość rejestracji transakcji

  • Usługa e-FX

    usługa e-FX wymiany walut

  • Prezentacja kart płatniczych

    prezentacja kart płatniczych

  • Wyszukiwanie i filtrowanie

    rozbudowany system wyszukiwania i filtrowania

  • Różne konteksty pracy

    możliwość pracy w kontekście jednej i wielu firm

  • Kontakt z doradcami

    kontakt z Doradcami Operacyjnymi iBiznes24 bezpośrednio z aplikacji

  • Powiadomienia informacyjne PUSH

    powiadomienia informacyjne Push

  • Okno zadań

    okno zadań – grupuje zadania do realizacji, czekające na wykonanie akcji przez użytkownika – akceptacja/przekazanie do realizacji paczek i transakcji

Funkcjonalności

Korzystanie ze wszystkich opcji dostępnych w iBiznes24 mobile jest możliwe po wcześniejszym zarejestrowaniu używanego urządzenia, jako zaufane.

  • Przegląd rachunków, ich sald i dostępnych środków.
  • Podgląd danych w kontekście firmy lub instalacji iBiznes24 (widok dla wszystkich firm udostępnionych w iBiznes24).
  • Prezentacja historii operacji i szczegółów transakcji.
  • Akceptacja i przekazywanie do realizacji paczek transakcji.
  • Akceptacja i przekazywanie do realizacji transakcji niespaczkowanych.
  • Prezentacja listy zdefiniowanych paczek oraz informacji o szczegółach paczki.
  • Prezentacja listy transakcji w paczce.
  • Analogiczny do paczek przegląd listy transakcji niespaczkowanych oraz szczegółów transakcji.
  • Możliwość filtrowania transakcji w paczkach a także list transakcji.
  • Rejestrowanie wybranych typów transakcji (krajowa do kontrahenta, własna, w ramach instalacji iBiznes24, ZUS, US, SWIFT).
  • Przegląd listy i szczegółów kart płatniczych, historii operacji, zestawienia blokad.
  • Zarządzanie kartami - zmiana limitów, aktywacja, zastrzeganie/blokowanie kart, zmiana PIN, wypłata z bankomatów za granicą.
  • Dostęp do Modułu e-FX – wymiana walut, przegląd transakcji i zabezpieczeń, prezentacja wykresów, kontakt do wsparcia.
  • Kontakt z Doradcą iBiznes24 i Doradcą Online.
  • Przegląd wniosków złożonych w iBiznes24 internet.
  • Dostęp do Poczty iBiznes24 z możliwością wysyłania wiadomości.

Sprawdź iBiznes24 mobile

Aplikacja dedykowana dla dużych firm i przedsiębiorstw, które posiadają usługę iBiznes24

Pobierz aplikację z Google Play Ocena aplikacji w Google Play

Ocena 4,2 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore Ocena aplikacji w AppStore

Ocena 4 w App Store

Aplikacja iBiznes24 na smartfonie
Android

Aplikacja dla urządzeń mobilnych z systemem Android wymaga wersji systemu operacyjnego urządzenia: Android 5.0 lub wyższej.

Aplikację można pobrać bezpośrednio na swój telefon. W tym celu należy:

  • Otworzyć aplikację Sklep Google Play.
  • Wyszukać aplikację po nazwie "iBiznes24 mobile".
  • Zainstalować bezpłatną aplikację na urządzeniu.

Możesz również skorzystać z bezpośredniego linka do Google Play.

Jeżeli jeszcze nie jesteś klientem Santander Bank Polska S.A. pobierz aplikację i zapoznaj się z nią dzięki ogólnie dostępnej wersji demonstracyjnej.

iOS

Aplikacja dla urządzeń mobilnych z systemem iOS wymaga wersji systemu operacyjnego urządzenia: iOS 10.0 lub wyższej.

Aplikację można pobrać bezpośrednio na swój telefon. W tym celu należy:

  • Otworzyć aplikację App Store lub na komputerze przy użyciu programu iTunes. W obu przypadkach należy być zarejestrowanym użytkownikiem iTunes Store.
  • Wyszukać aplikację po nazwie "iBiznes24 mobile".
  • Zainstalować bezpłatną aplikację na urządzeniu.

Możesz również skorzystać z bezpośredniego linka do App Store.

Jeżeli jeszcze nie jesteś klientem Santander Bank Polska S.A. pobierz aplikację i zapoznaj się z nią dzięki ogólnie dostępnej wersji demonstracyjnej.

Aktywacja urządzenia

Aktywacja przebiega w 3 prostych krokach.

1

Pierwsze logowanie

Aby zalogować się do aplikacji mobilnej iBiznes24 mobile należy podać NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta) oraz hasło.

2

Rejestracja urządzenia mobilnego

Pełne możliwości aplikacji są dostępne po zarejestrowaniu urządzenia mobilnego, jako urządzenie zaufane.

Rozwiń


W menu głównym iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Rejestracja. Rejestrację należy potwierdzić smsKodem lub odpowiedzią tokena w zależności od posiadanego narzędzia autoryzacji. Ten proces można również kontynuować od strony iBiznes24 internet.

3

Definiowanie PINu mobilnego

W menu głównym usługi iBiznes24 mobile należy wybrać opcję Ustawienia, a następnie opcję Sposób logowania i aktywować hasło uproszczone.

Rozwiń

Od tego momentu można logować się za pomocą PINu mobilnego (skróconego hasła, które składa się z czterech do ośmiu cyfr).

W iBiznes24 mobile nie ma konieczności używania hasła maskowanego, można logować się hasłem maskowanym, zwykłym lub za pomocą PINu mobilnego.