Szukaj na stronie

Zaufany komputer

Dodaj swoje urządzenia do zaufanych i loguj się
bez czekania na dodatkową autoryzację

  • Szybkość

    Nie musisz za każdym razem przepisywać kodu z telefonu lub tokena.

  • Wygoda

    Po dodaniu urządzenia do zaufanych, wpisujesz tylko login i hasło.

  • Bezpieczeństwo

    Logując się na innych urządzeniach, nadal będziesz używać smsKodu, Mobilnego podpisu lub tokena.

Postaw na wygodę i oszczędzaj czas

Dodaj swoje urządzenia do zaufanych, loguj się bez czekania na dodatkową autoryzację

  • Standardowe logowanie

    Gdy logujesz się do bankowości internetowej na urządzeniu, które nie jest dodane jako urządzenie zaufane, musisz za każdym razem wpisać login, hasło i użyć narzędzia autoryzacji: smsKodu, Mobilnego podpisu lub tokena.

  • Logowanie na urządzeniu zaufanym

    Możesz to jednak uprościć i logować się, wpisując tylko login i hasło. Wystarczy, że dodasz urządzenie do listy zaufanych urządzeń.

Zobacz jak to zrobić

Dla systemu iBiznes24 internet oraz Nowy iBiznes24

  • Zaloguj się

    Wpisz login i hasło. Przeczytaj komunikat, który Ci się wyświetli i kliknij Dodaję to urządzenie jako zaufane.

  • Zweryfikuj

    Na ekranie wyświetlimy dane urządzenia, dodatkowe informacje i oświadczenie.

  • Zatwierdź

    Zaznacz oświadczenie i kliknij Dodaję to urządzenie jako zaufane. Zatwierdź dyspozycję. Od tej pory będziesz się logował wygodniej!

Pamiętaj: Ze względów bezpieczeństwa dodaj urządzenie zaufanych tylko wtedy, gdy jesteś jego jedynym użytkownikiem i masz możliwość jego odpowiedniego zabezpieczenia. 

Najczęstsze pytania

  • Możemy poprosić Cię o ponowne dodanie urządzenia do zaufanych w trzech sytuacjach:

    • gdy wyczyścisz dane przeglądarki (pliki cookies i inne dane witryn),
    • jeżeli użyjesz przeglądarki innej niż ta, która posłużyła Ci do dodania urządzenia,
    • jeśli zmienią się parametry Twojego urządzenia (np. gdy wymienisz komponenty komputera lub zaktualizujesz system operacyjny).
  • Żeby korzystać z aplikacji iBiznes24 mobile, dodanie telefonu do listy urządzeń zaufanych jest konieczne i wymagane przez system podczas aktywacji aplikacji. 
    Podczas logowania przez przeglądarkę internetową, czyli na komputerze lub tablecie, nie ma konieczności zaufania urządzenia. Dla tych urządzeń użytkownik będzie każdorazowo autoryzować logowanie kodem z sms-a lub tokena.
     

  • Tak. Pamiętaj, że poza komputerem możesz dodać np. tablet, telefon czy dodatkowy komputer.
    Dla aplikacji iBiznes24 mobile możesz dodać maksymalnie 5 urządzeń zaufanych.

  • Ważne 
    Usunięcie telefonu z listy zaufanych urządzeń spowoduje, że będzie konieczny ponowny proces aktywacji aplikacji. 

    W iBiznes24 internet
    1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
    2. Wejdź w Ustawienia, wybierz Profil, a następnie zakładkę Mobile.
    3. Zaznacz pole obok urządzenia, które chcesz usunąć i kliknij przycisk Usuń w dolnej części okna.

    W Nowym iBiznes24 
    1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
    2. Wejdź w Ustawienia, wybierz iBiznes24 mobile. Na liście Ustawienia dla urządzenia mobilnego obok urządzenia, które chcesz usunąć wybierz Menu (trzy kropki) Usuń.
    3. Potwierdź usunięcie Twojego urządzenia z listy zaufanych - kliknij Usuń.

  • W iBiznes24 internet
    1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
    2. Wejdź w Ustawienia, wybierz Profil, a następnie zakładkę Zaufane urządzenia.
    3. Zaznacz pole obok urządzenia, które chcesz usunąć i kliknij przycisk Usuń w dolnej części okna.

    W Nowym iBiznes24 
    1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
    2. Wejdź w Ustawienia, wybierz Logowanie, a następnie Zaufane urządzenia. Obok urządzenia, które chcesz usunąć wybierz Menu (trzy kropki) Usuń.
    3. Potwierdź usunięcie Twojego urządzenia z listy zaufanych - kliknij Usuń.


Dodatkowe informacje:

 

  • przeglądarka Internet Explorer v11 nie spełnia wymogów dodania urządzenia do zaufanych
  • możesz dodać nieograniczoną liczbę do zaufanych
  • do urządzeń  zaufanych możesz dodać też tablet i przeglądarkę w telefonie
  • jeżeli na danym komputerze korzystasz z więcej niż jednej przeglądarki, to logując się do bankowości internetowej, proces zaufania będziesz musiał przejść na każdej z nich osobno