Jak aktywować elektroniczną wysyłkę potwierdzeń transakcji?*
*opcja niedostępna w ramach pracowniczych programów emerytalnych
Odwiedź dowolną placówkę
Santander Bank Polska S.A.Wypełnij wraz z Doradcą odpowiednią dyspozycję. Wystarczy Twój dowód tożsamości oraz adres e-mail.
Podpisz formularz.
Co się zmieni po aktywacji usługi?
Po aktywacji usługi – potwierdzenia będą wysyłane na wskazany adres e-mail w postaci pliku PDF zabezpieczonego hasłem, które poznasz składając dyspozycję w oddziale.
Aktywacja usługi możliwa jest w dowolnym momencie. W każdej chwili możesz także zmienić adres e- mail do otrzymywania potwierdzeń oraz odwołać swoją zgodę na wysyłkę elektroniczną.
Masz pytania? – Zadzwoń:
801 123 801* lub +48 22 431 52 25
Koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora – infolinie dostępne od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00.