Jak aktywować elektroniczną wysyłkę potwierdzeń transakcji?*

*opcja niedostępna w ramach pracowniczych programów emerytalnych

  • Odwiedź dowolną placówkę
    Santander Bank Polska S.A.

  • Wypełnij wraz z Doradcą odpowiednią dyspozycję. Wystarczy Twój dowód tożsamości oraz adres e-mail.

  • Podpisz formularz.

Co się zmieni po aktywacji usługi?

Po aktywacji usługi – potwierdzenia będą wysyłane na wskazany adres e-mail w postaci pliku PDF zabezpieczonego hasłem, które poznasz składając dyspozycję w oddziale.

Aktywacja usługi możliwa jest w dowolnym momencie. W każdej chwili możesz także zmienić adres e- mail do otrzymywania potwierdzeń oraz odwołać swoją zgodę na wysyłkę elektroniczną.

Masz pytania? – Zadzwoń:

801 123 801* lub +48 22 431 52 25

Koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora – infolinie dostępne od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00.